PITKÄTUKKAISET miehet!
Pysykää juuri tuollaisina ♡!
Kommentit (63)
Mulla oli 10 vuotta pitkä tukka, mutta eipä tullut kukaan nainen kehumaan. Nykyään on lyhyt ja olen ihan tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:01"]Mulla oli 10 vuotta pitkä tukka, mutta eipä tullut kukaan nainen kehumaan. Nykyään on lyhyt ja olen ihan tyytyväinen.
[/quote]
No me ei olla sitten tavattu :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:10"]Ei Sovi miehille pitkät hiukset.
[/quote]
Wrong.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 03:46"]MJ on aika hottis pitkällä kiharalla tukallaan. Katselee mua seinällä paperin muodossa.
[/quote]
:) ♡
Itse pitkää tukkaa kasvattavana miehenä haluaisin muistuttaa mammoja että miehiltä tuppaa luonto viedä hiukset päästä. Pitkätukkaisuus on siksi vähän enemmän nuorten juttu. Sillon ku alkaa kaljuuntua kuuluu sitten vetästä joku lyhyempi malli.
Näin just bussissa komean miehen jolla oli pitkä tukka. Veikkaan että juuri se tukka vaikutti paljon komeuteen.
Ihan kuten naistenkin kohdalla, joillain vain ulkonäkö paranee huimasti kun tukka on pitkä. Joillekin ei tietenkään sovi, mutta hölmöä ajatella että kaikillä miehillä kuuluisi olla lyhyet hiukset kun naisillakin sopivin tukan pituus riippuu kasvoista.
Onko sillä tukan värillä väliä?
T. Mies jolla on sellainen ei minkään värinen ruskea tukka
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 06:07"]Onko sillä tukan värillä väliä?
T. Mies jolla on sellainen ei minkään värinen ruskea tukka
[/quote]
Ei ole ainakaan minulle väliä! :)
Pitkät hiukset on ja pysyy vaikka ikää kohta 50, on nää sen verran naismangneettina toiminut. Pidän toki itseni kunnossa muutenkin mm harrastamalla liikuntaa.
Mut niinku joku totesikin. Ku sisuskumi alkaa paistaa läpi on aika vaihtaa hiustyyliä.
Pitkähiuksiset miehet ovat seksikkäitä!
Omakin mies kasvatti pitkät hiukset jo monta vuotta sitten, ihan vain minun takiani ja kyllä käyn kuumana häneen!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 06:34"]
Hinttejä ne on.
[/quote]
Veikö sulta pitkätukka joskus naisen? Voi voi..
37
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 05:58"]
Itse pitkää tukkaa kasvattavana miehenä haluaisin muistuttaa mammoja että miehiltä tuppaa luonto viedä hiukset päästä. Pitkätukkaisuus on siksi vähän enemmän nuorten juttu. Sillon ku alkaa kaljuuntua kuuluu sitten vetästä joku lyhyempi malli.
[/quote]
Ei lyhyempi, vaan sitten kaikki pois. Miehelläni on pitkä tukka vielä, mutta hän on puhunut ajelevansa kaljuksi ja olen sanonut, että olisi kiva nauttia tuosta tyylistä vielä, kun hiuksia riittää. Sitten kun alkaa harvenemaan, niin kaikki pois vain. Täysin kaljukin on seksikäs.
Kiitos olemassaolostanne minunkin puolestani!