Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehdottaa tyttöystävälle peppureiän nuuhkimista ja nuolemista?

Vierailija
09.07.2015 |

Haluaisin yli kaiken päästä hänen ihanan pyllyreikänsä kimppuun, mutta en tiedä miten asiaa voisin ehdottaa. :( Auttakaa, sekoan kohta himosta!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että mä nussin sua perseeseen ja nuuhkin sitten.

Vierailija
2/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite samassa tilanteessa pillun nuolemisen yhteydessä lipasin "vahingossa" tyttöystävän persereikää ja kun ei pahastunut niin jatkoin nuolemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä persereiässä nyt niin kiinnostaa :D

Vierailija
4/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata hieno kynttiläillallinen, valmistele jo kylmät edellisenä päivänä ja laita paisti hyvissä ajoin uuniin. Kerro hänelle etukäteen, että varaa sen illan, koska sinulla on tärkeää asiaa. Osta oikein hieno pitsipöytäliina ja kunnon servetit, taittele ne hienosti ja kata parhaat lautaset, kristalliviinilasit. Ota viinipullo pöytään hapettumaan. Ota paisti uunista, kun se on mediumina. Anna vetäytyä hetki ja leikkaa sopiva määrä siivuja valmiiksi, laita tarjoiluastialle ja pöytään. Laita kastikkeet ja lisukkeet pöytään paistin vetäytyessä. Sitten pyydä tyttöystävä pöytään. Kaada hänelle ja itsellesi viiniä, istu alas ja esitä se kysy häneltä saatko nuolla peppua.

Vierailija
5/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiihottavaa siinä on? Nuolla ja haistella reikää, josta tulee paskaa?

Vierailija
6/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on oikein kiihkeä hetki menossa, kuiskaa korvaan:"shaankshmä nuuhkaista sun paskareikää?"

Vierailija
7/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaisi etsiä seuraa miehistä.

Vierailija
8/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:22"]Ehkä sun kannattaisi etsiä seuraa miehistä.
[/quote]
Aioin ehdottaa samaa

Vierailija
9/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:18"]

Kata hieno kynttiläillallinen, valmistele jo kylmät edellisenä päivänä ja laita paisti hyvissä ajoin uuniin. Kerro hänelle etukäteen, että varaa sen illan, koska sinulla on tärkeää asiaa. Osta oikein hieno pitsipöytäliina ja kunnon servetit, taittele ne hienosti ja kata parhaat lautaset, kristalliviinilasit. Ota viinipullo pöytään hapettumaan. Ota paisti uunista, kun se on mediumina. Anna vetäytyä hetki ja leikkaa sopiva määrä siivuja valmiiksi, laita tarjoiluastialle ja pöytään. Laita kastikkeet ja lisukkeet pöytään paistin vetäytyessä. Sitten pyydä tyttöystävä pöytään. Kaada hänelle ja itsellesi viiniä, istu alas ja esitä se kysy häneltä saatko nuolla peppua.

[/quote]

Tämän jälkeen saavu avlle päivystämään, tuleeko tyttöystävä kertomaan kuinka mies pilasi romanttisen illan.

Vierailija
10/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:17"]

Mikä siinä persereiässä nyt niin kiinnostaa :D

[/quote]

Vaikea perustella järjellä tunnepuoleen ja seksuaalisuuteen liittyviä asioita. Peppureikien jumaloijana olen usein miettinyt, että ainakin omalla kohdallani liittyy tuhmuuteen, partnerini täydelliseen haluamiseen, tabuuteen, kielletyn hedelmän houkutukseen, nautinnon tuottamiseen hänelle kaikin tavoin jne. :) Itse en tajua miten joku jaksaa olla kiinnostunut vaikka kumppaninsa rinnoista jne. -Ohis

Vierailija
11/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:22"]Ehkä sun kannattaisi etsiä seuraa miehistä. [/quote] Aioin ehdottaa samaa

[/quote]

Miksi? Samasta syystä kuin on homomaista harrastaa naisen kanssa mitään muuta kuin emätinyhdyntää?

Vierailija
12/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen: "Rakas, laita sormi persereikään."
pitkä hiljaisuus...
nainen: "Eiku mun persereikään."

Vierailija
13/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:22"]Ehkä sun kannattaisi etsiä seuraa miehistä. [/quote] Aioin ehdottaa samaa

[/quote]

Mikä järki siinä lesbolle olisi?

Vierailija
14/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä ymmärtää mikä b-rapussa kiehtoo... Tavallaan se syntymän ihme, ajatus siitä kuinka sellaisesta pienestä reiästä voi tulla yllättäen järkyttävän iso jööti. Ei tule lasta mutta tulee paskaa. Se on vähän kuin salaperäinen autotalli, josta tietää että sisällä on joku autoklassikko, mutta ei kuitenkaan koskaan ole nähnyt sitä, tai päässyt ajamaan sillä. Mutta siellä se on, uhkuen voimaa ja alkukantaista vauhdin huumaa...

Vierailija
15/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä halusi tuota samaa. Itse koin sen hieman oudoksi, siis se oikeasti tuntui fyysisesti oudolle kun joku kirjaimellisesti lipoi persettä.

Vierailija
16/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:17"]Mikä siinä persereiässä nyt niin kiinnostaa :D
[/quote]

Homosaatio on aivopessyt miehet sodomiiteiksi.

Vierailija
17/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuff, vuff? Hau, sniff nuuh?

Vierailija
18/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi tulla illallinen syliin ! Hyi helvetti teitä friikkejä.
T.mies

Vierailija
19/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vain suoraan haluaako hän peppujuttuja. Itse en voisi seurustella tytön kanssa pitemmän päälle, jos hän ei antaisi nuolla peppuaan. Ja teille järjen perään kyselijät: mitä järkeä teidän omissa touhuissanne sitten on? Suutelu, suuseksi jne?

Vierailija
20/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:18"]

Mitä kiihottavaa siinä on? Nuolla ja haistella reikää, josta tulee paskaa?

[/quote]

Kunnon herrasmies nuolee neitokaisten pimpat ja pyllyt.