Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsellamme on punainen tukka -epäilen miestä pettämisestä

Vierailija
09.07.2015 |

Suvussamme ei ole ketään punapäätä.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:05"]

Nuorimmaiseni näytti synnyttyään ihan appiukolta enkä varmasti ole ollut sellaisissa tekemisissä appeni kanssa. Olen varma, että anoppini synnytti lapsemme.

[/quote]

Melekosen röyhkiä naikkonen tuo sinun anoppisi, johan tuo kiristää välejä entisestään!

[/quote]

Tämähän selittääkin, miksi anoppi on niin omistushaluinen vauvasta ja moittii kasvatustapojani. Kun se vauva onkin sen anopin oma. Voi, kuinkahan monella on käynyt anopin kanssa näin? Ainakin monia tarinoita olen kuullut lastenhoitoneuvoja jakelevista anopeista.

Vierailija
62/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnyttänyt mieheni rakastajattaren ja tämä ukon lapsen. Vauva oli jotenkin tarttunut mieheni heppiin kiinni kun paneskelivat ja irrottautui siitä sitten mun sisuksiin kun seuraavana lauantaiehtoona yhdyimme mieheni kanssa. Hiukan hämmensi, kun neuvolassa todettiin, että olen yhtäkkiä 5. kuulla raskaana. Koko ruma totuus paljastui kuitenkin vasta, kun synnytin soman neekeritytön (pahoittelut vanhahtavasta ilmaisusta). Ero tuli tietysti, mutta päätin pitää lapsen. Sainpahan sentään jotain siltä tuhkamunalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ilmestyi ihan yhtäkkiä pieni tyttövauva. Mies väittää kivenkovaan, että se on minun, mutta mua kyllä epäilyttää. En varmasti ole tuota vauvaa synnyttänyt, mutta mies vain jankkaa, että totta kai se on meidän. Haluaisin kyllä tietää, että kuka meille on mennyt synnyttämään lapsen neuvottelematta asiasta ensin esim. minun kanssani. Minusta näin tärkeistä asioista pitäisi kyllä sopia, eikä mennä noin vain synnyttämään toisille lasta. Jos se siis edes on meidän. 

Vierailija
64/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:31"]Meille ilmestyi ihan yhtäkkiä pieni tyttövauva. Mies väittää kivenkovaan, että se on minun, mutta mua kyllä epäilyttää. En varmasti ole tuota vauvaa synnyttänyt, mutta mies vain jankkaa, että totta kai se on meidän. Haluaisin kyllä tietää, että kuka meille on mennyt synnyttämään lapsen neuvottelematta asiasta ensin esim. minun kanssani. Minusta näin tärkeistä asioista pitäisi kyllä sopia, eikä mennä noin vain synnyttämään toisille lasta. Jos se siis edes on meidän. 
[/quote]

Voi, olinkohan se minä? Saatoin vahingossa synnyttää. Minulla on niin jäänyt nuo synnytykset päälle. :/ Tulenko hakemaan pois?

Vierailija
65/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:31"]Meille ilmestyi ihan yhtäkkiä pieni tyttövauva. Mies väittää kivenkovaan, että se on minun, mutta mua kyllä epäilyttää. En varmasti ole tuota vauvaa synnyttänyt, mutta mies vain jankkaa, että totta kai se on meidän. Haluaisin kyllä tietää, että kuka meille on mennyt synnyttämään lapsen neuvottelematta asiasta ensin esim. minun kanssani. Minusta näin tärkeistä asioista pitäisi kyllä sopia, eikä mennä noin vain synnyttämään toisille lasta. Jos se siis edes on meidän.  [/quote] Voi, olinkohan se minä? Saatoin vahingossa synnyttää. Minulla on niin jäänyt nuo synnytykset päälle. :/ Tulenko hakemaan pois?

[/quote]

Mun puolesta voisit hakeakin. Tyttö on kyllä söpö ja olemme kiintyneet häneen, mutta en halua hänen elävän valheessa tietämättä oikeaa alkuperäänsä. Ole muuten varovainen noiden synntysten kanssa! Ei olisi kivaa, jos synnyttäisit vauvan vahingossa johonkin lastenvihaaja-perheeseen. :/

Vierailija
66/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa miettiny, kun kaikki sanoo, etta lapsi on niin isansa nakoinen. Kuka on aiti???

Vierailija
67/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:16"]Suvussamme ei ole ketään punapäätä.
[/quote]
Mitäs sukua ootte miehenne kanssa?
[/quote]
Sisaruksia ja vanhempamme ovat serkuksia.

Vierailija
68/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:58"]Lapsi voi ihan hyvin vaihtua tarhassakin. Katso nyt tarkkaan tarhassa!
[/quote]
Joo kannattaa tulla ajoissa hakemaan iltapäivällä myöhään jäljelle jää vaan just punapäät.

Vierailija
69/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun meillä kävi niin, että lapsi vaihtuikin tarhassa vahingossa omaamme fiksumpaan ja söpömpään yksilöön. Pitkään sitä riemua ei kestänyt, koska mies meni perjantaina hakemaan lasta ihan liian myöhään ja se fiksu ja söpö lapsi oltiinkin jo ehditty hakea. Jäljellä oli enää se meidän oma rämäpäinen ja yksinkertainen kauhukakara, joten jouduimme sitten ottamaan hänet. :(

Vierailija
70/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:43"]Kauheaa mitä luettavaa! Minä olen punatukkainen, mutta kenen lapsi minä olenkaan? Ja kauheinta, kenen kaikkien äiti minä saatan olla? Tähän asti olen luullut että olen lapseton. Kaikki ne miehet joiden kanssa olen ollut ilman kortsua...kääk mikä painajainen...
[/quote]Voi helkkarin ääliöt ei se noin toimi... Ei munasolua saa tarpeeksi syvälle MILLÄÄN mulkulla eikä äily elinkelpoisena viittä minuuttia pitempääneikä voi syrjäyttää naisen omaa munasolua. Ja veriryhmänkin pitäisi olla sama. Hullujahan te olette jos miestä luulete pettäjöksi kun ite ootte punapäitten kaa nussinu... Siksi on isyys testi eikä äitiys testi koska TUO EI OLE MAHDOLLISTA. Perus anatomia estää sen.

Vierailija
71/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:59"]Ei kyse ole naisesta. Mies on saanut punatukkaiselta mieheltä anaaliin! Sieltä on suora putki penikseen! Tämän miehen siittiö on hedelmöittänyt sinut. Eli lapsi on sinun ja sen punahiuksisen miehen.
[/quote]
Eli onko tässä nyt käynytkin niin, että olen tietämättäni pettänyt miestäni hänen miespuolisen rakastajansa kanssa?

Vierailija
72/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan joku teistä sitten kantanut ja synnyttänyt mun lapsen, koska mun miehen pojalla on punainen tukka ja mä en oo tullu kuitenkaan ite raskaaks. Voi hyvin olla että mä olenkin jonku teidän punatukkaisen lapsen äiti tietämättäni. Voihan olla että mulla on useampikin lapsi kenestä en tiedä, enkä olekaan lapseton niin kuin luulin. Aion kysyä tätä gyneltä.

Vierailija
73/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko joku tämänkin tosissaan? Ei helkutti...

Vierailija
74/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 07:11"]Ottiko joku tämänkin tosissaan? Ei helkutti...
[/quote]
Tosikoita nyt aina löytyy. :)

Vierailija
75/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis, mutta meillä on tarhassa ihan sellainen käytäntö, että se vanhempi joka ekana tulee hakemaan lasta kotiin, saa valita kenet ottaa. myöhemmin tuleville jää sit jäljelle mitä jää. eli kannattaa selvittää onko tarhassa joku vanhempi joiden entisessä päiväkodissa oli tämä systeemi. joku on voinut luulla että teidänkin tarhasta saa ottaa mukaan mieleisen lapsen! t. tarhan täti

Vierailija
76/76 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole naisesta. Mies on saanut punatukkaiselta mieheltä anaaliin! Sieltä on suora putki penikseen! Tämän miehen siittiö on hedelmöittänyt sinut. Eli lapsi on sinun ja sen punahiuksisen miehen.