Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsellamme on punainen tukka -epäilen miestä pettämisestä

Vierailija
09.07.2015 |

Suvussamme ei ole ketään punapäätä.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sä voit rakastaa sitä lasta kuin omaas vaikka se ei ookaan sun. Mä en tiedä onko mun lapsi vaihtunut sairaalassa vai oonko jo alunperin odottanut jonkun toisen lasta, mutta tässä neljän vuoden aikana oon jo oppinut rakastamaan sitä niinku omaani. Sitä en sitte tiedä jos tulee toinen lapsi että pystynkö enää rakastamaan yhtä paljon. :( Mies on jopa myöntäny että en oo sen lapsen äiti vaikka sen synnytin. Annoin anteeks ja välitän lapsesta koska eihän se sen lapsen vika oo että isä on pettäjäsika! En haluu kuitenkaan erota. Tuolla jossain on lapseni äiti joka ei ehkä tiedä olevansa äiti. :/ Ehkä joku av-mamma. Lapselle ei ehkä aiota kertoa että en oo sen oikea äiti. Nyt on vielä kamala kyselyikäkin ni liikaa joutuis selittämään. Ehkä se jo vaistoaakin ku on vaan isänsä perään koko ajan. :/ Tunnistaiskohan se oikean äitinsä kadulla jos tulis vastaan?

Vierailija
22/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:32"]

Hei sä voit rakastaa sitä lasta kuin omaas vaikka se ei ookaan sun. Mä en tiedä onko mun lapsi vaihtunut sairaalassa vai oonko jo alunperin odottanut jonkun toisen lasta, mutta tässä neljän vuoden aikana oon jo oppinut rakastamaan sitä niinku omaani. Sitä en sitte tiedä jos tulee toinen lapsi että pystynkö enää rakastamaan yhtä paljon. :( Mies on jopa myöntäny että en oo sen lapsen äiti vaikka sen synnytin. Annoin anteeks ja välitän lapsesta koska eihän se sen lapsen vika oo että isä on pettäjäsika! En haluu kuitenkaan erota. Tuolla jossain on lapseni äiti joka ei ehkä tiedä olevansa äiti. :/ Ehkä joku av-mamma. Lapselle ei ehkä aiota kertoa että en oo sen oikea äiti. Nyt on vielä kamala kyselyikäkin ni liikaa joutuis selittämään. Ehkä se jo vaistoaakin ku on vaan isänsä perään koko ajan. :/ Tunnistaiskohan se oikean äitinsä kadulla jos tulis vastaan?

[/quote]

Voi kauhistus... mä ole lukenut lehdistä vastaavista jutuista ja kuullut, että jos tulee kadulla vastaan, niin kyllä tunnistaa. Kannattaa varata harhautukseksi jotain rahisevaa, kilisevää tai sokerista mukaan. Pussillinen makaroneja tai kuivattuja herneitä voisi olla paras. Heität sen vaan siihen oikean äidin eteen, ja juokset lapsi kainalossa karkuun kirkuen "paha noita! paetkaa henkenne edestä!"

Kyllä sulla on iso sydän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:28"]Eli epäilet, että miehesi olisi pettänyt sua jonkun toisen, punatukkaisen, miehen kanssa, ja hyvin pian sen jälkeen harrastanut seksiä sun kanssa, jolloin sen punatukkaisen spermaa olisi kulkeutunut sun sisään? Musta toi ainaki ois tosi looginen selitys.
[/quote]
Mitä jos mies on ollut punatukkaisen naisen kanssa sillai, mutta sen naisen munasolu on yhdynnässä hedelmöittynyt ja tarttunut miehen pippelin päähän. Sitten mies on yhdynnässä siirtänyt munasolun ap:n kohtuun ja ap on tietämättään kantanut miehensä ja punatukkaisen naisen lasta yhdeksän kuukautta, kunnes karu totuus on selvinnyt. :(

Vierailija
24/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:28"]Eli epäilet, että miehesi olisi pettänyt sua jonkun toisen, punatukkaisen, miehen kanssa, ja hyvin pian sen jälkeen harrastanut seksiä sun kanssa, jolloin sen punatukkaisen spermaa olisi kulkeutunut sun sisään? Musta toi ainaki ois tosi looginen selitys. [/quote] Mitä jos mies on ollut punatukkaisen naisen kanssa sillai, mutta sen naisen munasolu on yhdynnässä hedelmöittynyt ja tarttunut miehen pippelin päähän. Sitten mies on yhdynnässä siirtänyt munasolun ap:n kohtuun ja ap on tietämättään kantanut miehensä ja punatukkaisen naisen lasta yhdeksän kuukautta, kunnes karu totuus on selvinnyt. :(

[/quote]

Ei liene biologisesti mahdollista. Kyllä ne miehen kassit on imaisseet sen munasolun sinne sisuksiinsa, siellä hölskyessään hedelmöittynyt ja "kulta multa tulee nyt!"- hetkellä tämä käenpoikanen sitten kylvetään sen oman emännän vakoon. Katalia pettäjiä, perkele!

Vierailija
25/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:28"]Eli epäilet, että miehesi olisi pettänyt sua jonkun toisen, punatukkaisen, miehen kanssa, ja hyvin pian sen jälkeen harrastanut seksiä sun kanssa, jolloin sen punatukkaisen spermaa olisi kulkeutunut sun sisään? Musta toi ainaki ois tosi looginen selitys.
[/quote]
Mitä jos mies on ollut punatukkaisen naisen kanssa sillai, mutta sen naisen munasolu on yhdynnässä hedelmöittynyt ja tarttunut miehen pippelin päähän. Sitten mies on yhdynnässä siirtänyt munasolun ap:n kohtuun ja ap on tietämättään kantanut miehensä ja punatukkaisen naisen lasta yhdeksän kuukautta, kunnes karu totuus on selvinnyt. :(
[/quote]
Mies on sillä aikaa pannut kaikessa rauhassa timmin punatukkaisen rakastajattarensa kanssa, kun ap on mahansa kanssa maannut kotonaan ja kärsinyt kiusallisista ilmavaivoista ja liitoskivuista. Ovela suunnitelma!

Vierailija
26/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:37"]

Niin on vaikea olla toisen kanssa jos ei voi luottaa edes noin isossa asiassa kuin lapset. Että lapsi ei olisikaan sinun. Onko miehesi käynyt ennen lapsenne alkuunsaamista esim Britanniassa? Siellähän on paljon punatukkaisia sekä Irlannissa.

[/quote]

Sitkeä harhaluulo on, että punatukkaisen väestön määrä olisi suurinta Englannissa ja eritoten Irlannissa. Toki molemmissa yleisempää kuin muualla, mutta kaikista eniten punatukkaisia löytyy Skotlannista. Ja kyllä he sielläkin ovat enemmän tai vähemmän halveksuttu vähemmistö, koska heitä on noin 10-13 prosenttia kansasta.

[/quote]

hitto vie mies pitänyt kilttiä päällä, siitä se johtuu, uskoka vaan

Vierailija
27/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:16"]Suvussamme ei ole ketään punapäätä.
[/quote]
Mitäs sukua ootte miehenne kanssa?
[/quote]
Mitä herkumpi, sen serkumpi. ;)

Vierailija
28/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:37"]

Niin on vaikea olla toisen kanssa jos ei voi luottaa edes noin isossa asiassa kuin lapset. Että lapsi ei olisikaan sinun. Onko miehesi käynyt ennen lapsenne alkuunsaamista esim Britanniassa? Siellähän on paljon punatukkaisia sekä Irlannissa.

[/quote]

Sitkeä harhaluulo on, että punatukkaisen väestön määrä olisi suurinta Englannissa ja eritoten Irlannissa. Toki molemmissa yleisempää kuin muualla, mutta kaikista eniten punatukkaisia löytyy Skotlannista. Ja kyllä he sielläkin ovat enemmän tai vähemmän halveksuttu vähemmistö, koska heitä on noin 10-13 prosenttia kansasta.
[/quote]
Tiedätkö että Britannia tarkoittaa Iso-Britanniaa eli Skotlantia Walesia Englantia ja Pohjois-Irlantia?

Vierailija
29/76 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:58"]Lapsi voi ihan hyvin vaihtua tarhassakin. Katso nyt tarkkaan tarhassa!
[/quote]
Arvasin tän! Mua on häirinnyt pidemmän aikaa yksi asia, josta en ole kehdannut kertoa kenellekään. Nimittäin oon ihan varma, että vein yksi aamu tarhaan ruskeatukkaisen pojan, jolla oli musta paita ja sain sieltä iltapäivällä takaisin mustatukkaisen pojan, jolla oli ruskea paita. Lisäksi mun mielestä tuolla Pikku-Hartolla ei ollut aikaisemmin ärrävikaa, eikä se napissut mitään siitä, kun kutsuin sitä nimellä Harto. Nykyään napisee aina väittää olevansa Topi. Nämä oudot jutut kyll selittyisi sillä, että lapset ovat vaihtuneet. Miten voisin saada oman Hartoni takaisin? Noloa sitä on enää mennä päiväkotiin selvittelemään, mutta jos vaihdon voisi tehdä vaivihkaa... miten tää onnistuis?

Vierailija
30/76 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:28"]Eli epäilet, että miehesi olisi pettänyt sua jonkun toisen, punatukkaisen, miehen kanssa, ja hyvin pian sen jälkeen harrastanut seksiä sun kanssa, jolloin sen punatukkaisen spermaa olisi kulkeutunut sun sisään? Musta toi ainaki ois tosi looginen selitys. [/quote] Mitä jos mies on ollut punatukkaisen naisen kanssa sillai, mutta sen naisen munasolu on yhdynnässä hedelmöittynyt ja tarttunut miehen pippelin päähän. Sitten mies on yhdynnässä siirtänyt munasolun ap:n kohtuun ja ap on tietämättään kantanut miehensä ja punatukkaisen naisen lasta yhdeksän kuukautta, kunnes karu totuus on selvinnyt. :(

[/quote]

VMP - mitä ihme uskomusteorioita sä - ja te muut - horisette. Ei toi ole totta, ei koulussa noin opeteta, oletteko jotain lahkolaisia jotka kieltää tieteen vai mitä, nukkuneet bilsantunnit, jossa selitettiin selkeästi lisääntyminen ja geenit ja muut. Validin tieteeen mukaan normaalisti haikara tuo hautomosta sen yhteisen munan, mutta jo mies on sika ja elää kuin pellossa ja paneskelee punatukkaisia niin sitten tieetnekin käy niin että tulee paha kurkija tuo lapsen joka ei ole sun vaan sen punatukkaisen noidan. 

Vierailija
31/76 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen alkanut pelkäämään onko lapseni minun. Isyystesti tehtiin ja mies oli 99,999% varmuudella isä, mutta minusta ei lukenut mitään vaikka näytteen myös annoin?!

Vierailija
32/76 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:58"]Lapsi voi ihan hyvin vaihtua tarhassakin. Katso nyt tarkkaan tarhassa!
[/quote]

Pitää paikkansa. Meillä tällaista tapahtuu muutaman kerran vuodessa. Ikäviä juttuja mutta minkäs niille mahtaa... - lh-

Vierailija
33/76 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah haa! Se on se naapurin Irlanninsetteri :D

Vierailija
34/76 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahaha ong hauska ketju

Vierailija
35/76 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:58"]Lapsi voi ihan hyvin vaihtua tarhassakin. Katso nyt tarkkaan tarhassa! [/quote] Pitää paikkansa. Meillä tällaista tapahtuu muutaman kerran vuodessa. Ikäviä juttuja mutta minkäs niille mahtaa... - lh-

[/quote]

Meillä vaihtui tarhassa kans, mut ollaan oltu aika hissukseen kun se on parempi kuin edellinen. Osaa jo lukiomatikkaa ja puhuu sujuvasti kiinaa, edellinen ei osannut edes sormiaan laskea tai puhua, vaikka jo vuoden täyttikin. Oltiin niin tyytyväisiä tähän vahinkoon et nimikoitiin tää lapsi niskastaan, eipähän enää vaihdu. Sukulaisille oli vähän selittelemistä kun 1v- kuvat ehti jo mennä - niissä virnistää pellavapäinen poika ja nyt meillä on mustatukkainen tyttö. Sanottiin sit vaan et lapset kasvaa ja muuttuu nykyään niin vauhdilla, ja että se sukupuolineutraali kasvatus on nyt uusin trendi kasvatusrintamalla.

Vierailija
36/76 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnytyä asuttiin Turussa, ja mun huonekaveri sairaalassa oli paraisilta (puhui 90% ajasta ruotsia). Meidän vauvat varmaan vaihtui siellä, meni 1.5v ennen kuin lapsi oppi sanomaan mua äidiksi eikä mammaksi..

Vierailija
37/76 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmaiseni näytti synnyttyään ihan appiukolta enkä varmasti ole ollut sellaisissa tekemisissä appeni kanssa. Olen varma, että anoppini synnytti lapsemme.

Vierailija
38/76 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:59"]

Esikoisen synnytyä asuttiin Turussa, ja mun huonekaveri sairaalassa oli paraisilta (puhui 90% ajasta ruotsia). Meidän vauvat varmaan vaihtui siellä, meni 1.5v ennen kuin lapsi oppi sanomaan mua äidiksi eikä mammaksi..

[/quote]

Ai miten kamalaa! Siellä ne on sitten ihmetelleet että miksi tää yks laps ei saa sanaa suustaan eikä opi koukistamaan sormeaan kaffekuppia nostaessaan, kun toinen on suomalaisena siinä vaan jurottanut. Villinä veikkauksena - kyllä sielläkin on sitten isäntää syytetty ja turhaan tässä tapauksessa.

Vierailija
39/76 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:05"]

Nuorimmaiseni näytti synnyttyään ihan appiukolta enkä varmasti ole ollut sellaisissa tekemisissä appeni kanssa. Olen varma, että anoppini synnytti lapsemme.

[/quote]

Melekosen röyhkiä naikkonen tuo sinun anoppisi, johan tuo kiristää välejä entisestään!

Vierailija
40/76 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:59"]

[/quote]

Ai miten kamalaa! Siellä ne on sitten ihmetelleet että miksi tää yks laps ei saa sanaa suustaan eikä opi koukistamaan sormeaan kaffekuppia nostaessaan, kun toinen on suomalaisena siinä vaan jurottanut. Villinä veikkauksena - kyllä sielläkin on sitten isäntää syytetty ja turhaan tässä tapauksessa.
[/quote]
Nyt mä jännään kun ruotsinkieli alkaa koulussa, että paljastuuko totuus muillekin :( että voiko umpisuomalainen lapsi vaan alkaa keskustella ruotsiksi opettajan kanssa heti ..