Lähihoitajan palkkaluokka?
Lähihoitajat, mikä teidän palkkaluokkanne on ja missä olette töissä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:48"]
Kunnallisessa ja käteen jää keskimäärin 2000€/kk
[/quote]
Onko se sitten g21 vai g22 vai mikä?
Meillä taitaa olla G21. Yksityinen firma.
Palkkaluokkkaan vaikuttaa myös haastavan työnlisä ykstyisellä. Ja tietty joku lisä julkisellaki. Mut 2000 e molemmin puolin, yksityisellä on myös 1800 e palkka
Meillä töissä lähärien palkka yksityisellä 11,70 e/h. Siihen mahdolliset lisät sitten päälle.
Eikö teillä lue työsopparissa sitä g-palkkaluokkaa tai ettekö tiedä sitä? -ap-
G20 yksityisellä. G21 ollut edellisessä työpaikassa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:29"]
G17 ja yksityisellä. Vituttaa.
[/quote]
Minkälaista työtä teet?
Ei kukaan nyt enää mitään palkkaluokkia muista. Oisko G21, n. 2050e peruspalkka kunnalla. En oo ollu ku G19-G22 palkoilla töissä yksityisellä, eli lähtöpalkka aina yli 1800e ja kerran sain nauttia tätä muistaakseni G22 palkkaa kun sain työn mihin olisi voitu valita myös korkeammin koulutettu.
Jos on yksityisen terveyspalvelualan soppari, niin palkkaluokat menee eri tavalla.
Yksityisellä oli mulla huonompi palkka. Tyli yksityisen sosiaalipalvelualan tes:n mukaan Julkisella sain samasta työstä useamman satasen enemmän... Joskus 6v sitten oli 15,70/tunti.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:42"]
Yksityisellä oli mulla huonompi palkka. Tyli yksityisen sosiaalipalvelualan tes:n mukaan Julkisella sain samasta työstä useamman satasen enemmän... Joskus 6v sitten oli 15,70/tunti.
[/quote]
Oho aika hyvä tuntipalkka! Oliko tuossa siis ikälisiä tai muita lisiä mukana?
Minulla palkkaluokka g20, yksityinen
Ap:ta olisi myös kiinnostanut se missä olette töissä. Päiväkoti, vanhainkoti vai joku muu.. Siis että mikä katsotaan vaativammaksi paikaksi kuin toinen.
Palvelutalo. 12,90€/h+lisät. En tiiä mikä g. Reilu 2000 jää käteen kolmivuorotyöstä.
Kunnalla kotihoito. 13e/h sis. ikälisän ja henkilökohtaisen lisän.
Mikäs palkkaluokka on yleisimmin käytössä yksityisellä sosiaalipalvelualalla pk-seudulla? Lähihoitaja siis olen.
Ei sitä yleisintä ole. Lähtee sieltä paskasta 1700 eurosta (josta ihmettelen, että kukaan menee sillä rahalla töihin, kun parempiakin on). Päättyy sitten sinne 2200 euroon parhaimmissa paikoissa.
Kunnallisessa ja käteen jää keskimäärin 2000€/kk