Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en laihdu vaikka näen nälkää?

Vierailija
16.07.2015 |

Syön n 1500 - 1700 kcal/vrk, olen 168/81. Kiloklubiin mukaan minun tulisi syödä 1800 jotta laihtuisin. En vaan laihdu! Masentaa niin että nytkin tekisi mieli mennä mättämään jotain lohturuokaa.

Olen nytkin nälkäinen ja väsynyt, ei oikein tunnu mielekkäältä vähentää syömisiä jos nytkin jo tuntuu että näen nälkää koko ajan. Olen testannut myös cheatdayta, ei vaikutusta.

Pyöräilen ja hölkkäilen. Miksei paino tipu vaikka olen vähentänyt syömisiä puoleen??

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt? Olet ehkä säästöliekillä, lisää viikoksi hiilareita ja katso mitä tapahtuu. Ja muutokset ei muuten tuu kahdessa viikossa, laihduttamisen ja liikkumisen aloittamisen alussa paino voi myös nousta.

Vierailija
2/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat hiilarit ja cheatdayt pois kuukaudeksi niin katotaan uudestaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rysäys ei pudota painoa niin hyvin kuin maltti.

Vierailija
4/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut liikaa. Kukaan ei laihdu liikunnalla.

Vierailija
5/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla pehmeitä rasvoja ruokavaliossa? Ilman rasvoja ei laihdu. Ja rasva polttaa rasvaa :')

Vierailija
6/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla pehmeitä rasvoja ruokavaliossa? Ilman rasvoja ei laihdu. Ja rasva polttaa rasvaa :')

Vierailija
7/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:47"]Syön n 1500 - 1700 kcal/vrk, olen 168/81. Kiloklubiin mukaan minun tulisi syödä 1800 jotta laihtuisin. En vaan laihdu! Masentaa niin että nytkin tekisi mieli mennä mättämään jotain lohturuokaa.

Olen nytkin nälkäinen ja väsynyt, ei oikein tunnu mielekkäältä vähentää syömisiä jos nytkin jo tuntuu että näen nälkää koko ajan. Olen testannut myös cheatdayta, ei vaikutusta.

Pyöräilen ja hölkkäilen. Miksei paino tipu vaikka olen vähentänyt syömisiä puoleen??
[/quote]

Onko sulla ne kiloklubin pallurat vihreinä? Mä käytin sitä jonkun aikaa, aina katsoin että pallurat on virheet ja vaje suositeltu. 2,5 kuukaudessa lähti melkei kymmenen kiloa.

Vierailija
9/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ruokavaliossa rasvaa, on runsaasti kasviksia, on myös hyviä hiilareita. Riittävästi proteiinia. En usko olevani säästöliekillä, mutta sen varmistamiseksi olen kerran viikossa syönyt vähän reilummin. Ei mitään överimättöä vaan ihan ruokaa sen verran että on kylläinen olo ja jälkkäriä normaaliannos päälle. Tuohon tyyliin.

Enkä liikukaan älyttömästi.

ap

Vierailija
10/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan sama tilanne! Olen jatkuvasti äkäinen ja kiukkuinen, lopetin alkoholin, vaaleat hiilarit ja herkut kokonaan. Ei hirveästi innosta olla dieetillä, kun paino ei vaan tipu ja voisin yhtähyvin nauttia herkuista...

Vierailija
11/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laihdu siksi, koska näet nälkää. Jos sun pitäis syödä 1800 kcal laihtuaksesi, niin miksi ihmeessä kituilet tuolla 1500-1700 kcal:lla? Elimistösi tulkitsee, että on ihan oikeasti nälänhätä ja säästää. Syöt nyt ihan rohkeasti sen 1800 ainakin ja lopetat stressaamisen.

Vierailija
12/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä en koskaan näe nälkää, mutta tunnen sen sitäkin paremmin..

Vierailija
13/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallurat ei oo aina vihreinä, kuitupallo tahtoo jäädä keltaiseksi ja energiapallo myös. Kuulemma liikaa kovaa rasvaa, tulee oivariinista jota käytän leivällä.

ap

Vierailija
14/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:00"]

Et laihdu siksi, koska näet nälkää. Jos sun pitäis syödä 1800 kcal laihtuaksesi, niin miksi ihmeessä kituilet tuolla 1500-1700 kcal:lla? Elimistösi tulkitsee, että on ihan oikeasti nälänhätä ja säästää. Syöt nyt ihan rohkeasti sen 1800 ainakin ja lopetat stressaamisen.

[/quote]

Aluksi söin 1800 muttakun mitään ei tapahtunut niin vähensin hiukan. Just tuon nälänhätätulkinnan välttämisen vuoksi olen kerran viikossa kuitenkin syönyt itseni kylläiseksi, kaloreita laskematta.

Vierailija
15/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:00"]

Minulla on aivan sama tilanne! Olen jatkuvasti äkäinen ja kiukkuinen, lopetin alkoholin, vaaleat hiilarit ja herkut kokonaan. Ei hirveästi innosta olla dieetillä, kun paino ei vaan tipu ja voisin yhtähyvin nauttia herkuista...

[/quote]

Kauanko olet ollut dieetillä?

Vierailija
16/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko laskenut jotain väärin? Esim nuo kaloritarpeet tai sitten syömäsi ruuan sisältämän energian määrän.

Vierailija
17/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lasket väärin, tosi yleinen ongelma.

Vierailija
18/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö samalla tavalla mutta vähennä liikuntaa. Sinuna lisäisin myös painoharjoittelun ettei lihakset lähde, nyt näytät tekevän vaan aerobista.

Vierailija
19/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko laskevansa väärin. Miten ne voi laskea väärin, jos mittaa/punnitsee kaiken?

Kaloritarpeita en ole laskenut itse vaan Kiloklubi.

ap

Vierailija
20/30 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän. Keho polttaa sääatöliekillä ja ottaa rahinnon lihaksista. Paino saattaa alkaa pudota, mutta se lähtee sitten lihaksista.