Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 vuotta laihdutusta, koska tää onnistuu? :(Nyt tässä ajassa tullut vanhan ihmisen naama. h

Vierailija
22.02.2022 |

Molemmat pilalla, kroppa ja naama. Tämä hirveä, masentava kevätaurinko vielä tähän päälle. Muistuttaa tulevasta kesästä ja ikusesti epäonnistumisesta
N37 98kiloa

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihdutukselle, kyllä monipuoliselle ja runsaalle ruoalle ilman mitään lihomisen vaaraa.

Vierailija
2/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut muutaman todella lihavan laihdutusprojektia lähes normipainoon. Ikäväkseni täytyy todeta, että molemmat rupsahtivat ja vartalo jäi todella epämuodostuneeksi. Taitaa ikävä kyllä olla niin, että oikeen hurjaan kuntoon jos itsensä syö, kroppa ei siitä enää palaudu. 

Sentään rahalla saa naaman sileäksi. Oispa joku rasvaimu, jossa saisi heti 30kg pois. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö näitä samoja aloituksia joka kolmas päivä?

Vierailija
4/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. On sota, on virus, on ilmastoasiat. Katse pois omasta navasta

Vierailija
5/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule. On sota, on virus, on ilmastoasiat. Katse pois omasta navasta

Ei kiinnosta, kun olen vanha oksettava läski

Ap

Vierailija
6/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee elämäntapamuutosta. Järkihän sitä lähtee jos vain laihduttaa ja laihduttaa

Vierailija
7/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa! Taas edessä kesä sisätiloissa, kun et kehtaa mennä hikisenä pallona mihinkään.

Vierailija
8/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä käy päivässä 40 000 ihmistä. Heistä ylipainoisia on 30 000 kpl vuodesta toiseen. Veikkaisin, että aika moni voisi tehdä saman aloituksen.

Vierailija
9/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä käy päivässä 40 000 ihmistä. Heistä ylipainoisia on 30 000 kpl vuodesta toiseen. Veikkaisin, että aika moni voisi tehdä saman aloituksen.

Joo, paitsi että tällä yhdellä on aina sama kierre ja puheet. "Oon läski pska. En pysty laihduttamaan. Mikään ei onnistu. On vaan niin hireää olla läski. Yyh yyh mikään ei auta. En pysty laihtumaan". Joka. Ikinen. Kerta.

Vierailija
10/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet reippaasti tunnin päivässä, niin jo lähtee läski ja samalla kutistuu nahka. Syöt 8/16 pätkäpaaston mukaan ja tulet vuoden päästä kertomaan, mikä tilanne.

Nimimerrki: kokemusta on -30kg, 50v

Vierailija
11/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ap on palstan vakiotrolli, joka on vonkunut epäonnisesta "laihduttamisestaan" jo vuosia.

Vierailija
12/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelet reippaasti tunnin päivässä, niin jo lähtee läski ja samalla kutistuu nahka. Syöt 8/16 pätkäpaaston mukaan ja tulet vuoden päästä kertomaan, mikä tilanne.

Kävelin 5x vkossa 1h,lihoin kolmessa kuukaudessa 5kg. Pätkäpaastoa olen yrittänyt kymmeniä kertoja, ei ole onnistunut. Ap

Vierailija
13/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laihdutukselle, kyllä monipuoliselle ja runsaalle ruoalle ilman mitään lihomisen vaaraa.

Olen ollut tässä painossa jo vuosia. En ole lihonut paljoa. Vain silloin kun liikuin. Ap

Vierailija
14/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelin 5x vkossa 1h,lihoin kolmessa kuukaudessa 5kg. Pätkäpaastoa olen yrittänyt kymmeniä kertoja, ei ole onnistunut. Ap

Mikä siinä ei ole onnistunut? Et vain tunge naamaasi ruokaa klo a-b.

Vierailija
15/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee elämäntapamuutosta. Järkihän sitä lähtee jos vain laihduttaa ja laihduttaa

👍🏻

Aivan.

Laihduttaminen on ihan turhaa. Ala syödä terveellisesti. Liiku ja nuku kunnolla.

Lopeta laihduttaminen.

Salli itsellesi elämä.

Vierailija
16/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😳😳😹😹🤷‍♂️🤷‍♂️🤭🥶🥱🥱🧐

Vierailija
17/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ei ole onnistunut? Et vain tunge naamaasi ruokaa klo a-b.

Koska nälkä ja ruuanhimo. Ap

Vierailija
18/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, jos yrittäisit vain hyväksyä itsesi?

Itselläni takana 25 vuotta epäonnistunutta elämäntapatemonttia. Oaino jojonnut useita kertoja 25 kg suuntaan ja toiseen. Nyt olen taas lihavimmillani.

Olen yrittänyt miettiä pääni puhki, missä kohden aiemmin on mennyt vikaan, jotta osaisin "tällä kertaa" tehdä oikein. Harmikseni en tiedä mitä tehdä toisin, syömiskäyttäytymiseni ei ole tervettä, ja laihtumisyritykset, elämäntaparemontit, jopa asiantuntijoiden opastuksella vain pahentavat asiaa.

Nyt ajattelin, että antaa olla. Olen läski, mutten ihan megalihava. (ylipainoni ei ole sairaalloista. Yritän nyt vaan ettei paino enää nousisi )

Aion muuten opetella tekemään rauhan itseni ja syömisen kanssa. Tilasin itselleni sopivia, kivoja vaatteita. Kävin kampaajalla. Kunhan kadut ovat paremmassa kävelykunnossa, alan tekemään kävelylenkkejä. En silti aio ajatellakaan että laihtuisin, kuntoa haluan vain kohottaa. Ehkä silloin ruoka ei hallitse mieltäni, kun en edes salaa toivo laihtuvani?

Näen ympärilläni paljon elämäänsä tyytyväisiä, kauniita, lihavia naisia. Miksen olisi yksi heistä minäkin. Lihava ja onneton olen jo ollut. Ja laihaa minusta ei saa.

Pelataan siis näillä korteilla mitkä kädessä ovat.

Vierailija
19/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites, jos yrittäisit vain hyväksyä itsesi?

Itselläni takana 25 vuotta epäonnistunutta elämäntapatemonttia. Oaino jojonnut useita kertoja 25 kg suuntaan ja toiseen. Nyt olen taas lihavimmillani.

Olen yrittänyt miettiä pääni puhki, missä kohden aiemmin on mennyt vikaan, jotta osaisin "tällä kertaa" tehdä oikein. Harmikseni en tiedä mitä tehdä toisin, syömiskäyttäytymiseni ei ole tervettä, ja laihtumisyritykset, elämäntaparemontit, jopa asiantuntijoiden opastuksella vain pahentavat asiaa.

Nyt ajattelin, että antaa olla. Olen läski, mutten ihan megalihava. (ylipainoni ei ole sairaalloista. Yritän nyt vaan ettei paino enää nousisi )

Aion muuten opetella tekemään rauhan itseni ja syömisen kanssa. Tilasin itselleni sopivia, kivoja vaatteita. Kävin kampaajalla. Kunhan kadut ovat paremmassa kävelykunnossa, alan tekemään kävelylenkkejä. En silti aio ajatellakaan että laihtuisin, kuntoa haluan vain kohottaa. Ehkä silloin ruoka ei hallitse mieltäni, kun en edes salaa toivo laihtuvani?

Näen ympärilläni paljon elämäänsä tyytyväisiä, kauniita, lihavia naisia. Miksen olisi yksi heistä minäkin. Lihava ja onneton olen jo ollut. Ja laihaa minusta ei saa.

Pelataan siis näillä korteilla mitkä kädessä ovat.

Olen tuota välillä kokeillut. Loppujen lopuksi, ei se toimi. Ei lihavan kannata tuhlata rahaa vaatteisiin ja kampaajan, yhtä kamalalta näyttää, koska ei ne jutut rasvakerrosta peitä, sitä on vain kävelevä vitsi.

Ap

Vierailija
20/58 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni samalla reseptillä puoli vuotta -30 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi