Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaina häät ja itken vaan yksin kotona.

Vierailija
09.07.2015 |

Päässä vain ajatus "en halua, en halua, en halua"
Kamala ahdistus ja en tuntuu, että en halua naimisiin. Vieläkö voi/kehtaa perua vai onko tämä viimehetken paniikki ? :'(

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä, että sinä tulet panikoimaan aivan samalla tavalla jatkossakin. Eli mikä muuttuu, kun olette naimisissa, vai muuttuuko mikään?

Onko paniikki sinulle luonnollinen olotila, vai onko siihen olemassa jotain erityistä aihetta. Jos olet panikoinut koko ikäsi milloin mistäkin, niin se on vain sinun persoonallisuuttasi, mutta mieti tarkkaan, onko tässä suhteessa jotain sellaista erityistä, joka saa sinut epäröimään. Jos on, niin peru häät.

Vierailija
42/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:42"]

Minulla oli muutama kuukausi ennen häitä todella paha ahdistus naimisiinmenosta. Ajattelin kuitenkin sen olevaa normaalia stressiä ja kammoa siitä, että kohta oikeasti sitoudun tuohon ihmiseen. Pari päivää ennen häitä kiukuttelin ja meillä oli kamala riita, itkin ja huusin.

Nyt jälkeen päin on helppo sanoa, että olisi pitänyt kuunnella sisintään. Olin epävarma ja se näkyi ulos tuolla tavalla. Nyt olemme jo eronneet, ja ehkä se minun näkökulmastani oli tiedossa jo kauan ennen naimisiinmenoakin. Ihminen oli väärä. Tunteita on joskus vaikea ymmärtää ja ikävä kyllä joskus on opittava kantapään kautta.

Tuskin kukaan voi näissä asioissa antaa toiselle varmoja vinkkejä. Ehkä sen, että hääpäivän alla olisi hyvä olla rauhallinen ja levollinen olo? Se vain on osattava erottaa juhlien järjestelystä aiheutuvasta kiireestä.

[/quote]

sama homma. Pari kk ennen alkoi paniikki. Ja se meni kuin vuoristorata. Tunsin itseni ja tajusin ne on ne hermot.

häiden jälkeen tilanne laukesi ja naimisissa, onnellisesti ollaan oltu kohta 15 v.

on myös ok panikoida.

Vierailija
44/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tee sitä

Vierailija
45/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise vaikka jalkasi ja peru häät "toistaiseksi" ja sitten annat ajan kulua ja eroattekin

Vierailija
46/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako sitä on naimisiin mentävä? Ihan naurettavaksi on mennyt tämä häätouhu ja sitten erotaan. Pilattu koko avioliiton merkitys. 

Vierailija
47/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perut häät jää myös hääyö kokematta. Saatat yllättyä kuinka paljon naiminen viehättääkään. Sitten kyllä kaduttaa.

Vierailija
48/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
49/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:56"]

Mä epäröin vielä hääpäivänäkin. Oisinpa kuunnellut vaistojani. Avioliittoni oli surkea, ero tuli äkkiä. Jos yhtään epäilet, niin peru häät. Kyse on sun loppuelämästä

[/quote]

miten niin "loppu elämä"?? onhan sunkin elämä jatkunut. kyllä erota voi jos ei sovi yhteen. ei se ole maailman loppu

[/quote]

Nimenomaan. Ei se avioliitto ole mikään elinkautinen joka on pakko lusia. Siitä pääsee lähtemään ihan kuin avoliitostakin.

Vierailija
50/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tässä miettinyt viimeiset 5 vuotta asiaa (10 vuotta oltu yhdessä), että erota vai mennä naimisiin... Ehkä pitäisi viimein joku ratkaisu tehdä suuntaan ja toiseen. Kun vain tietäisi kumpaan.

Vierailija
51/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap miettii aamulla?

Vierailija
52/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:58"]

Omia häitäni edeltävät päivät olivat täynnä onnea ja odotusta, ei mitään epäröintiä tai paniikkia. Kannattaa kuunnella sisäistä ääntään! Nimim. 10 vuotta onnellisesti naimisissa

[/quote] Sama. Ei pienintäkään epäröintiä. T:14v onnellisesti naimisissa

Vierailija
53/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviikohan tässä mennäkkään lauantaina häihin vieraaksi ollenkaan...

Vierailija
55/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että ihan helvetin moni katuu myös lapsien hankintaa. Ja useaan otteeseen.

Mutta tilanteelle ei voi enää mitään, joten tilanne hyväksytään.

Itseään voi huijata uskottelemalla, että "I-I-Ihan hyvä j-juttu tää oli..."

Vierailija
56/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni varmaan jättää häät perumatta siksi, että pelkää mitä muut ajattelevat. Hieman surullista.

Vierailija
57/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että kun menen naimisiin joskus, en voi tuntea pelkoa tai kauhua. Jännitystä itse päivästä, mutta tulevaisuus kun ei kauheasti muutu tästä tavallisesta, niin miksi sitä odottaisi kauhulla....

Vierailija
58/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli muutama kuukausi ennen häitä todella paha ahdistus naimisiinmenosta. Ajattelin kuitenkin sen olevaa normaalia stressiä ja kammoa siitä, että kohta oikeasti sitoudun tuohon ihmiseen. Pari päivää ennen häitä kiukuttelin ja meillä oli kamala riita, itkin ja huusin.

Nyt jälkeen päin on helppo sanoa, että olisi pitänyt kuunnella sisintään. Olin epävarma ja se näkyi ulos tuolla tavalla. Nyt olemme jo eronneet, ja ehkä se minun näkökulmastani oli tiedossa jo kauan ennen naimisiinmenoakin. Ihminen oli väärä. Tunteita on joskus vaikea ymmärtää ja ikävä kyllä joskus on opittava kantapään kautta.

Tuskin kukaan voi näissä asioissa antaa toiselle varmoja vinkkejä. Ehkä sen, että hääpäivän alla olisi hyvä olla rauhallinen ja levollinen olo? Se vain on osattava erottaa juhlien järjestelystä aiheutuvasta kiireestä.

Vierailija
59/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

P? :/

Vierailija
60/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika epäreilua juhlia häitä ja pyytää sukulaiset ja ystävät juhlimaan ihanaa päiväänne, jos tiedätte että ette pysy yhdessä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän