Pöntöstä kuului plumpsahdus vaikka en ollut vielä ehtinyt kakata!?
Olin istumassa pöntöllä ja yhtäkkiä kuului iso plumpsahdus, enkä ollut vielä ehtinyt saada pökälettä ulos. Pöntössä ei ollut myöskään kakkaa, varmistin sen pari kertaa. Lopulta menin toiseen vessaan kakalle ja siellä plumpsahdus kuului vasta kun olin saanut pökäleen ulos ja se tippui veteen. Mistä tuo 1. vessan plumpsahdus johtui? Onko kenellekkään käynyt näin?
Kommentit (280)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:26"]EI JUMALAUTA!!! Nyt se ääni kuului uudestaan. Niin iso plumpsahdus että kuului olkkariin vaikka ihan talon toisessa päässä D':
Menin äkkiä laittamaan vessan oven kiinni enkä 100% varmasti mene sinne ton käärmekommentin jälkeen!
[/quote]
Ooh! Dramaattinen käänne!
[/quote]
Sori jos ylidramatisoin :) Tiedän itsekin että pelko on turha mutta tuon käärme kommentin jälkeen en varmaan saa unta koko yönä. Mulla on varmaan joku käärmefobia.
Nyt tarkkana: oliko se tosiaan plumpsahdus vai ehkä kuitenkin molskahdus?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:18"]Oliko plumpsahdus, vai pulpahdus? Jos viemärisysteemissä joku ilmakupla tms. sit vaan purkautui.
[/quote]
Voiko ilmakuplia/ilmataskuja tulla 2 peräkkäin.
No haloo, se on ilmakupla. Jossain putkstossa/paineissa vikaa. Rauhotu nainen. Mene vaikka vahtaamaan sitä pönttöä, niin saat varmistuksen asialle.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:33"]Nyt tarkkana: oliko se tosiaan plumpsahdus vai ehkä kuitenkin molskahdus?
[/quote]
Mitä eroa niilä on?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:15"]Cheek tuli ulos peräreiästä, kun ei enää korvista mahtunut.
[/quote]
Kuolen nauruun!
Laita kamera kuvaamaan pönttöä, niin saat ehkä Vessien kuvaan!
Ehkä se oli niin kutsuttu etiäinen? Kuulit siis plumpsahduksen jo ennen kuin itse toimitus oli ehtinyt tapahtua.
Se oli Jarkko joka veti äkkiä kätensä pois ettet näe sitä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:37"]Ehkä se oli niin kutsuttu etiäinen? Kuulit siis plumpsahduksen jo ennen kuin itse toimitus oli ehtinyt tapahtua.
[/quote]
Mutta en jäänyt kakkaamaan sinne samaan vessaan!
Sulta putosi valkovuotomöykky sinne?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:03"]Oliko ihan plumpsahdus niinkuin heittäisi kiven veteen, vai sukellusveneen nousemista muistuttava ääni? [/quote] Venäläinen sukellusvene on todennäköisesti eksynyt teidän pönttöön! Ole varuillasi...
[/quote]
Ja kohta siellä pöntössä seilaa ruotsalaisetkin etsimässä sitä! Kannattaa olla varuillaan.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:37"]Ehkä se oli niin kutsuttu etiäinen? Kuulit siis plumpsahduksen jo ennen kuin itse toimitus oli ehtinyt tapahtua.
[/quote]
Mutta en jäänyt kakkaamaan sinne samaan vessaan!
[/quote]
Eli senhän olisi pitänyt kuulua toisesta pöntöstä? Ja oli tosi kova ääni.
Nyt ei voi nukahtaa. Pakko seurata tätä reaaliaikaisesti kunnes mysteeri ratkeaa. Ethän lopeta raportointia!
Anteeksi panikointi mutta yö + yksinolo + oudot äänet + kaukana kaikesta saa minut hermoilemaan!
Aamulla varmaan jo nauran koko jutulle.
AV-mammat täällä ilakoi taas paskajutuillaan .
Kyllä se kakkakin voi plumpsahtaa sinne pönttöön vaikket sitä ehtinyt huomata. Ihmeen nopeasti se häviää sinne viemärin mutkan taakse piiloon.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:20"]En jaksa lukea kaikkia vastauksia, mutta olisko mahdollista että jostakin vessan hyllyltä olis tippunut jotakin?
[/quote]
Ei ole mahdollista. Pöntössä ei ollut mitään, eikä sinne mahtuisi mitään mistä kuuluisi noin kova ääni.