PITKÄTUKKAISET miehet!
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 06:59"]Mun veljestä saisi joku pitkätukkatykkääjä miehen. Hänellä oli aina aivan lyhyet hiukset, sitten armeijan jälkeen alkoi kasvattaa ja pitkänä tukka onkin runsas ja laineikas ja kiiltävä kuin mikä. On opetellut letitystä, hiusöljyn käytön ja kuinka tukka kannattaa kiepauttaa nutturalle.
[/quote]
❤
Ihania <3 Minua miehen kaljuuntuminen ei haittaa, minkäs sille mahtaa. Sitten voi tosiaan vaihtaa hiustyyliä. Sen sijaan kaljuksi tahallaan ryhtyminen ei sytytä minua yhtään, kyllä pitää edes vähän tukkaa olla.
Mulla uloittuu hiukset selän puoliväliin ja suun ympärystä peittää viikset ja parta, joka jatkuu myös leuasta jonkun matkaa alaspäin. Leuan sivuilta ja poskista leikkaan aina välillä parran pois.
Ulkonäkö on ja pysy tällaisena, en todellakin muokkaa hiuksia ja karvoitusta naisia miellyttääkseni.
Jos pitkä tukka = yleinen epäsiisteys, eli ei jakseta siistiä kuontaloa sen enempää kuin partaa, vaatetusta, jne, niin sitten NOT!
Muuten ehdottomasti HOT. ;)
Ah, multakin löytyy kotoa tälläinen metallimies, jolla on luonnonkihara tukka (latvat aina laineilla vähintään). En kestä, ku se on niin kuuma..
Täällä olisi vapaa pitkätukkainen mies :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:56"]
Pysykää juuri tuollaisina ♡!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 08:22"]Täällä olisi vapaa pitkätukkainen mies :)
[/quote]
Oisinpa siellä ;D
Mun miehellä ruskea kiiltävä laineikas tukka alaselkään ja todella pitkä parta. Ja kun se on kasvoilta kauniimpi kuin moni nainen niin on oikeasti hassua miten se herättää huomiota. justiin asioitiin ruokakaupassa ja oltiin ku jotain sirkuseläimiä ostoksia pakatessa. :D
Saisko pillua joltain hottismimmiltä?
T.pitkätukkamies lappeenrannasta.
Pitkätukkaisista miehistä tykkääminen on vähän sama kuin joku mies sanoisi tykkäävänsä vain lyhyistä naisista. Kaikki tietävät sen että hyviä naisia riittää kaikilla pituuksilla joten on turha rajoittua vain lyhyisiin.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 08:48"]Pitkätukkaisista miehistä tykkääminen on vähän sama kuin joku mies sanoisi tykkäävänsä vain lyhyistä naisista. Kaikki tietävät sen että hyviä naisia riittää kaikilla pituuksilla joten on turha rajoittua vain lyhyisiin.
[/quote]
Oletko lyhyttukkainen mies?
Kyllä huomio aina kiinnittyy pitkätukkiin:)
Täällä vapaa pitkätukkainen mies Helsingistä.
Kiinnostuneet voivat mailata: catan (at) luukku.com
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:02"]Täällä vapaa pitkätukkainen mies Helsingistä.
Kiinnostuneet voivat mailata: catan (at) luukku.com
[/quote]
Ikä? :)
Ikää 43 v :) maili siis tuo: catan (at) luukku.com
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:56"]
Pysykää juuri tuollaisina ♡!
[/quote]
17 vuotta pitkät olleet eikä koskaan lähde pois =)
Nuoret pitkätukkaiset kauniit miehet... kiitos, että olette olemassa. Saatte sydämeni sykkimään.
Mun veljestä saisi joku pitkätukkatykkääjä miehen. Hänellä oli aina aivan lyhyet hiukset, sitten armeijan jälkeen alkoi kasvattaa ja pitkänä tukka onkin runsas ja laineikas ja kiiltävä kuin mikä. On opetellut letitystä, hiusöljyn käytön ja kuinka tukka kannattaa kiepauttaa nutturalle.