Kuorsaus pilaa suhteen...
Menee sit hemmetti hermot... oon kattellu tota miestä kohta neljä vuotta, tai oikeestaan lähinnä kuunnellu. Tuo kuorsaa niin hemmetin kovaäänisesti ettei eri huoneissa nukkuminenkaan auta mua edelleenkään nukkumaan...
Mies kuorsaa - potkasen sen sohvalle - kuorsaus yltyy - oon aamulla ihan poikki kun oon kuunnellu koko yön joko miehen rohinaa tai taaperon huutamista - mies ei nää tässä ongelmaa, hän nukkuu hyvin eikä herää vaikka palovaroitin huutais - oon kiukkunen unenpuutteesta ja tappelu syntyy aivan kaikesta - kaikenmoinen läheisyys on jäänyt koska ei ikinä nukuta samassa huoneessa - jumalauta että toi ääni ärsyttää!!! Oon taas kaks tuntia maannu sängyssä tota kuunnellen enkä saa unta. Ei auta melatoniini eikä korvatulpat.
Miten tollasen hemmetin älykääpiön saa tajuaan että kuorsaus syö tätä suhdetta?! Lopettais tupakoinnin ja kävis lääkärissä että sais jotain tolkkua tähän! Mä en kestä enää!
Kommentit (26)
Meillä samaa... Mies kuorsaa ja herään miltei joka yö siihen omilta uniltani. Ei ole ylipainoinen. Olen käskenyt mennä lääkäriin, jos vaikka kita- tai nielurisat vaivaa - ei mene... Ei kuulemma vaivaa mikään. Nukkuu selällään kita ammollaan ja se saa kyllä kiukun pintaan! Itse olen todella väsynyt aamulla ja päivällä juuri tämän takia, kun herään uniltani...
Täällä sama homma. Ite siirryn sohvalle nukkumaan ku ei jaksa joka yö potkia toista sängystä, hän vaan ite kieltää kuorsaavansa. Oon yrittäny lääkäriin patistaa mutta ei auta.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:52"]Meillä oli sama, nyt nukutaan eri huoneissa ja johan uni maistuu!!!
[/quote]
mä potkin myös miehen joka yö toiseen huoneeseen, mutta silti kuorsaus kuuluu liian selkeästi (vaikka välissä kaksi ovea...). Ei auta mikään. Miehen pitäs vaan tajuta ongelma. Kai se siinä vaiheessa tajuaa kun pakkaan laukkuja ja muutan hotelliin nukkumaan... Ap
Kyllä silloin on suhteessa muutakin pielessä, jos toinen on niin kusipää, ettei halua edes yrittää hoitaa vaivaansa, vaikka tietää, että siitä on puolisolle kohtuutonta vaivaa. Ihmiselle on kunnon uni elintärkeää. Siitä on paljon sekä psyykkistä että fyysistä vahinkoa, jos ei koskaan saa nukkua kunnolla. Tämän voi kertoa miehellesi kuka tahansa terveysalan ammattilainen. Eikö hän välitä siitä, että sulla on koko ajan kamala olo?
Täälläkin kohtalotoveri, ap!
Ongelma on vuosien varrella vaan pahentunut. Vieressä korisee, kuin moottorisahalla sahattais ja kun hetkeksi hiljenee, se ei tarkoita hiljaisuutta, vaan epämääräistä puhinaa ja viheltelyä. Joudun muutenkin käyttämään nukahtamislääkkeitä, joten yritän järjestää niin, että menen sänkyyn ennen miestä, jotta ehtisin edes hetken nukahtaa. Jos tämä ei onnistu, saan lääketokkuraisena maata valveilla kun toinen kuorsaa. Olen myös sanonut, että ymmärrän toisaalta niitä naisia, jotka kumauttavat miestään paistinpannulla....
Mies vaan lyö asian leikiksi ja vitsailee, kun yritän tästä sanoa. "En mä ainakaan oo huomannu mitään", "kyllä mä ainakin ihan hyvin nukuin" Höhhöhhöö.... Ja koska HÄNTÄ ei häiritse, se olen minä joka siirtyy naapurihuoneeseen "nukkumaan".
Soitan kohta sen työpaikkalääkärille ja pakotan pyytämään tarkastukseen.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:52"]Täälläkin kohtalotoveri, ap!
Ongelma on vuosien varrella vaan pahentunut. Vieressä korisee, kuin moottorisahalla sahattais ja kun hetkeksi hiljenee, se ei tarkoita hiljaisuutta, vaan epämääräistä puhinaa ja viheltelyä. Joudun muutenkin käyttämään nukahtamislääkkeitä, joten yritän järjestää niin, että menen sänkyyn ennen miestä, jotta ehtisin edes hetken nukahtaa. Jos tämä ei onnistu, saan lääketokkuraisena maata valveilla kun toinen kuorsaa.
[/quote]
Oon yrittäny myös tätä, ensin nukkumaan menemistä, mutta koska meillä on niin erilaiset päivärytmit niin mua ei kauheen usein väsytä (edes lääkkeiden voimalla) ennen miestä...
Ap