Miksihän mua inhottaa kaljut?
Mä en osaa selittää miksi. Se vaan on niin... Mitä mieltä muut ovat?
Kommentit (29)
Mä kävin treffeillä ja toisia ei tule kaljun takia... Jotenkin se vaan kriipii. Ap
Olet pohjimmiltasi itsetuhoinen, surkealla itsetunnolla varustettu ihminen, joka alitajuisesti sabotoi omia miesvaihtoehtojaan kehittämällä erikoisia standardeja.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:23"]Olet pohjimmiltasi itsetuhoinen, surkealla itsetunnolla varustettu ihminen, joka alitajuisesti sabotoi omia miesvaihtoehtojaan kehittämällä erikoisia standardeja.
[/quote]
Ei, tää on enemmän jokin fobia tms. Ap
Siis, jotenkin ahdistaa kun näkee mitä on hiusten alla :o
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:23"]Olet pohjimmiltasi itsetuhoinen, surkealla itsetunnolla varustettu ihminen, joka alitajuisesti sabotoi omia miesvaihtoehtojaan kehittämällä erikoisia standardeja.
[/quote]
Ei, tää on enemmän jokin fobia tms. Ap
[/quote]No mikään ei ole pakko.
T.Kalju mies
Rakastut minuun varmaan syvästi, sillä hiukseni on järkyttävän tuuheat ja paksut.
Sama juttu. Miehen pitää olla muuten todella kiinnostava että tuon voi ohittaa. Itse olen ajatellut että siinä on joku mielleyhtymä näihin isämmaanpuolustajiin.
Mulle tulee mieleen kaljusta miehestä ensimmäisenä jokin salilla pumppaava sikaniska tai sitten rasistinen isämmaata pualustava elämämkoululainen.
Kalju mies näyttää ylikasvaneelta, karulta vauvalta.
Niin, hyi hitto! Täytyy olla todella kaunismuotoinen kallo, tai muuten öllöttää ne epätasaisuudet ja muut outoudet ja mieti jos on joku maksalaatikonpintapää tyyliin Jari Mentula.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:38"]
Sama juttu. Miehen pitää olla muuten todella kiinnostava että tuon voi ohittaa. Itse olen ajatellut että siinä on joku mielleyhtymä näihin isämmaanpuolustajiin.
[/quote]
Pitää vielä jatkaa sen verran, että kaljuuntumiselle kukaan ei mitään voi. Silloin minusta näyttää kyllä paljon paremmalta jos ajaa kaljuksi, kuin se että päälaella on kalju läikkä. Ohimoilta pakeneva tukka sen sijaan voi olla tyylikäskin.
Samaa mieltä, en ole varma mistä johtuu. Mutta minulla on kyllä joku fetissi koskea hiuksiin, niin ei onnistu jos on kalju...hui, ei yhtään houkuttelisi koskea kaljuun päähän! Ja näyttää jotenkin oudolta, tulee vähän mieleen alien tai vastaava. Ja juuri nuo epätasaisuudet näkyy niin selkeästi...
Ai että isämmaanpuolustajat on kaljuja rasisteja...? Tää kuuluu siihen samaan sarjaan kuin jos arvostelet maahanmuuttajaa tai kritisoit rikoksia tekeviä tiettyjä kansanryhmiä niin oot rasisti. On niin kivaa olla kuplassa elävä suvaitseva. Valikoivasti, tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:51"]
Ai että isämmaanpuolustajat on kaljuja rasisteja...? Tää kuuluu siihen samaan sarjaan kuin jos arvostelet maahanmuuttajaa tai kritisoit rikoksia tekeviä tiettyjä kansanryhmiä niin oot rasisti. On niin kivaa olla kuplassa elävä suvaitseva. Valikoivasti, tietenkin.
[/quote]
En tajua tästä viestistä mitään.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:47"]Niin, hyi hitto! Täytyy olla todella kaunismuotoinen kallo, tai muuten öllöttää ne epätasaisuudet ja muut outoudet ja mieti jos on joku maksalaatikonpintapää tyyliin Jari Mentula.
[/quote]
Toi just... Harvoilla on nätti kallo.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:51"]Ai että isämmaanpuolustajat on kaljuja rasisteja...? Tää kuuluu siihen samaan sarjaan kuin jos arvostelet maahanmuuttajaa tai kritisoit rikoksia tekeviä tiettyjä kansanryhmiä niin oot rasisti. On niin kivaa olla kuplassa elävä suvaitseva. Valikoivasti, tietenkin.
[/quote]
Ryhmä, jota suvakkien mielestä on sallittua syrjiä ja haukkua...
[/quote]Miehelle puhuminen voi auttaa. Suurin osa kaljuista miehistä on vain ajellut hiukset pois kaljuuntumisen takia. Voi ne mielleyhtymät karista aika äkkiä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:08"]
[/quote]Miehelle puhuminen voi auttaa. Suurin osa kaljuista miehistä on vain ajellut hiukset pois kaljuuntumisen takia. Voi ne mielleyhtymät karista aika äkkiä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Olen lukenut tekstejäsi täällä, joten älä viitsi antaa ihmissuhdeneuvoja.
Minua ei inhota naisten kaljut päät.
-Mies 29v + 1v-