Salasuhde päättyi, oman parisuhteen pelastaminen?
Olen elänyt 2 vuotta salasuhteessa toisen miehen kanssa, mies myös varattu. Nyt viikonloppuna päätimme lopettaa ja panostaa omiin suhteisiimme. Emme jääneet koskaan kiinni vaan yhteinen päätös tuli nyt eteen, kun huomasimme että tunteita alkoi tulla peliin.
Mitä olette mieltä, voiko oman parisuhteen vielä korjata kahden vuoden salailun jälkeen? Voiko parisuhde koskaan toimia jos et rehellisesti kerro kumppanillesi menneestä? Onko onnistumiskokemuksia?
Kommentit (50)
No jos kerrot, 98% varmuudella ero tulisi. Ajattelen näin koska itse voisin EHKÄ antaa anteeksi jonku yhden yön panon. EHKÄ.
Kahden vuoden suhde... Huhuh en varmaan luottaisi yhteenkään mieheen enää. Miks halusit loukata miestäsi näin? Vittu kaks vuotta selän takana kieroiluja ja valheita!
Niin ja 3 jatkaa, jos sul on yhtää häpyä nii kerrot miehellesi kaiken ja annat hänen päättää jatkosta. Hän on sen ansainnu.
Et menetä mitään koska selvästikkään et osaa sitoutua
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 08:23"]
No jos kerrot, 98% varmuudella ero tulisi. Ajattelen näin koska itse voisin EHKÄ antaa anteeksi jonku yhden yön panon. EHKÄ. Kahden vuoden suhde... Huhuh en varmaan luottaisi yhteenkään mieheen enää. Miks halusit loukata miestäsi näin? Vittu kaks vuotta selän takana kieroiluja ja valheita!
[/quote]
Pointti olikin että JOS ei kerro?
Ei noihin kannattaisi sotkea mitään tunteita mukaan. Minulla oli jokus jotain saman tapaista säätöä erään kolleegan kanssa ja muistan kyllä kuinka vaikea tilanne oli. Minä petän himojeni takia, koska mieheni ei tyydytä minua seksuaalisesti. Juuri tuollaisten rakastumisien takia en petä yhden ihmisen kanssa.
Älä kerro. Miksi laittaisit miehesi semmoiseen helvettiin. Ehkä eroatte joka tapauksessa.
Taas tää kerro kerro episodi. et nyt kerro mitään. jos sä joskus haluat vierasta kyrpää niin sitten haluat ei kai sitä tartte kertoa.
Kannattaa varmaan miettiä sitä onko suhteella edes tulevaisuutta jos pystyy suunnitelmallisesti pettämään noin kauan. Jotain mätäähän siinä on ollut, että tilanteeseen on päädytty. Asioihin löytyy aina syy.
Ei tuollainen ykkössuhde voi olla mistään kotoisin jos salasuhde jatkuu vuosia. Kaikille parasta että eroat. Et varmasti rakasta miestäsi, tuskin hänkään sinua.
Mistä näitä h....a oikein sikiää. Erotkaa mieluummin ensin ja suhteilkaa sitten. Ei tarvi viattomien kärsiä.
Ei ole tuollaisen jälkeen mitään pelastettavaa.
Jos sä rakastat miestäs sä kerrot ja toivon mukaan lopetat suhteen miehees kokonaan. Kaikki muu olisi itsekästä.
Aika tulla toimeen omillaan puuma.
Älä kerro. Yritä parhaasi liittosi eteen. Jos rakkaus ei palaa sinun ja puolisosi välille,todennäköisesti petät uudelleen. Eli jos liekkiä ei enää löydy, on reilumpaa erota.
Tee miehelle palvelus ja päästä se vapaaksi. Jatkossa voit tyydyttää loputtomat himosi pesismailalla. Likainen hutsu.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 08:33"]
Mistä näitä h....a oikein sikiää. Erotkaa mieluummin ensin ja suhteilkaa sitten. Ei tarvi viattomien kärsiä.
[/quote]
Joillekkin tämä sopii paremmin. Sinulla ei näköjään ymmärrys riitä joten ole hiljaa, sun moraalisi on niin köyhää.
Pian tuut huomaamaan että oma suhde on todella laimea. Kaks vuotta oot elänyt nyt kahden miehen kanssa. Eroa.
Älä kerro, en minäkään kertonut. Sitten etsin itselleni sinkkumiehen ja erosin. Nyt olen ollut parisuhteessa tämän sinkkumiehen kanssa kolme vuotta ja lapsia on suunnitteilla. Ei huonossa suhteessa kannata olla muuten kuin talousmielessä.
Eikö hölmön huoran olisi kannattanut erota siinä vaiheessa kun havaitsi, ettei yksi ihminen riitä ja ettei voi olla parisuhteessa uskollinen. Huorat ovat laiskoja ja ahneita, haluavat säästää kakun ja samalla syödä sen. Mikä oikeus sinulla on kohdella miestäsi kuin roskaa. Tuskin hän on huoran kanssa halunnut parisuhdetta. Nyt hyvän sään aikana ero ja jaa itseäsi sen jälkeen vapaasti. Halpamaista touhua kun horo kuvittelee, että hänen pillunsa saa määrittää toisen ihmisen elämän suunnnan.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 08:47"]
Eikö hölmön huoran olisi kannattanut erota siinä vaiheessa kun havaitsi, ettei yksi ihminen riitä ja ettei voi olla parisuhteessa uskollinen. Huorat ovat laiskoja ja ahneita, haluavat säästää kakun ja samalla syödä sen. Mikä oikeus sinulla on kohdella miestäsi kuin roskaa. Tuskin hän on huoran kanssa halunnut parisuhdetta. Nyt hyvän sään aikana ero ja jaa itseäsi sen jälkeen vapaasti. Halpamaista touhua kun horo kuvittelee, että hänen pillunsa saa määrittää toisen ihmisen elämän suunnnan.
[/quote]
Huora ottaa maksua palveluksista. Ap ei maininnut sivutuloista mitään.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 08:44"]
Älä kerro, en minäkään kertonut. Sitten etsin itselleni sinkkumiehen ja erosin. Nyt olen ollut parisuhteessa tämän sinkkumiehen kanssa kolme vuotta ja lapsia on suunnitteilla. Ei huonossa suhteessa kannata olla muuten kuin talousmielessä.
[/quote]
Ihan totta kirjoitat. Nyt ei tiedetä ap:n taustoja, se on totta että miehellä pitää olla rahaa, ei siinä avioliitossa muuten ole mitään järkeä. Mulla salasuhteet toimii ihan hyvin, mutta en ole yhden kanssa kovin pitkään. AP älä ihastu niihin toisiin miehiin..
Olisit sillon miettiny... Itse en luottaisi pätkääkään