Keneen ihastunut?
Minkä näköiseen tyyppiin olette ihastuneet tällä hetkellä (hiusten väri/pituus, silmien väri yms.)?
Kommentit (28)
Tällä naamataululla ja habituksella ei juurikaan auta ihastua. Jää takuulla yksipuoliseksi.
m41
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 06:13"]Tällä naamataululla ja habituksella ei juurikaan auta ihastua. Jää takuulla yksipuoliseksi.
m41
[/quote]
No höh. ❤
Ruskea pitkä hevitukka, siniset silmät, paljon tatuointeja, pitkä ja lihaksikas.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 06:17"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 06:13"]Tällä naamataululla ja habituksella ei juurikaan auta ihastua. Jää takuulla yksipuoliseksi.
m41
[/quote]
No höh. ❤
[/quote]
Mitä höh? Siltä se tahtoo tuntua näinä pitkinä yksinäisinä vuosina.
m41
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 06:13"]Tällä naamataululla ja habituksella ei juurikaan auta ihastua. Jää takuulla yksipuoliseksi.
m41
[/quote]
No laita habitus kuntoon. Koko loppuelämä aikaa ihastua ♡
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 06:37"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 06:13"]Tällä naamataululla ja habituksella ei juurikaan auta ihastua. Jää takuulla yksipuoliseksi.
m41
[/quote]
[/quote]
Mittava projekti ja sitä on jo niin vanhakin.
m41
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 06:54"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 06:37"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 06:13"]Tällä naamataululla ja habituksella ei juurikaan auta ihastua. Jää takuulla yksipuoliseksi.
m41
[/quote]
[/quote]
Mittava projekti ja sitä on jo niin vanhakin.
m41
[/quote]
Miksei sitä vois vaikka eläkepäivilläkin vielä ihastua.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:15"]Elämään
[/quote]
Minäkin. :)
Hiukset tummanruskeat, vihreät silmät. Pitkä, hoikka.
Kalju vihreät silmät pituus 172cm
Se on vähän mua lyhyempi, tummatukkanen, ruskeesilmänen poika. Ei mikään lihaksikas, vaan sellanen mukava, normaali kroppa. Sillä on aivan ihana hymy ja pehmee ääni. Oon tykänny siitä jo 9 vuotta, eikä se tiiä sitä.
Mies, jolla ponnarilla pitkä tukka, viikset ja parta, 175 cm. Treenattu yläkroppa.
Siniset silmät, hiekan väriset hiukset.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:46"]Se on vähän mua lyhyempi, tummatukkanen, ruskeesilmänen poika. Ei mikään lihaksikas, vaan sellanen mukava, normaali kroppa. Sillä on aivan ihana hymy ja pehmee ääni. Oon tykänny siitä jo 9 vuotta, eikä se tiiä sitä.
[/quote]
Jatkan vielä, että se on 15-vuotias (menee ysille, niinku mäkin) ja sen nimi on Juho.
Ponnari, mustat silmälasit, nätti hymy ja kiva :) pituus ehkä 165 cm. Iästä ei ole hajuakaan, mutta tuskin mikään parikymppinen, eikä eläkeikäinen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:48"]
Mies, jolla ponnarilla pitkä tukka, viikset ja parta, 175 cm. Treenattu yläkroppa.
[/quote]Veit sanat näppikseltäni... :O
Kaikkiin ♡