Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

karvojen värjäys

Vierailija
22.06.2011 |

Oletteko värjänneet alapään karvoitustanne? Itse oon muutaman kerran koittanut. Tykkään tummista. Miehillä mielipiteitä, minkä väriset naisen karvat tulis olla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko värjänneet alapään karvoitustanne? Itse oon muutaman kerran koittanut. Tykkään tummista. Miehillä mielipiteitä, minkä väriset naisen karvat tulis olla?

Minusta niiden tulisi olla ehdottomasta tummia. Olen ajatellut värjätä omia munan karvoja, mutta en tiedä miten sen voisi tehdä.Voisiko joku neuvoa minua. Thanks .

Vierailija
2/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaaleista haituvista perunankuoren värisiin ja ihan tummiin on tullut vastaan. Ja ihan suoraan sanoen, itselläni ei ole värillä väliä. Enempi huomio kiinnittyy esim. siihen miten on sheivattu vai onko sheivattu ollenkaan(luomupöheiköstä jää eniten irtokarvoja kieleen). Jos on puoliposliini tai posliini tai kiitorata, silloin ei turhat karvat kielessä kiusaa, ja homma on molemmin puolin miellyttävää.

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refectocil kulmakarvojen ja silmäripsien värillä, jossa lukee että sopii myös intiimialueiden karvoille.

Mun karvat (ja myös hiukset luonnostaan) on harmaanvaaleat, mikä on ankea väri. Värjään hiukset tummanruskeiksi, ja samoin alapään karvat. Värjäämättömänä näyttäisi siltä että onpa muija harmaantunut jo kovasti, hiuksia taitaa vielä värjäyksellä peittää mutta alapää paljastaa.

Vierailija
4/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...värjännyt enkä värjää, itselläni on luonnostaan tummat häpykarvat eivätkä ne tarvitse väriä :D Mutta vaikka olisivat vaaleat niin en kyllä värjäisi, värjäys kuulostaa oudolta touhulta...

Vierailija
5/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö muu kuin Refectocil tuohon? Kellään kokemuksia?

Vierailija
6/8 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät harmaat karvat on meillä molemmilla. Ennen kuin tutustuin nykyiseen naiseeni olin ajellut kivespussia viikottain ja muut karvat sentin pituisina. Mutta sen jälkeen olen lopettanut ja alkanut nauttia luomukarvoituksesta molemmin puolin. Parran annoin kasvaa myös ja on ystävän mielestä hauskaa tuntea parrankarvat reisiensä välissä. Oikeastaan kiinnostaisi tietää miten harmaista saisi puhtaan valkoiset

Vierailija
7/8 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus parikymppisenä sheivasin hyvin kapean kiitoradan kummulle ja värjäsin sen mustaksi( kun olen luonnostaan varsin vaalealla karvoituksella varustettu).

Mutta ei sen isompia kokemuksia.

Silloinen poikaystävä piti sitä kauniina kyllä.

Vierailija
8/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustat, mutta jo vähän haalistuvat. Uskaltaisikohan tuolle alueelle kokeilla mustaa hiusväriä? Tai peräti värinpoistoa ja jollain muulla värillä värjäämistä (vaihtelun vuoksi)? Myydäänkö jossain kotikäyttöisiä värinpoistoainepaketteja?