Toisilla treffeillä kihloihin, nyt naimisiin - juttu 7 lapsen uusperheestä
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
"Minttu Rauvosella on kolme peruskoulu- ja päiväkoti-ikäistä lasta. Jokaisella on eri isä."
Kolmen lapsen yh ja vielä eri isät kaikilla. Ja sitten tulee Kurre, neljän lapsen isä, joka kosii toisilla treffeillä.
Olen todella sanaton tästä suuresta rakkaustarinasta, jonka juuri luin...
4kymppinen äijä pääsee nuoremman kanssa treffeille ja synkkasi niin jollainlailla se pitää lukita itselleen.
Joillakin miehillä on myös tapana kosia todella nopeasti alkuhuumassa. Ovat sitten olleet kihloissa useamman kerran. Jutussa sanottiin että mies meni luottokoruliikkeeseen ostamaan kihlat. Jäin miettimään että moneskohan kosinta tämä oikein oli hänelle. Kerran oli ilmeisesti ollut naimisissa.
Toivotaan että kestää. Joillakin kestää ja joillakin ei. Jos nuorena pidetään salamahäät niin se voi kestääkin. Jos taas takana on useampi epäonnistunut parisuhde niin onnistumisprosentti on todella pieni. Se on vaan ihan fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Treffeillä kaikki meni yksiin. Toinen täydensi toisen lauseet. Välillä ei tarvinnut edes sanoa mitään, kun toinen vastasi jo, että ajattelen samoin, Främling ihmettelee."
Kammottavaa. Olen miettinyt tällaisten pikaliittojen ja/tai yhteenmuuttojen salaisuutta, siis sitä, mikä saa jonkun hullaantumaan tuntemattomasta niin että haluaa sitoutua iäkseen. Ehkä lainauksessa on se salaisuus. Kuvitellaan hetken rupattelun jälkeen joku niin voimakas maaginen sieluyhteys, että ilman sanojakin tietää toisen kannan asioihin. Siis telepatian avulla.
Itse lähtisin suoraan treffeiltä kotiin, jos mies alkaisi selittää että tietää sanomattakin mitä ajattelen, tai keskeyttäisi puheeni ja kuvittelisi tietäväni mitä olin sanomassa. Hälytyskellot soisivat naapuripitäjään asti.
Tuskinpa siinä nyt ihan noin on käynyt.
Ennemmin jotenkin näin: Toinen on sanonut jotain, mitä olisi itsekin sanonut. Ei keskeyttänyt, vaan täydentänyt lauseen loppuun, mitä ei itse aikonutkaan sanoa. Istutaan treffeillä auringonlaskuun ja toinen sanoo "Ai että!" ja toinen jatkaa "Täydellinen maisema, täydellinen ilta, täydellinen seura." Sitten on käännytty katsomaan toista silmiin ja hymyilty yhtä aikaa.
Sopii myös muihin mielipide- ja katsomusasioihin.
Ei jutussa puhuttu tuollaisesta mitään.
Ei puhuttu siitäkään, että "toinen keskeyttäisi puheen ja kuvittelisi tietäväni mitä olin sanomassa".
"Toinen täydensi toisen lauseet"
Miten tuo tapahtuu keskeyttämättä?
Lisäksi sanottiin, että toinen pystyi sanomaan olevansa samaa mieltä vaikkei toinen sanonut mitään. Eli kuvitteli tietävänsä mitä toinen ajattelee. Ihan söpöä jos osuu oikeaan vaikka hauskan ajoituksen maustamana, mutta miten arki kun toinen tietää toista paremmin mitä se toinen haluaa ja ajattelee?
Ei jatkoon, mutta tsemppiä avioparille.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi tehdä avioehto että ewi kotitalo mene toiselle, koska povaan avioeroa .
Tuskin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Tapulikaupunki. 3 lasta eri isälle. 2 lasta asuu vakituisesti isänsä kanssa. Tatuoitu. Minttu.
Oliko vielä jotain muuta? Yllättynyt?
Juu ei. Ei taida suhde kauaa kestää.
Tatuoinnit ei ole lainkaan oleellinen asia tässä nyt. Tuossa kuviossa mättää nyt muut asiat.
On mullakin tatuointeja ja olin yhden lapsen yh kun tapasin nykyisen mieheni. Muutimme yhteen 10kk seurustelun jälkeen, naimisiin toki menimme reilun kahden vuoden päästä. Mulla ei ole ADHD:ta, masennusta tms. muitakaan diagnooseja. Olen vakituisessa työssä lähihoitajana ja opiskelen töiden ohessa sairaanhoitajaksi.
Joillakin on niin lapsellisia ennakkoluuloja tatuoiduista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapulikaupunki. 3 lasta eri isälle. 2 lasta asuu vakituisesti isänsä kanssa. Tatuoitu. Minttu.
Oliko vielä jotain muuta? Yllättynyt?
Juu ei. Ei taida suhde kauaa kestää.
Tatuoinnit ei ole lainkaan oleellinen asia tässä nyt. Tuossa kuviossa mättää nyt muut asiat.
On mullakin tatuointeja ja olin yhden lapsen yh kun tapasin nykyisen mieheni. Muutimme yhteen 10kk seurustelun jälkeen, naimisiin toki menimme reilun kahden vuoden päästä. Mulla ei ole ADHD:ta, masennusta tms. muitakaan diagnooseja. Olen vakituisessa työssä lähihoitajana ja opiskelen töiden ohessa sairaanhoitajaksi.
Joillakin on niin lapsellisia ennakkoluuloja tatuoiduista.
No ei ollutkaan lapsellinen ennakkoluulo pelkistä tatuoinneista.
Tuossahan lätkäistiin esille myös ne kaikki muut tatuointien lisäksi. asiat. Järjenkäyttö ja elämänkokemus on varmaan monilla mukana kommenteissa.
Sinulla on tatuonnit, mutta toimit aivan eri tavalla kuin tuo pariskunta.
En naisena saisi sanoa, mutta nyt sanon. Tuontyyppisillä naisilla on usein ja miltei aina makuuhuoneeseen liittyvä erikostaito ja osaavuus. Joka selittää tietyntyyppisten miesten ja nyt tämänkin miehen toiminnan ja hullaantumisen.
Ihmetyttää aina monidiagnoosisena kun joku kirjainyhdistelmä-ihminen ei tunnu edes haluavan kehittää mitään itsehillintää. Joo, niiden impulssien mukaan meneminen on aina kivaa alussa, mutta usein se kiva asia meneekin v...ksi hetken päästä. Tietyt sairaudet hämärtää päätöksentekoa, mutta omasta kokemuksesta on sanottava että on pakko oppia edes vähän tunnistamaan milloin puhuu sairaus ja milloin oma järki jos ei halua elämästään vuoristorataa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tatuoitujen ja yksinhuoltajien pitänyt kelvata kenellekään. Ja kuitenkin tuokin mies on sen näköinen, että ei taatusti joutunut tyytymään vaan olisi saanut halutessaan tatuoimattoman ja lapsettomankin.
Siis onko tuo miekkonen mielestäsi hyvännäköinen? XD Hanki lasit, ja vahvat sellaiset. Niin peruspera, kuin olla ja voi. Lisänä vain rumat tatuoinnit, jotka laskevat arvosanaa entisestään.
Toivon lastenkin takia, että liitto kestäisi.
Ei ole ukko häävi ulkoisesti, ja sillä on vielä neljä lasta. Eli ei noista nyt kumpikaan mikään unelmakumppani muille ole. Toivottavasti lapsensa sopeutuvat tilanteeseen...
Ihana juttu. Vaikuttavat tosi fiksuilta ihmisiltä. Toivon heille kaikkea hyvää.
Insta > miehen nimi > yksityinen, mutta siinä naisen instanimi > jee mikä insta naisella.
XD
:D
:)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää aina monidiagnoosisena kun joku kirjainyhdistelmä-ihminen ei tunnu edes haluavan kehittää mitään itsehillintää. Joo, niiden impulssien mukaan meneminen on aina kivaa alussa, mutta usein se kiva asia meneekin v...ksi hetken päästä. Tietyt sairaudet hämärtää päätöksentekoa, mutta omasta kokemuksesta on sanottava että on pakko oppia edes vähän tunnistamaan milloin puhuu sairaus ja milloin oma järki jos ei halua elämästään vuoristorataa.
Varsinkin epävakaassa persoonallisuushäiriössä tuollainen äkillinen hullaantuminen jostain ihmisestä on aina huono merkki eikä pääty ikinä hyvin. Kiinnostus romahtaa yhtä äkkiä kuin se alkoikin ja mieliala riippuu täysin siitä miten sillä lemppari-ihmisellä menee. Vastapuolesta se voi alkuun toki olla todella imartelevaa jos ei ymmärrä mistä tuo johtuu. Olen joutunut pistämään aluillaan olevia pari- sekä kaverisuhteita omasta aloitteestani poikki, koska olen mennyt täysin sekaisin siitä ihmisestä enkä halua vajota enää ikinä siihen mielentilaan.
Vierailija kirjoitti:
Insta > miehen nimi > yksityinen, mutta siinä naisen instanimi > jee mikä insta naisella.
XD
:D
:)
Apua. :D
”Pari aikoo välttää uusperheessään edellisten suhteiden ongelmat puhumalla kaikesta ajoissa.”
Niinhän sitä aina.
Joskus on kyllä raskasta katsoa vierestä kun näkee ihmisten toiminnan lopputulokset kilometrien päähän jo alkuvaiheessa.
Pian on neljän eri miehen kanssa. Ikävä sanoa, mutta ei tuo suhde tule kestämään.