Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuorsaus pilaa suhteen...

Vierailija
09.07.2015 |

Menee sit hemmetti hermot... oon kattellu tota miestä kohta neljä vuotta, tai oikeestaan lähinnä kuunnellu. Tuo kuorsaa niin hemmetin kovaäänisesti ettei eri huoneissa nukkuminenkaan auta mua edelleenkään nukkumaan...
Mies kuorsaa - potkasen sen sohvalle - kuorsaus yltyy - oon aamulla ihan poikki kun oon kuunnellu koko yön joko miehen rohinaa tai taaperon huutamista - mies ei nää tässä ongelmaa, hän nukkuu hyvin eikä herää vaikka palovaroitin huutais - oon kiukkunen unenpuutteesta ja tappelu syntyy aivan kaikesta - kaikenmoinen läheisyys on jäänyt koska ei ikinä nukuta samassa huoneessa - jumalauta että toi ääni ärsyttää!!! Oon taas kaks tuntia maannu sängyssä tota kuunnellen enkä saa unta. Ei auta melatoniini eikä korvatulpat.
Miten tollasen hemmetin älykääpiön saa tajuaan että kuorsaus syö tätä suhdetta?! Lopettais tupakoinnin ja kävis lääkärissä että sais jotain tolkkua tähän! Mä en kestä enää!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, ymmärrän sua. Mulla herää kuorsaamisesta murhanhimo, voisin melkein tappaa sen äänenlähteen. Se on niin hirveetä.

Vierailija
2/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsauskisko miehelle! Googlaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:58"]Voih, ymmärrän sua. Mulla herää kuorsaamisesta murhanhimo, voisin melkein tappaa sen äänenlähteen. Se on niin hirveetä.
[/quote]
En tiä oliko tää vittuilua mutta jos oli niin ei naurata.

Vierailija
4/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei nää tässä ongelmaa. Hän ei ole valmis tekemään mitään sen eteen että kuorsaus loppuisi. Minä olen kuulemma vaan niin herkkä....
Ap

Vierailija
5/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän kuorsaa ja on tekemättä asialle mitään ihan vain kiusatakseen sua.

Ehkä ongelma on enemmän sun nukkumisessa 

(t. isä kuorsasi, mies kuorsaa, lapsista yksi kuorsaa)

Vierailija
6/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollu vittuilua! En voi sille mitään, että inhoan kuorsausääntä niin paljon, että mussa herää primitiivireaktio eli haluaisin eliminoida äänenlähteen eli mieheni niinä helvetin yön tunteina, kun joudun valvoon. Ymmärrät varmaan, että en tietenkään vahingouttaisi miestäni,.

Vierailija
7/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:04"]No ei ollu vittuilua! En voi sille mitään, että inhoan kuorsausääntä niin paljon, että mussa herää primitiivireaktio eli haluaisin eliminoida äänenlähteen eli mieheni niinä helvetin yön tunteina, kun joudun valvoon. Ymmärrät varmaan, että en tietenkään vahingouttaisi miestäni,.
[/quote]
ihanaa, kohtalontoveri. ♡
Ap

Vierailija
8/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita KNK-lääkärille konsultaatioon, löytyy syy kuorsaukselle. Useimmiten suurentuneet nielurisat, saa lähetteen leikkaukseen, problem solved.

Vierailija
9/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sais nukkua katkeamatonta unta. .

Vierailija
10/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

jos lapsi kuorsaa (ainä jok kirjoitit) niin se ei ole normaalia. Kandee käydä kurkku- jne lääkärillä. Meidän lapsi alkoi 5-v kuorsata ja todettiin valtavat kitarisat jotka sitten leikattiin. Se häiritsee lapsen unta ja hapensaantia.

Vierailija
11/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:07"]Kun sais nukkua katkeamatonta unta. .
[/quote]
Ehkä eläkepäivillä kun elelet leskenä (jos hyvin käy).

Vierailija
12/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut mieheni kanssa eri huoneessa nyt jo lähes 10vuoden ajan kuorsauksen vuoksi. On kokeillut jotain suihkeita jne ja minä erilaisia korvatulppia, muttei niistä ole ollut ongelman ratkaisijaa. Kerran kävi KNK lääkärillä, joka kertoi jotain kurkun "polttamisesta" tms mutta mies ei suostu edes ajattelemaan tuollaista.
Ja kyllä - läheisyys on kärsinyt tästä asiasta.

Vierailija
13/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, sillon joudun vanhainkotiin, jossa huonekaveri käy koko ajan vessassa ja lopun aikaa se huutaa hoitajaaaaa.

Vierailija
14/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:04"]

No ei ollu vittuilua! En voi sille mitään, että inhoan kuorsausääntä niin paljon, että mussa herää primitiivireaktio eli haluaisin eliminoida äänenlähteen eli mieheni niinä helvetin yön tunteina, kun joudun valvoon. Ymmärrät varmaan, että en tietenkään vahingouttaisi miestäni,.

[/quote]

Tasaisella rytmillä toistuva voimakas ääni on ärsyttävä, meilläkin on tosiaan samanlainen onglma, sillä erotuksella että vaimo kuorsaa. Sen sijaan että kuorsaaja menisi sohvalle sinne joutuu itse selkäkipuisena menemään. Täälläkin asia koetaan kuorsaajan mielestä niin ettei sille tarvitse mitään tehdä, eikä nukkumista järjestellä niin että kuorsauksesta kärsivä otettaisiin huomioo selkävikaisena.

Vierailija
15/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaaminen on vakava sairaus ja melkein kaikilla kuorsaajilla on uniapnea. Se aiheuttaa hengityskatkoja yms oireita joita kuorsaaja ei edes itse tajua. Siihen on monia hoitoja joten ilman muuta lääkäriin ennen kun käy köpelösti.

Vierailija
16/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko korvatulpat mitä?

Vierailija
17/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kohtalotoveri!
Ei oo mitään mukavaa. ..Kun itse muutenki nukun huonosti... läheisyys kärsii. ..

Vierailija
18/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:45"]Olisko korvatulpat mitä?
[/quote]
Justhan ap kirjotti, että ei auta!!! Et sit viittiny lukea sen vertaa!!!

Vierailija
19/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama, nyt nukutaan eri huoneissa ja johan uni maistuu!!!

Vierailija
20/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:42"]Kyllä silloin on suhteessa muutakin pielessä, jos toinen on niin kusipää, ettei halua edes yrittää hoitaa vaivaansa, vaikka tietää, että siitä on puolisolle kohtuutonta vaivaa. Ihmiselle on kunnon uni elintärkeää. Siitä on paljon sekä psyykkistä että fyysistä vahinkoa, jos ei koskaan saa nukkua kunnolla. Tämän voi kertoa miehellesi kuka tahansa terveysalan ammattilainen. Eikö hän välitä siitä, että sulla on koko ajan kamala olo?
[/quote]

Tietty "välittää"... ja sitten heittäytyy uhriksi ja hirveällä rutinalla siirtyy sohvalle nukkumaan. Tänään ehdotti jopa parvekkeella nukkumista mutta en oo niin tunteeton että antasin sen pihalla nukkua. Eikä se sinne kuitenkaan menis...
Ap