Lapsellamme on punainen tukka -epäilen miestä pettämisestä
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:28"]Eli epäilet, että miehesi olisi pettänyt sua jonkun toisen, punatukkaisen, miehen kanssa, ja hyvin pian sen jälkeen harrastanut seksiä sun kanssa, jolloin sen punatukkaisen spermaa olisi kulkeutunut sun sisään? Musta toi ainaki ois tosi looginen selitys.
[/quote]
Mitä jos mies on ollut punatukkaisen naisen kanssa sillai, mutta sen naisen munasolu on yhdynnässä hedelmöittynyt ja tarttunut miehen pippelin päähän. Sitten mies on yhdynnässä siirtänyt munasolun ap:n kohtuun ja ap on tietämättään kantanut miehensä ja punatukkaisen naisen lasta yhdeksän kuukautta, kunnes karu totuus on selvinnyt. :(
[/quote]
Sen takiahan niitä ympärileikkauksia tehdään ettei sinne esinahan alle jäisi mitään soluja jemmaan ja kulkeutuisi kuka ties minne
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:08"]Oletko raskaana ollessa haaveillut liikaa prinssi Harrysta?
[/quote]
Siis hyi hirveetä, ap ihan rikki ja vielä tulet häntä syyllistämään! Kamala ihminen.
Älä selvitä tai tutki asiaa vaan tapa se , ja vasta jälkeenpäin totea että se oli sittenkin syytön ! Ups :/
Hiusten väri ei kerro mitään pettämisesti. Suomessa suurin osa tummatukkasista omistaa geenin, joka mahdollistaa esim. täysin blondin lapsen saamisen. Itseäni ihmetyttäisi, että miksi juuri gingeri. Briteissä tyylii joka 4. On ginger mut täällä tosi harvinaista.
Mies oli yhdynnässä naisen kanssa, jolle oli juuri laitettu keinohedelmöitetty munasolu vehkeisiin. Se pääsikin valumaan miehesi siittimen kärkeen. Säilyi elinkelpoisena sen vartin, minkä mieheltä meni palata kotio sekstailemaan kanssasi.
Toiselle kalliisti rakennettu mukula tulikin teille.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:21"]
Mies oli yhdynnässä naisen kanssa, jolle oli juuri laitettu keinohedelmöitetty munasolu vehkeisiin. Se pääsikin valumaan miehesi siittimen kärkeen. Säilyi elinkelpoisena sen vartin, minkä mieheltä meni palata kotio sekstailemaan kanssasi.
Toiselle kalliisti rakennettu mukula tulikin teille.
[/quote]
Ai hitsi miten kätevää... tästähän saisi rakennettua oikein bisneksen, joku salskeankomea auervaara jyystämään just keinohedelmöitettyjä emäntiä ja sitten vaan seuraavalle palvelusta tarjoamaan. Mitäköhän tuosta kehtaisi rokottaa?
Idioottivarmahan tämä ainakin olisi: työmies ei olisi koskaan se siittäjä, vaikka miten monet dna-testit kävisi läpi. Emäntäkin saisi puhtaat paperit, kun siihen ainoaan luona käyneeseen siittäjään ei jälkikasvua voisi liittää. Olenko ainoa, jolla dollarinkuvat kiiltävät silmissä? Mammat, hei, tässä on ihan oikeasti tulevaisuuden bisneskeissi! Kuka on mukana? Kuka lainaa miestään? Pitää olla hyväkroppainen (ei dädbod-tyyppiä), pitkä kalu, (ei yksinkertaisesti voi olla mikään puoliksijyystetty nysä) ja pärstäkin keskivertoa parempi. Ai joo, seisoa pitäisi käskystä, oli keinohedelmöitettävä/-hedelmöitetty miten karmea kotka tahansa. Anyone?
Kauheaa mitä luettavaa! Minä olen punatukkainen, mutta kenen lapsi minä olenkaan? Ja kauheinta, kenen kaikkien äiti minä saatan olla? Tähän asti olen luullut että olen lapseton. Kaikki ne miehet joiden kanssa olen ollut ilman kortsua...kääk mikä painajainen...
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:43"]
Kauheaa mitä luettavaa! Minä olen punatukkainen, mutta kenen lapsi minä olenkaan? Ja kauheinta, kenen kaikkien äiti minä saatan olla? Tähän asti olen luullut että olen lapseton. Kaikki ne miehet joiden kanssa olen ollut ilman kortsua...kääk mikä painajainen...
[/quote]
Jos sun eteen heitetään se herne- tai makaronipussi, niin siitä sitten tiedät, että lapsesi juuri kipitti vastaan. Mä ihmettelin tuota eilissäpäivänä, mutta syy kinttuihin paiskattuun hernesäkkiin löytyikin sitten tästä ketjusta. Koko ilta meni itkiessä - miten olen voinut olla noin huoleton? Siellä se lapsi kasvaa ilman äitiään, minkä lie keinoemon hoivissa.
Sen verran pahat traumat tuosta tuli, että hernekeittoa en enää koskaan syö. Vaikka se olisi Lidlissä tarjouksessa... :'(
Mä kävin äsken 23-vuotiaan poikani luona ja se oli siivonnut! Se on takuulla vaihtunut kesätyöpaikassaan. Ei se yleensä kehottamatta siivoa vaan aina käydessä on saanut jäkättää.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:51"]
Mä kävin äsken 23-vuotiaan poikani luona ja se oli siivonnut! Se on takuulla vaihtunut kesätyöpaikassaan. Ei se yleensä kehottamatta siivoa vaan aina käydessä on saanut jäkättää.
[/quote]
Voi ei... uskaltaiskohan sitä kysyä sieltä kesätyöpaikasta takaisin? Tai toisaalta, parempihan tuo on. Ehkä kannattaa pitää? Totteleeko se muuten?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:51"]
[/quote]
Voi ei... uskaltaiskohan sitä kysyä sieltä kesätyöpaikasta takaisin? Tai toisaalta, parempihan tuo on. Ehkä kannattaa pitää? Totteleeko se muuten?
[/quote]
Antaa nyt viikonlopun olla, katsotaan jos joku kaipailee omaansa takaisin. Tsekkaan tilanteen sunnuntaina.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:53"]
Eikää mitä mä luen :DDDD
[/quote] av-palstaa
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:32"]
Hei sä voit rakastaa sitä lasta kuin omaas vaikka se ei ookaan sun. Mä en tiedä onko mun lapsi vaihtunut sairaalassa vai oonko jo alunperin odottanut jonkun toisen lasta, mutta tässä neljän vuoden aikana oon jo oppinut rakastamaan sitä niinku omaani. Sitä en sitte tiedä jos tulee toinen lapsi että pystynkö enää rakastamaan yhtä paljon. :( Mies on jopa myöntäny että en oo sen lapsen äiti vaikka sen synnytin. Annoin anteeks ja välitän lapsesta koska eihän se sen lapsen vika oo että isä on pettäjäsika! En haluu kuitenkaan erota. Tuolla jossain on lapseni äiti joka ei ehkä tiedä olevansa äiti. :/ Ehkä joku av-mamma. Lapselle ei ehkä aiota kertoa että en oo sen oikea äiti. Nyt on vielä kamala kyselyikäkin ni liikaa joutuis selittämään. Ehkä se jo vaistoaakin ku on vaan isänsä perään koko ajan. :/ Tunnistaiskohan se oikean äitinsä kadulla jos tulis vastaan?
[/quote]
Voi kauhistus... mä ole lukenut lehdistä vastaavista jutuista ja kuullut, että jos tulee kadulla vastaan, niin kyllä tunnistaa. Kannattaa varata harhautukseksi jotain rahisevaa, kilisevää tai sokerista mukaan. Pussillinen makaroneja tai kuivattuja herneitä voisi olla paras. Heität sen vaan siihen oikean äidin eteen, ja juokset lapsi kainalossa karkuun kirkuen "paha noita! paetkaa henkenne edestä!"
Kyllä sulla on iso sydän!
[/quote]
Tää olikin hyvä vinkki! Tänään just uimarannalla jouduin käyttämään kun lapsi meinasi juosta jonkun toisen naisen luokse. Ajattelin että nyt se on varmaan se oikea äiti. Heitin varmuuden vuoksi molempia.
Ettet vaan itse olisi käynyt vieraissa. :D
Ei herramunjee teidän kanssa! :-D
Ap on keinohedelmöitetty unessa punatukkaisen luovuttajan munasolulla ja miehensä siittiöllä. Näin on tapahtunut monelle.