mistä johtuu joidenki tosi pahan hajuinen hengity?
Esim. Joillaki Etelä-Amerikkalaisilla miehillä haisee. Yllätykseksi yhellä suomalaisella miehellä, joka on matkustanut paljon Etelä-Amerikassa haisee kans
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:38"]
Esim. Joillaki Etelä-Amerikkalaisilla miehillä haisee. Yllätykseksi yhellä suomalaisella miehellä, joka on matkustanut paljon Etelä-Amerikassa haisee kans
[/quote]
-Ruoansulatus/vatsavaivat
-juustotehtaat nielussa, eli proppuiset nielurisat
-diabetes
-munuaissairaus
-kuiva suu
-viisaudenhampaat
-ientulehdus/karies
-maitotuotteiden nauttiminen
-tupakka
-alkoholi
Karppaaminen ainakin ketoosivaiheessa saattaa aiheuttaa pahanhajuista hengitystä. Tämän havainnut ainakin miehen äidillä.
Mun äidillä oli vuosia ihan järkyn kauhean hajuinen hengitys. Olin asunut jo kauan poissa kotoa, joten ei tullut koskaan oikein sopivaa tilaisuutta mainita asiasta (eikä meillä ole muutenkaan tapana huomautella tuollaisista asioista.) Mietin vain boskus, miten äidin ystävät kestävät häntä. No, äiti korjautti hampaansa jossain vaiheessa ja hengitys parani. Eli kysymys oli huonoista hampaista.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:38"]Esim. Joillaki Etelä-Amerikkalaisilla miehillä haisee. Yllätykseksi yhellä suomalaisella miehellä, joka on matkustanut paljon Etelä-Amerikassa haisee kans
[/quote] kannabis
Suussa esim kielessä olevat bakteerit. Lisäksi jotkut mausteet voi haista pahalta esim. Juustokumina
Yhdellä netistä tapaamallani iranilaisella miehellä haisi hengitys todella pahalta. Annoin hänelle purkan ja hän nyrpisti nenäänsä laittaessaan sen vastahakoisesti suuhunsa. Kellään muulla niistä miehistä joita olen tapaillut ei ole hengitys haissut yhtään. Tällä haisi ja KARSEALTA! Meinasin oksentaa pussaillessa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:05"]Yhdellä netistä tapaamallani iranilaisella miehellä haisi hengitys todella pahalta. Annoin hänelle purkan ja hän nyrpisti nenäänsä laittaessaan sen vastahakoisesti suuhunsa. Kellään muulla niistä miehistä joita olen tapaillut ei ole hengitys haissut yhtään. Tällä haisi ja KARSEALTA! Meinasin oksentaa pussaillessa.
[/quote]
Ja sitä piti sitten pussailla vaikka meinas oksennus lentää
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:05"]Yhdellä netistä tapaamallani iranilaisella miehellä haisi hengitys todella pahalta. Annoin hänelle purkan ja hän nyrpisti nenäänsä laittaessaan sen vastahakoisesti suuhunsa. Kellään muulla niistä miehistä joita olen tapaillut ei ole hengitys haissut yhtään. Tällä haisi ja KARSEALTA! Meinasin oksentaa pussaillessa.
[/quote]
Ja sitä piti sitten pussailla vaikka meinas oksennus lentää
[/quote]
Tykkään elää hieman vaarallisesti.
Ientulehdus eli bakteerit. Ohjaa suuhygienistille. Hampaiden harjaus x2/pv, hammasvälien lankaus ja suuvesi auttaa pitkässä juoksussa.
voi olla myös proppuja. ne kehittyy hitaasti, ja hajuun samalla tottuu. itse ei siis huomaa, mutta ympäriillä väki pyörtyy.
Ruoan sulatus ongelmat ,Liian vähäinen juominen , jotkin lääkkeet, jotkin sairaudet.
Diabetes on yksi syy.