Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehdottaa tyttöystävälle peppureiän nuuhkimista ja nuolemista?

Vierailija
09.07.2015 |

Haluaisin yli kaiken päästä hänen ihanan pyllyreikänsä kimppuun, mutta en tiedä miten asiaa voisin ehdottaa. :( Auttakaa, sekoan kohta himosta!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:21"]

Mieheni vain alkoi tekemään noin, ei mitään kysynyt ensin.hyvältä tuntui ja siirryttiin itse peppuseksiin, edelleen lisäksi nuolee, koskettelee ja sormettaa peppuani.

[/quote]

Miten suhtauduit? Säikähditkö aluksi miehesi elettä?

Vierailija
42/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sattuu kaunis, hoikka, ihana daami ja ollan yhdessä käyty pesulla niin pakkohan sitä persettä lipasta. Espoossa ainakin on yksi sellainen nainen . Hän vielä oikeen parantaa asentoa ja tykkää siitä. ei mulla muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen kympin daami kakkaa budabest karkkeja ja pissa shampanjaa. 

Vierailija
44/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:41"]

ai että se muuten on ihan h e l v e t i n kiihottavaa... Rrrrrrrakastan. Harmi ettei mun mies edes ymmärrä tuosta mitään. ei se edes anna mun ottaa suihin.. :( Silti niin rakastan mun miestä et tyydyn siihen mitä on.. Netti on sitten omaa aikaa ;)

[/quote]

Ei ole oikein jättää naisen peppua nuolematta. :( En voi käsittää miten joku ei haluaisi 69:ssä tulla imetyksi ja samalla nuolla jumalattarensa peppua. T: Peppumies

[/quote]

syyttävä sormi anoppiin ja kasvatukseen. Oikeasti!

Seksi on muutenkin vain kerta kaks kk ja seksin suoritus on suoritusta ja sen jälkeen vikkelään munapyykille. Lakanoihin EI saa jäädä mitään tahroja. Sängyssä ei saa edes muuta oikeastaan tehdä kuin nukkua. 

Mutta tästä miehestä tulee peto kun ottaa alkoholia. Silloin naidaan vaikka laiturinnokalla keskellä päivää.

en vaihtaisi ikinä vaikka seksi ei suhteessa se tärkein ole. 

[/quote]

Ikävä kuulla, että tarvii päihteitä vapautuakseen seksuaalisesti. Tosin PALJON huonomminkin voisi todellakin olla. Hyvää kesää sinulle! Vaikutat miellyttävältä ihimiseltä. :) T: Peppumies
[/quote]
Mukavaa kesää myös sinulle! :)
Jos olet sinkku niin toivottavasti saat tänä kesänä tavattua nättejä tyttöjä ;)

Vierailija
45/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ihan totaalisen rakastunut mieheen,joka ehdotti tuota...en muista edes miten tai missä,mutta suosittelen sitä,että hommaat paikan missä on iso peili.Pyydät naistasi katsomaan peilistä kuinka seksikäs hän on.Hemmottelet naisesi itsetuntoa, rohkaiset ja panet.Kuuntelet mitä mieltä nainen on kun vähitellen hilaudut aiheen pariin.Annat naisen kiemurrella himosta ja valmistumisesta ja pikkupojan viekkaudella esität toteamuksen,että hänen persereikänsäkin on niin ihana,että sitä voisi imeä...voiko sille nyt sanoo sit ei?No,toivottavasti onnistuu. Hetkeen kantaisi panostaa. .naisen olis tunnettava itsensä jo alustavasti aika kuumaksi ja itsevarmasti.Huonona päivänä en lähtisi,sellainen päivä kun naisesi leijuu muutenkin.

Vierailija
46/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut voi syödä paskaa tai käydä kielellään lähelläkään paskareikää?

Vierailija
47/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:52"]

Miten jotkut voi syödä paskaa tai käydä kielellään lähelläkään paskareikää?

[/quote]

Samasta syystä kuin sinä olet olemassa: kiima voittaa välillä järjen.

Vierailija
48/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan itseäni naisena sikäli paljon, etten anna kosketella peräaukkoa. En tee sitä miehellenikään. Siltikin meillä on hyvä seksielämä ja seksiä päivittäin.

Vierailija
49/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:13"]

Kunnioitan itseäni naisena sikäli paljon, etten anna kosketella peräaukkoa. En tee sitä miehellenikään. Siltikin meillä on hyvä seksielämä ja seksiä päivittäin.

[/quote]

Kukin tavallaan. Minä kunnioitan naiseni seksuaalisuutta sikäli paljon, että jos hän nauttii peräaukon koskettelusta, niin tarjoan sitä hänelle.

Vierailija
50/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuollaista voi mielestäni ehdottaa mitenkään ainakaan suhteen alkuvaiheessa. Jossain sopivassa tilanteessa voit varovasti hyväillä välilihaa sormilla ja sitten lähestyä peräaukon seutua. Jos nainen tuossa vaiheessa jäykistyy ja loitontuu, kannattaa kysyä, etkö pidä siitä. Asiahan on hyvin selvä, jos naiselle se ei käy.

Mikäli ei vastustele, mikäpä estää menemästä naaman kanssa alueelle. Kieltä en kuitenkaan tunkisi paskareikään, en edes näin 10v kestäneessä suhteessa. Tuskin nainen haluaisi pussailla pitkään aikaan sellaisen jälkeen ja en kyllä nieluuni mitään ulostebasilleja halua.

Vierailija
51/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:33"]Mun eksä halusi tuota samaa. Itse koin sen hieman oudoksi, siis se oikeasti tuntui fyysisesti oudolle kun joku kirjaimellisesti lipoi persettä.
[/quote]oletko johtaja? Kuulemma niiden tuhkaluukkuja nuollaan parempien aikojen toivossa

Vierailija
52/54 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyreikää on todella kiihottavaa nuolla, varsinkin haisevaa sellaista.

Vierailija
53/54 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllyreikää on todella kiihottavaa nuolla, varsinkin haisevaa sellaista.

Näin on kunhan se haju on pyllyhiestä eikä paskasta kotoisin

Vierailija
54/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipaisin tuossa saunan jälkeen kiihottavan kuumaa pyllyreikää.. :)