jos sinun pitäisi valita aviomieheksesi joku sarjakuvasankari
Kuvitellaan, että Aku Ankka, Muumipappa (hänkihän on alunperin sarjakuvasta) yms. olisivat kaikki ihmisiä, niin kuka hän olisi?
Teräsmies, muumipappa, Aku Ankka, Mikki Hiiri, Roope, Supermies. B. Virtanen vai joku muu?
Mä ottaisin Dilbertin, sillä uskoisin, että hänet voisi kouluttaa ja kiltti päihteetön nörtti olisi ihan hyvä. Nyt mulla on insinööri, mutta ei ole päihteetön, kiltti tosin on ja on onneksi humalahakuinen juominen kokonaan jäänyt.
Kommentit (35)
Aku Ankka! Riittäisi vauhtia ja vaaratilanteita. Seksiäkään ei olisi, mikä on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 08:16"]Aku Ankka! Riittäisi vauhtia ja vaaratilanteita. Seksiäkään ei olisi, mikä on hyvä.
[/quote]
:D miksei seksiä
Hesarin Jalmari-sarjakuvasta se Jalmari. Ei taida olla varsinainen sankari, mutta mulle ihan passeli mies :).
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 08:16"]
Aku Ankka! Riittäisi vauhtia ja vaaratilanteita. Seksiäkään ei olisi, mikä on hyvä.
[/quote]
Saisit vielä 3 veljenpoikaa bonuksena!
Nykyinen mies muistuttaa liikaa Aku Ankkaa, ei sitten häntä enää. Asterix tuli ensimmäisenä mieleen, mutta ehkä sentään vähän fyysisesti vahvempaa (ilman taikajuomaa), mutta ei sentään ihan Obelixia.
Ehkä se sitten olisi Tarzan, olihan hän kuitenkin syntyjään aatelismies ja selviäisi huonommassakin paikassa. Ja on se yhtä sarjakuvahahmo kuin Muumipappakin, eli sekä kirjoissa että sarjakuvissa esiintynyt.
Wolverine, mutta leffaversiona :P~
Kelpuutetaan kaikki, kenestä on sarjakuva tehty, vaikka alkuperä olisikin elokuva tai kirja tms., niin ei tule turhaa väittelyä. Ap.
Lucky Luke tai Asterix.
Molemmat nokkelia kavereita, jotka positiivisella asenteella selvittävät itsensä mistä tahansa pulasta ja kohtelevat naista kuin kukkaa kämmenellä. Todellisia herrasmiehiä, joitten seurassa nainen viihtyy.
Hmm... Tää on vaikea!! Pitää ihan miettiä hetki. Ei ainakaan kukaan Fingerporista :D
Nuuskamuikkunen tai Captain America :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:53"]
Muumit olivat kuvitetuista satukirjoista, mutta Tove Jansson piirsi itse myös sarjakuvia muumeista, joten kyllä muumeja voi sarjakuvahahmoiksi sanoa.
[/quote]Tietenkin niitä voi kutsua sarjakuvahahmoiksi. Se nyt vaan on puhdasta paskapuhetta, että Muumipappa olisi alunperin ollut sarjakuvahahmo, kun esiintyi kuitenkin kirjassa jo kaksi vuotta sarjakuvia aiemmin.
Nuuskamuikkunen mullakin! On aina ollu joku juttu siihen :D