Kuka muu rakastaa 90 päivää morsiamena sarjasta tuttua Angelaa
Råväkkä persoona ja suorasanainen, pohjimmiltaan silti hyvä sydäminen. On aidosti sitä mitä on. Kadehdin usein hänen itseluottamustaan. Toivon myös että olisipa mulla tuollainen kaveri!
Kommentit (15)
Kaveriksi en haluaisi koska on liian ailahtelevainen. Mutta kova mimmi. Onkohan syntynyt kaksosissa tai skorpioonina?
Alkuun vähän halveksin, että hyh mikä white trashin perikuva... Äänekäs, junttimainen käytös, mauton ulkonäkö. Mutta tosiaan hänellä on itseluottamusta ja sekä henkistä että fyysistä voimaa. Ja välittää perheestään aidosti. Olen alkanut tykätä hänestä.
Minusta ukrainalainen Yara on jotenkin viehättävä. Ja se suttutukka ukrainalainen joka jätti Miken ja alkoi elämään . Pahan näköinen. Kikkaratukka. Itkee jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ukrainalainen Yara on jotenkin viehättävä. Ja se suttutukka ukrainalainen joka jätti Miken ja alkoi elämään . Pahan näköinen. Kikkaratukka. Itkee jatkuvasti.
Natalie.
Angela <3 kädetkin heiluu mukana kun suuttuu :D
Angela on omassa kamaluudessaan ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalie.
Natalie on karmea. Voi huonosti , eikä se ole tietty hänen syytään vaan psyyke pettää. Mitä lähti seikkailemaan USAhan ....
Ei hemmetti se yksi jakso kun saapui sinne viimeiseen osioon laihtuneena ja paljasti myös rintansa miehensä tädille videopuhelussa XD Repesin pahasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalie.
Natalie on karmea. Voi huonosti , eikä se ole tietty hänen syytään vaan psyyke pettää. Mitä lähti seikkailemaan USAhan ....
Kyllä. Todella ailahtelevainen
Mä myös ja se paskanen nauru:'D best
No hyi. Ei ole itseluottamuksesta tietoakaan. Hän peittää karkealla röyhkeydellään ja pöyhkeydellään juuri sen puutetta. Lyö niin sanotusti överiksi.
Ja mainittu Natalie kärsii kovasti keskenkasvuisuudesta. On kuin oikutteleva pikkutyttö.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä kummastakaan
Tiesittekö että Angelan toinen tytär on tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä?
Minä!💙