Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehdottaa tyttöystävälle peppureiän nuuhkimista ja nuolemista?

Vierailija
09.07.2015 |

Haluaisin yli kaiken päästä hänen ihanan pyllyreikänsä kimppuun, mutta en tiedä miten asiaa voisin ehdottaa. :( Auttakaa, sekoan kohta himosta!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko homo? Ei mitenkään! Hyi olkoon!

Vierailija
22/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: ei mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:17"]Mikä siinä persereiässä nyt niin kiinnostaa :D [/quote] Homosaatio on aivopessyt miehet sodomiiteiksi.

[/quote]

Tuossa on totuus!

Vierailija
24/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:18"]Mitä kiihottavaa siinä on? Nuolla ja haistella reikää, josta tulee paskaa?
[/quote] saa monipuolisemman bakteerikannan ja vastustuskyky paranee.

Vierailija
25/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki muu kuin "la-iltana saunan jälk pimeässä peiton alla kurkkunaamio nassussa lähetyssaarnaaja-asennossa" on niin tabu nin monelle? En minäkään pidä henkilöitä jotka nauttivat vain kys toiminnasta vain kyseisellä tavalla mitenkään outoina enkä ainakaan tuomitse heitä ja huutele täällä että ovat friikkejä tms. Kukin tavallaan ja vaikka korvaan pantuna kunhan asiat kummallekin osapuolelle ok eikä esim lakia rikota.

Itse koen mm pepun alueen ja kyllä, myös sen reiän, koskettelun, nuolemisen, sormeilun, pepputapin käyttämisen yms erittäin kiihottavana asiana, jopa anaaliyhdyntää olen omasta ehdotuksestani harrastanut-ja useammin kuin 1x. On äärimmäisen nautinnollista saada suuseksiä kun samalla peppu saa osansa, toki ilmankin sitä mutta extrana säännöllisesti;)

Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi kansantanhuja ja sukurutsaa, ainakin ennenkuin alkaa kiekumaan tuomiotaan ja paheksuntaansa.

N39

Vierailija
26/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että se muuten on ihan h e l v e t i n kiihottavaa...
Rrrrrrrakastan.
Harmi ettei mun mies edes ymmärrä tuosta mitään. ei se edes anna mun ottaa suihin.. :(
Silti niin rakastan mun miestä et tyydyn siihen mitä on..
Netti on sitten omaa aikaa ;)

Vierailija
27/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tulee keskustelu otsikolla miksi mieheni nuuhki persettäni :D

Vierailija
28/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toveri taitaa olla kaappisellainen.

Vierailija
29/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:41"]

ai että se muuten on ihan h e l v e t i n kiihottavaa... Rrrrrrrakastan. Harmi ettei mun mies edes ymmärrä tuosta mitään. ei se edes anna mun ottaa suihin.. :( Silti niin rakastan mun miestä et tyydyn siihen mitä on.. Netti on sitten omaa aikaa ;)

[/quote]

Ei ole oikein jättää naisen peppua nuolematta. :( En voi käsittää miten joku ei haluaisi 69:ssä tulla imetyksi ja samalla nuolla jumalattarensa peppua. T: Peppumies

Vierailija
30/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:44"]

[/quote]

Kaappihetero tosiaankin. Kunnon hetero tosimies naisensa nautinnon taatakseen nuolee pyllyreikää todellakin. Todelliset kaappisellaiset tunnistaa aivan muista merkeistä. Liiallinen "heterointi" antaa jo yleensä osviittaa asiasta. parinkymmenen naisen peppua olen nuollut, enkä ainakaan vielä ole huomannut miehistä kiinnostuneeni. Miten on annatko naisesi ottaa suihin vai onko liian homoa nahjus? :D

Vierailija
31/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin nautin pepputouhuista, kunhan olen pessyt paikat huolella. Kaikki lähti siitä, kun mies halusi kokeilla 69... Ensiksi se tuntui jotenkin vastenmieliseltä ajatukselta, mutta ai että se tuntuu järkyttävän hyvältä! Tunnen, kuinka mies oikein väristen ahmii peppuani, kun minä olen niin fiiliksissä, ettei edes miehen suihinotosta tule mitään.

Vierailija
32/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:34"]

Meinasi tulla illallinen syliin ! Hyi helvetti teitä friikkejä. T.mies

[/quote]

No voi pientä. Se tulee kuitenkin kun joudut nuolemaan lutkasi limaista ja haisevaa vittua, josta tulee verta, kusta, visvaa, valkovuotoa ja kusipäisiä lapsia.

[/quote]

Naisilla kylläkin pissa tulee ihan eri reiästä kuin kuukautisveri ja lapset. Ihan voit jostain bilsankirjasta tarkistaa.

Vierailija
33/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:34"]

Meinasi tulla illallinen syliin ! Hyi helvetti teitä friikkejä. T.mies

[/quote]

No voi pientä. Se tulee kuitenkin kun joudut nuolemaan lutkasi limaista ja haisevaa vittua, josta tulee verta, kusta, visvaa, valkovuotoa ja kusipäisiä lapsia.

[/quote]

Naisilla kylläkin pissa tulee ihan eri reiästä kuin kuukautisveri ja lapset. Ihan voit jostain bilsankirjasta tarkistaa.

[/quote]

Joo ja sä voit kysyä naiselta, jos semmosen jostain löydät, että missä sijaitsee häpykieli.

Vierailija
34/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:45"]

ai että se muuten on ihan h e l v e t i n kiihottavaa... Rrrrrrrakastan. Harmi ettei mun mies edes ymmärrä tuosta mitään. ei se edes anna mun ottaa suihin.. :( Silti niin rakastan mun miestä et tyydyn siihen mitä on.. Netti on sitten omaa aikaa ;)

[/quote]

Ei ole oikein jättää naisen peppua nuolematta. :( En voi käsittää miten joku ei haluaisi 69:ssä tulla imetyksi ja samalla nuolla jumalattarensa peppua. T: Peppumies

[/quote]

syyttävä sormi anoppiin ja kasvatukseen. Oikeasti!

Seksi on muutenkin vain kerta kaks kk ja seksin suoritus on suoritusta ja sen jälkeen vikkelään munapyykille. Lakanoihin EI saa jäädä mitään tahroja. Sängyssä ei saa edes muuta oikeastaan tehdä kuin nukkua. 

Mutta tästä miehestä tulee peto kun ottaa alkoholia. Silloin naidaan vaikka laiturinnokalla keskellä päivää.

en vaihtaisi ikinä vaikka seksi ei suhteessa se tärkein ole. 

Vierailija
35/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty asiaa pikkuhiljaa. Kysy ensin vaikka, että voitko antaa pusun kauniiseen peppuunsa. Tai sitten takaapäin pannessasi hyväile pakaroita ja lähesty sormella hiljalleen peppureikää. Meillä nainen aluksi oli ideaa vastaan, mutta nyt kiemurtelee himosta kun työnnän kieltä voimalla syvälle ihanaan peppureikäänsä. ;)

Vierailija
36/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:54"]

sormi anoppiin

[/quote]

okei...

Vierailija
37/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:45"]

[/quote]

[/quote]

syyttävä sormi anoppiin ja kasvatukseen. Oikeasti!

Seksi on muutenkin vain kerta kaks kk ja seksin suoritus on suoritusta ja sen jälkeen vikkelään munapyykille. Lakanoihin EI saa jäädä mitään tahroja. Sängyssä ei saa edes muuta oikeastaan tehdä kuin nukkua. 

Mutta tästä miehestä tulee peto kun ottaa alkoholia. Silloin naidaan vaikka laiturinnokalla keskellä päivää.

en vaihtaisi ikinä vaikka seksi ei suhteessa se tärkein ole. 

[/quote]

Ikävä kuulla, että tarvii päihteitä vapautuakseen seksuaalisesti. Tosin PALJON huonomminkin voisi todellakin olla. Hyvää kesää sinulle! Vaikutat miellyttävältä ihimiseltä. :) T: Peppumies

Vierailija
38/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:49"]

[/quote]

Kaappihetero tosiaankin. Kunnon hetero tosimies naisensa nautinnon taatakseen nuolee pyllyreikää todellakin. Todelliset kaappisellaiset tunnistaa aivan muista merkeistä. Liiallinen "heterointi" antaa jo yleensä osviittaa asiasta. parinkymmenen naisen peppua olen nuollut, enkä ainakaan vielä ole huomannut miehistä kiinnostuneeni. Miten on annatko naisesi ottaa suihin vai onko liian homoa nahjus? :D

[/quote]

Kalikka kalahti.. :))

Vierailija
39/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:49"]

[/quote]

[/quote]

Kalikka kalahti.. :))

[/quote]

Tekikö kipeää? ;)

Vierailija
40/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vain alkoi tekemään noin, ei mitään kysynyt ensin.hyvältä tuntui ja siirryttiin itse peppuseksiin, edelleen lisäksi nuolee, koskettelee ja sormettaa peppuani.