Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisilla treffeillä kihloihin, nyt naimisiin - juttu 7 lapsen uusperheestä

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilt*imies ottaa j*nnänaisen. Saad nähdä kuinka kauan tämä adhd-typy viihtyy Porvoossa. Kestääkö vuoden 2022 loppuun?

Katsopa enemmän kuin vain ensimmäinen kuva.

Mitä? Luin koko jutun. Mies tasapainoinen, asiansa hoitava ja nainen äkkipikainen tuuliviiri.

Tasapainoinen ja asiansa hoitava, joka ostaa lähes viimeisillä rahoillaan toisille treffeille kihla- ja vihkisormukset, ja kosii äkkipikaista tuuliviiriä, jonka on tuntenut pari viikkoa?

Vierailija
22/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin kiire?? Heillä aika haastava tuo systeemi lasten kanssa niin olisivat rauhassa katselleet miten yhteiselo sujuu. Uskovat että keskustelemalla ajoissa välttävät ongelmat jotka ovat aiemmin toistuneet parisuhteissa. Hieno suunnitelma ja toivottavasti osaavat pitää siitä kiinni. Kiirehtiminen kylläkin kertoo hieman toista..

Ovat menossa naimisiin mutta kaikki lapset eivät ole edes tavanneet toisia? Mitä ihmettä?!! Se ei kuulosta hyvältä. Nyt on menty aikuiset edellä, omien tunteiden vallassa ja lapsien oletetaan vaan seuraavan perässä vaikka tulevat sisarpuolet ovat täysin tuntemattomia.

Tietyllä tavalla hieno rakkaustarinan alku mutta helppoa tuskin tulee olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi pikaisesti avioon mennyt.

Ekoista treffeistä tasan 6kk päästä menimme naimisiin. Emme asuneet siinä välillä edes yhdessä.

Nykyään meillä on kolme aikuista lasta ja eloa takana 30 vuotta.

Joskus vaan tietää, että tässä se oikea on!

Vierailija
24/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoista treffeistä tasan 6kk päästä menimme naimisiin. Emme asuneet siinä välillä edes yhdessä.

Oliko sulla valmiiksi kolmen eri miehen kans lapsia? Vähän eri lähtökohta

Vierailija
25/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin kiire?? Heillä aika haastava tuo systeemi lasten kanssa niin olisivat rauhassa katselleet miten yhteiselo sujuu. Uskovat että keskustelemalla ajoissa välttävät ongelmat jotka ovat aiemmin toistuneet parisuhteissa. Hieno suunnitelma ja toivottavasti osaavat pitää siitä kiinni. Kiirehtiminen kylläkin kertoo hieman toista..

Ovat menossa naimisiin mutta kaikki lapset eivät ole edes tavanneet toisia? Mitä ihmettä?!! Se ei kuulosta hyvältä. Nyt on menty aikuiset edellä, omien tunteiden vallassa ja lapsien oletetaan vaan seuraavan perässä vaikka tulevat sisarpuolet ovat täysin tuntemattomia.

Tietyllä tavalla hieno rakkaustarinan alku mutta helppoa tuskin tulee olemaan.

Lapset eivät kuitenkaan voi olla se ratkaiseva tekijä ja tuollaisessa perhekombossa lapset eivät edes näe tosiaan kuin satunnaisesti. Oudolta kuulostaa toki silti.

Vierailija
26/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun kukaan ei ole vielä tarttunut tuohon, että Minttu on jo kolme perhettä rikkonut?

Vierailija
27/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa kun arvaan niin taustalla on mm. av-mammaan yhdistettäviä piirteitä, ADHD:tä, erityislapsia, pikaisia kihlauksesta/yhteenmuuttoja,vahinkolapsia jne. Harmi kun näistä saa jo pelkän otsikon perusteella hyvin stereotyyppisen käsityksen.

Naisella adhd, ahdistus, masennus, epävakaa ja kolme lasta eri isille :D

Kyseessä on siis selkeä av-mamma kuten ajattelin. Tällaiset jutut eivät oikein sovi tämän julkaisun linjaan ja niitä voi sitten lukea muualta. Ehkä tästäkin naisesta tehdään Perjantai-dokumentti.

Vierailija
28/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista

Vierailija
29/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ihan toista, kun on lapseton liitto vs. jo valmiiksi lapsia molemmilla.

Vierailija
30/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ihan toista, kun on lapseton liitto vs. jo valmiiksi lapsia molemmilla.

Lapsellisissa liitoissa on yleensä niin kovat asumiskulut, että niiden vuoksi tahdotaan pian saman katon alle.

Vierailija
31/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapulikaupunki. 3 lasta eri isälle. 2 lasta asuu vakituisesti isänsä kanssa. Tatuoitu. Minttu. 

Oliko vielä jotain muuta? Yllättynyt?

Juu ei. Ei taida suhde kauaa kestää. 

Vierailija
32/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole vaimomateriaalia ja mies ajattelee muna edellä kun tuollaisen ottaa. Naiselle sinänsä kannattavaa, pääsi kerrostalokämpästä omakotitaloon.

Vierailija
33/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään mutta itse en ymmärrä vaikka minulla samoja diagnooseja kuin naisella. Ei tullut mieleenkään mennä mieheni kanssa naimisiin heti vuoden jälkeen vaikka hän sitä ehdotti. Meillä naimisiin meno venyi 10v päähän siitä kun tavattiin kun en vaan halunnut. Jossain vaiheessa kun huomattiin että yhdessä ollaan kaikesta paskasta huolimatta ja nyt tietää mihin sitä on kätensä paiskannut, mentiin sitten 10v harkinta-ajan jälkeen kahdestaan kertomatta kellekään maistraatissa naimisiin ja kesällä tulee 8v naimisissa ja 18v yhdessä. Mieluummin vähän pidempi harkinta-aika kuin hirveällä kiireellä naimisiin. Lapsiin en suostunut ja enkä halua edelleenkään niitä, kohta onneksi on jo myöhäistä edes haaveilla. N38

Vierailija
34/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielenkiintoinen tuo diagnoositatuointi, johon on merkitty nuo F-koodit

Ja sitten jotkut valittavat, että mt-diagnoosi "leimaa".

Vierailija
35/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Treffeillä kaikki meni yksiin. Toinen täydensi toisen lauseet. Välillä ei tarvinnut edes sanoa mitään, kun toinen vastasi jo, että ajattelen samoin, Främling ihmettelee."

Kammottavaa. Olen miettinyt tällaisten pikaliittojen ja/tai yhteenmuuttojen salaisuutta, siis sitä, mikä saa jonkun hullaantumaan tuntemattomasta niin että haluaa sitoutua iäkseen. Ehkä lainauksessa on se salaisuus. Kuvitellaan hetken rupattelun jälkeen joku niin voimakas maaginen sieluyhteys, että ilman sanojakin tietää toisen kannan asioihin. Siis telepatian avulla.

Itse lähtisin suoraan treffeiltä kotiin, jos mies alkaisi selittää että tietää sanomattakin mitä ajattelen, tai keskeyttäisi puheeni ja kuvittelisi tietäväni mitä olin sanomassa. Hälytyskellot soisivat naapuripitäjään asti.

Vierailija
36/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todennäköisempää se että liitto kestää vai se että nainen nähdään seuraavaksi sarjassa nimeltä Linna-naistenvankila?

Vierailija
37/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Treffeillä kaikki meni yksiin. Toinen täydensi toisen lauseet. Välillä ei tarvinnut edes sanoa mitään, kun toinen vastasi jo, että ajattelen samoin, Främling ihmettelee."

Kammottavaa. Olen miettinyt tällaisten pikaliittojen ja/tai yhteenmuuttojen salaisuutta, siis sitä, mikä saa jonkun hullaantumaan tuntemattomasta niin että haluaa sitoutua iäkseen. Ehkä lainauksessa on se salaisuus. Kuvitellaan hetken rupattelun jälkeen joku niin voimakas maaginen sieluyhteys, että ilman sanojakin tietää toisen kannan asioihin. Siis telepatian avulla.

Itse lähtisin suoraan treffeiltä kotiin, jos mies alkaisi selittää että tietää sanomattakin mitä ajattelen, tai keskeyttäisi puheeni ja kuvittelisi tietäväni mitä olin sanomassa. Hälytyskellot soisivat naapuripitäjään asti.

Tuskinpa siinä nyt ihan noin on käynyt.

Ennemmin jotenkin näin: Toinen on sanonut jotain, mitä olisi itsekin sanonut. Ei keskeyttänyt, vaan täydentänyt lauseen loppuun, mitä ei itse aikonutkaan sanoa. Istutaan treffeillä auringonlaskuun ja toinen sanoo "Ai että!" ja toinen jatkaa "Täydellinen maisema, täydellinen ilta, täydellinen seura." Sitten on käännytty katsomaan toista silmiin ja hymyilty yhtä aikaa.

Sopii myös muihin mielipide- ja katsomusasioihin.

Vierailija
38/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin jotenkin näin: Toinen on sanonut jotain, mitä olisi itsekin sanonut. Ei keskeyttänyt, vaan täydentänyt lauseen loppuun, mitä ei itse aikonutkaan sanoa. Istutaan treffeillä auringonlaskuun ja toinen sanoo "Ai että!" ja toinen jatkaa "Täydellinen maisema, täydellinen ilta, täydellinen seura." Sitten on käännytty katsomaan toista silmiin ja hymyilty yhtä aikaa.

Ei jutussa puhuttu tuollaisesta mitään.

Vierailija
39/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi tehdä avioehto että ewi kotitalo mene toiselle, koska povaan avioeroa .

Vierailija
40/70 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jutussa puhuttu tuollaisesta mitään.

Ei puhuttu siitäkään, että "toinen keskeyttäisi puheen ja kuvittelisi tietäväni mitä olin sanomassa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä