Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 vuotta laihdutusta, koska tää onnistuu? :(Nyt tässä ajassa tullut vanhan ihmisen naama. h

Vierailija
22.02.2022 |

Molemmat pilalla, kroppa ja naama. Tämä hirveä, masentava kevätaurinko vielä tähän päälle. Muistuttaa tulevasta kesästä ja ikusesti epäonnistumisesta
N37 98kiloa

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisit oikeasti yrittänyt edes kerran, oisit nyt huomattavasti hoikempi. Mutta sä vaan keksit syitä lopettaa kesken, sulta puuttuu motivaatio ja sisu.

Koska et rakasta itseäsi tarpeeksi tehdäksesi asioita oman terveytesi eteen. Sulla ei ole riittävän vahvaa syytä laihtua.

Vierailija
42/58 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio ja riittävä uni on se mikä auttaa. Liikunnan osuus laihtumisessa on pieni. Jos aito motivaatio puuttuu on helppo valehdella itselleen ettei laihdu. Ap:lta puuttuu pitkäjänteisyys. Aikaa on varattava vähintään vuosi. Ap:n keskittymiskyky on keskimäärin 3 sekuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma on se että inhoat itseäsi etkä pidä itseäsi sen arvoisena että näkisit vaivaa. Sen lisäksi sun pitää muistaa että kaikki ei muutu aurinkoiseksi vaikka laihtuisit 40 kiloa. Sun asenteessa pitää tapahtua suuria muutoksia ennen, aikana ja jälkeen.

Vierailija
44/58 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelet reippaasti tunnin päivässä, niin jo lähtee läski ja samalla kutistuu nahka. Syöt 8/16 pätkäpaaston mukaan ja tulet vuoden päästä kertomaan, mikä tilanne.

Nimimerrki: kokemusta on -30kg, 50v

Kävelin 5x vkossa 1h,lihoin kolmessa kuukaudessa 5kg. Pätkäpaastoa olen yrittänyt kymmeniä kertoja, ei ole onnistunut. Ap

Mikä siinä ei ole onnistunut? Et vain tunge naamaasi ruokaa klo a-b.

Koska nälkä ja ruuanhimo. Ap

Ei, vaan tottuminen huonoihin ruokatapoihin ja haluttomuus muuttaa niitä. Jos ruuanhimo johtuu ahmimishäiriöstä, siihen saa kyllä apua terveydenhuollosta.

Ruuan himo voi johtua vaikka unettomuudesta tai lääkkeistäkin.

Ehkä kuitenkin suurin syy on ruuan väärä koostumus-

Vierailija
45/58 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oisit oikeasti yrittänyt edes kerran, oisit nyt huomattavasti hoikempi. Mutta sä vaan keksit syitä lopettaa kesken, sulta puuttuu motivaatio ja sisu.

Koska et rakasta itseäsi tarpeeksi tehdäksesi asioita oman terveytesi eteen. Sulla ei ole riittävän vahvaa syytä laihtua.

Olen kerran elämässäni onnistunut, nuorena laihdutin 6 kiloa normaalipainon sisällä. Minne se motivaatio ja sisu katoaa, kun on ylimääräistä 30 kiloa? Terveys ei motivoi ainakaan,se on selvä. Ap

Vierailija
46/58 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ongelma on se että inhoat itseäsi etkä pidä itseäsi sen arvoisena että näkisit vaivaa. Sen lisäksi sun pitää muistaa että kaikki ei muutu aurinkoiseksi vaikka laihtuisit 40 kiloa. Sun asenteessa pitää tapahtua suuria muutoksia ennen, aikana ja jälkeen.

Miten? Miten oppisin nauttimaan laihduttamisesta? Varsinkaan, kun kokemuksen mukaan se ei onnistu. Ap

Vierailija
47/58 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalio ja riittävä uni on se mikä auttaa. Liikunnan osuus laihtumisessa on pieni. Jos aito motivaatio puuttuu on helppo valehdella itselleen ettei laihdu. Ap:lta puuttuu pitkäjänteisyys. Aikaa on varattava vähintään vuosi. Ap:n keskittymiskyky on keskimäärin 3 sekuntia.

Onhan tässä 7 vuotta mennyt, ilman tuloksia.

Vierailija
48/58 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö näitä samoja aloituksia joka kolmas päivä?

Meinaatko, että Suomessa on vain yksi ylipainoinen!

Huh huh

-eri-

Vierailija
49/58 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhahhaa! Taas edessä kesä sisätiloissa, kun et kehtaa mennä hikisenä pallona mihinkään.

Mikä sun ongelma on? Mitä saat tuosta omaan pahaan oloosi? Helpottaako tuollainen omaa paskaa elämää?

Ohis

Vierailija
50/58 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut muutaman todella lihavan laihdutusprojektia lähes normipainoon. Ikäväkseni täytyy todeta, että molemmat rupsahtivat ja vartalo jäi todella epämuodostuneeksi. Taitaa ikävä kyllä olla niin, että oikeen hurjaan kuntoon jos itsensä syö, kroppa ei siitä enää palaudu. 

Sentään rahalla saa naaman sileäksi. Oispa joku rasvaimu, jossa saisi heti 30kg pois. Ap

Onhan niitä sairaaloissa. Ota selvää miten toimii .Ja onnea matkaan!

Kannattais kysyä myös Virosta !

Vierailija
51/58 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelet reippaasti tunnin päivässä, niin jo lähtee läski ja samalla kutistuu nahka. Syöt 8/16 pätkäpaaston mukaan ja tulet vuoden päästä kertomaan, mikä tilanne.

Kävelin 5x vkossa 1h,lihoin kolmessa kuukaudessa 5kg. Pätkäpaastoa olen yrittänyt kymmeniä kertoja, ei ole onnistunut. Ap

Syöt todennäköisesti enemmän kun kulutatkin enemmän.

Ei voi syödä enempää, jos liikkuu niin paino tippuu.

Painonpudotus = 80% ruokavaliota + 20% liikuntaa

Vierailija
52/58 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut muutaman todella lihavan laihdutusprojektia lähes normipainoon. Ikäväkseni täytyy todeta, että molemmat rupsahtivat ja vartalo jäi todella epämuodostuneeksi. Taitaa ikävä kyllä olla niin, että oikeen hurjaan kuntoon jos itsensä syö, kroppa ei siitä enää palaudu. 

Sentään rahalla saa naaman sileäksi. Oispa joku rasvaimu, jossa saisi heti 30kg pois. Ap

Onhan niitä sairaaloissa. Ota selvää miten toimii .Ja onnea matkaan!

Kannattais kysyä myös Virosta !

Asiaa selvitelty, max 3 kg saa Virossakin rasvaimulla pois

Ap

Vierailija
53/58 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt todennäköisesti enemmän kun kulutatkin enemmän.

Ei voi syödä enempää, jos liikkuu niin paino tippuu.

Painonpudotus = 80% ruokavaliota + 20% liikuntaa

Söin intuiivisesti, en liikaa omasta mielestä. Kai liikunta lisää nälkää, eli sitä ei kannata harrastaa, jos haluaa laihtua

Ap

Vierailija
54/58 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ajatella mieluummin tekevänsä elämäntapamuutoksen kuin että olisi laihdutuskuurilla. Hyvä että käyt lenkeillä, tosin kannustaisin rohkeasti salillekin, saisit lisää lihasta ja boostia aineenvaihdunnalle. Itse olen käynyt salilla kun painoin 60 kg ja kun painoin 90 kg ja mitä tahansa siitä väliltä. Isoimmassa kunnossa kynnys lähteä salille oli korkeampi, mutta kun sinne kerran pääsi niin sen jälkeen helpotti. Jos tuli epävarma olo, niin karistin sen pois ajattelemalla, että olen täällä terveyttäni edistämässä ja minulla on yhtä suuri oikeus olla salilla treenaamassa kuin kenellä tahansa muullakin. Ja mitä tulee naaman rupsahtamiseen niin netti on pullollaan myös kasvojumppaohjeita. Esim. suomalaisen facephysicsin sivuilla on ilmainen esittelyvideo jossa on 5 liikettä, jos haluat kokeilla. Tsemppiä! Älä luovuta!

Sohvaperuna ei kyllä tarvitse salia lihaskunnon kasvattamiseen. Youtube on täynnä kehonpainotreeniä, jolla pääsee hyvin alkuun. Vielä jos ostaa vaikka jumppakuminauhan, niin saa kunnon treenin. Salille voi mennä myöhemmin, jos kiinnostaa.

Vierailija
55/58 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla Chloe Tingin liikuntahaasteet auttoi pääsemään alkuun liikunnassa. Saleille ei silloin päässyt koronan takia, eikä mulla sellaiseen olisi ollut varaakaan. Nuo haasteet ovat kaikki ilmaisia ja videot löytyvät youtubesta. Discordissa on keskustelualusta missä saa vertaistukea muilta haasteeseen osallistuvilta. On hauskaa kun tietää että ihmiset ympäri maailmaa tekee samaa liikunta haastetta ja kannustavat toisiaan. Siellä voi käydä kertomassa että nyt on tämän päivän liikunnat tehty ja kysellä neuvoja ja aina saa tsemppiä. Chloe Tingin nettisivuilla on myös ilmaisia terveellisiä reseptejä ja jos sinne rekisteröityy niin voi seurata omaa kehittymistään. Rekisteröityminen ei ole kuitenkaan pakollista vaan niitä jumppavideoita voi katsoa ihan kuka tahansa.  Jumpat on tosi rankkoja, mutta myös tosi tehokkaita ja niihin jää koukkuun. Aika nopeasti huomaa myös muutoksia kehossa kun vaan jaksaa tehdä. Jos haluat kokeilla niin tuossa vielä linkki: https://chloeting.com/program  

ja tämä ei ole mikään sponsoroitu mainos :D Törmäsin Chloeen viedoihin ihan sattumalta youtubessa ja päätin kokeilla. Olen nyt tehnyt noista haasteista neljä ja viides on menossa. Vyötäröltä lähtenyt tänä aikana 15 cm pois ja samoin myös siitä alavatsaihrasta navan alta on lähtenyt 15 cm pois, eikä maha enää juurikaan pömpötä. Tämä ei toki kaikilla varmastikkaan toimi koska ihmiset on erilaisia, mutta mulla toimi joten ajattelin mainostaa jos muutkin haluaa kokeilla. Usein laihduttamisessa vaikeinta on se alkuun pääseminen ja rutiineissa kiinni pysyminen. Se että sen muodostaa elämäntavaksi eikä vaan ohimeneväksi vaiheeksi. Mulla siinä helpottaa kun on nettiyhteisö, jonka kanssa voi jakaa niitä onnistumisen tunteita ja jotka tsemppaa sillon kun tuntuu että ei jaksa. 

En ole ikinä ymmärtänyt mitään haasteita, tai miksi ihmiset niihin osallistuu? Lankkuhaaste, maraton juoksu varsinkin on harrastus, jota en voi ymmärtää..

Miksi kukaan harjoittelee kisaan, jossa ei voita mitään ja siitä pitää vielä itse maksaa?

Katson nuo videot, kiitos vastauksesta.

Ap

Eli sä et ole koskaan saavuttanut elämässäsi mitään? Kokenut sitä hyvänolontunnetta, mikä tulee kun tekee sitkeästi työtä jonkun asian eteen ja lopulta saavuttaa sen? Ehkä sun kannattaisi hiukan pohtia tätä asiaa…

Vierailija
56/58 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajatteleekin kaikkea ahmintaa, lähtee ruokahalut.

t: hoikka nainem

Vierailija
57/58 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla Chloe Tingin liikuntahaasteet auttoi pääsemään alkuun liikunnassa. Saleille ei silloin päässyt koronan takia, eikä mulla sellaiseen olisi ollut varaakaan. Nuo haasteet ovat kaikki ilmaisia ja videot löytyvät youtubesta. Discordissa on keskustelualusta missä saa vertaistukea muilta haasteeseen osallistuvilta. On hauskaa kun tietää että ihmiset ympäri maailmaa tekee samaa liikunta haastetta ja kannustavat toisiaan. Siellä voi käydä kertomassa että nyt on tämän päivän liikunnat tehty ja kysellä neuvoja ja aina saa tsemppiä. Chloe Tingin nettisivuilla on myös ilmaisia terveellisiä reseptejä ja jos sinne rekisteröityy niin voi seurata omaa kehittymistään. Rekisteröityminen ei ole kuitenkaan pakollista vaan niitä jumppavideoita voi katsoa ihan kuka tahansa.  Jumpat on tosi rankkoja, mutta myös tosi tehokkaita ja niihin jää koukkuun. Aika nopeasti huomaa myös muutoksia kehossa kun vaan jaksaa tehdä. Jos haluat kokeilla niin tuossa vielä linkki: https://chloeting.com/program  

ja tämä ei ole mikään sponsoroitu mainos :D Törmäsin Chloeen viedoihin ihan sattumalta youtubessa ja päätin kokeilla. Olen nyt tehnyt noista haasteista neljä ja viides on menossa. Vyötäröltä lähtenyt tänä aikana 15 cm pois ja samoin myös siitä alavatsaihrasta navan alta on lähtenyt 15 cm pois, eikä maha enää juurikaan pömpötä. Tämä ei toki kaikilla varmastikkaan toimi koska ihmiset on erilaisia, mutta mulla toimi joten ajattelin mainostaa jos muutkin haluaa kokeilla. Usein laihduttamisessa vaikeinta on se alkuun pääseminen ja rutiineissa kiinni pysyminen. Se että sen muodostaa elämäntavaksi eikä vaan ohimeneväksi vaiheeksi. Mulla siinä helpottaa kun on nettiyhteisö, jonka kanssa voi jakaa niitä onnistumisen tunteita ja jotka tsemppaa sillon kun tuntuu että ei jaksa. 

En ole ikinä ymmärtänyt mitään haasteita, tai miksi ihmiset niihin osallistuu? Lankkuhaaste, maraton juoksu varsinkin on harrastus, jota en voi ymmärtää..

Miksi kukaan harjoittelee kisaan, jossa ei voita mitään ja siitä pitää vielä itse maksaa?

Ap

Eli sä et ole koskaan saavuttanut elämässäsi mitään? Kokenut sitä hyvänolontunnetta, mikä tulee kun tekee sitkeästi työtä jonkun asian eteen ja lopulta saavuttaa sen? Ehkä sun kannattaisi hiukan pohtia tätä asiaa…

Tutkintoja löytyy pari, niiden vuoksi ei ole tarvinnut fyysisesti hikoilla tai rajoittaa syömistä:)

Ihan vaan lukea ja kirjoittaa,suorittaa työharjoittelut, mukavaa hommaa kaikki :) ap

Vierailija
58/58 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tutkintoja löytyy pari, niiden vuoksi ei ole tarvinnut fyysisesti hikoilla tai rajoittaa syömistä:)

Ihan vaan lukea ja kirjoittaa,suorittaa työharjoittelut, mukavaa hommaa kaikki :) ap

Niiden ansiosta saa rahaa, esim maratonista ei, hukkaan heitettyä rahaa ja aikaa

Ap