Minkälaisia terveisiä lähettäisit ex puolisollesi?
Kommentit (17)
Kohtelethan nykyistä paremmin kuin minua.
Koko ajan tuo on hengessä mukana kun kuoli viisi vuotta sitten. Ei tarvi erikseen terveisiä lähettää.
Mietitkö koskaan toisen tunteita? Kannattaisi ehkä jos haluat oikeasti toimivan suhteen.
Yläpään terapoimisessa ei ole mitään hävettävää, siitä vain. Ei minua muuten kiinnostaisi, mutta jaamme huoltajuuden, ja itsehän sinä sen eron halusit.
En mitään terveisiä lähettäisi. Kaikki tuli sanottua kauan sitten. Nyt elän jo uutta elämää.
Heippa, kaikki on ok ja anteeksi annettu! Toivon sinulle hyvää elämää ja mielenrauhaa. Silti on ihanaa, että ei enää olla yhdessä, oltiin aivan väärät toisillemme.
Lopeta parisuhteiden hakeminen. Sinä tarvitset terapeuttia ja manaajaa, et parisuhdetta.
Voi kun olisit saanut elää ja nähnyt kolme ihanaa lapsenlastamme. Ja sen, miten hienosti tyttäremme ja poikamme ovat elämässään selvinneet, on perheet, kivat talot ja hyvä toimeentulo.
Joko olet ex ukko tullut ulos kaapista..miksiköhän mun jälkeen tulleet"kulissi naispuolisosi ovat lähteneet nostelemaan..
Ps. Toivon sulle piiiiiitkääää yksinäistä sairauksien piinaamaa vanhuutta.
T tarja
Vierailija kirjoitti:
Joko olet ex ukko tullut ulos kaapista..miksiköhän mun jälkeen tulleet"kulissi naispuolisosi ovat lähteneet nostelemaan..
Ps. Toivon sulle piiiiiitkääää yksinäistä sairauksien piinaamaa vanhuutta.
T tarja
Ja minä sinulle kivuliasta ja onnetonta loppuelämää, lyököön karma sinua avokämmenellä minuutin välein päin rumaa naamaasi.
T. eksäsi
"Sukulaisestasi ei ikinä tule Suomen presidenttiä" 😝
Lepää rauhassa, Me täällä pärjätään.
Tiedätkö, mikä taivas sinulla olisi kanssani ja yhdessä ehjänä perheenä, jos vain olisit ollut hyvä ja rakastava ihminen, kohdellut kauniisti lähimmäisiäsi? Itsehän toivoit, että olisimme olleet onnellinen perhe. Mutta jos se vaati sinulta hyvää käytöstä, niin siihen et pystynykään.
Nyt minulla on täydellinen taivas miehen kanssa, joka siihen pystyy. Ja sinä olet enää pelkkää pahaa unta.
Kaikkea hyvää uudessa suhteessa. Minun kanssa ei ollut ikinä silmä mustana.