Mitä sinä oikeasti vastaisit?
Jos miehesi häissänne läpällä sanoisi kysymykseen "tahdotko": en, no heh heh tahdon.
Kommentit (9)
En mä mitään vastaisi, tiputtaisin kukat kädestäni ja kävelisin pois, oikeasti. Se on sellainen paikka, että siinä ei vitsailla.
Oikeasri vastaisin kepeä hymy huulilla, että kukapa tätä tahtoisikaan, mutta ei kai nyt äitiäsi eturivissä nolata, niin ollaan niinkun joku sutkin peräkammarinpoika korjais.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:57"]
Oikeasri vastaisin kepeä hymy huulilla, että kukapa tätä tahtoisikaan, mutta ei kai nyt äitiäsi eturivissä nolata, niin ollaan niinkun joku sutkin peräkammarinpoika korjais.
[/quote]
Joo, läppä läpästä ja sittenhän voi vertailla, kumman oli parempi. Jos jätkällä siis huumorintaju on niin hyvä,kuin alttarilla ajatteli olevan.
Tuulettaisin ja huutasin että en minäkään, mutta kun ei kahta miestä alttarille edes päästettäisi niin minkäs teet...
Lamaantuisin ja lähtisin pois. Tuollaisessa tilanteessa vitsaileva ihminen ei olisi mulle sopiva puoliso
Käivisi juuri niinkuin sillä toisen ketjun aloittajalla. Siinä yrittäisin muiden nähdä koota itseni mutta päässäni olisin varmaan tyäsin laamantunut toisen perseilystä. Itse siis vastaisin silti "Tahdon", eli ei se sentään suhteen päättymiseen johtava läppä mieheltä olisi, vaikka vitun huono sellainen olisikin.