Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää nuku tänäyönä.....

Vierailija
01.08.2015 |

Asun pienessä kaksiossa rivitalon päätyasunnossa. Olin makuuhuoneessa kun koira sinkaisi eteisestä omalta pediltään olohuoneen ovelle murisemaan ja haukkui tauotta. En peloltani osannut kieltääkkään jos joku tuolla takapihalla on! Asunnosta ei kuulu mitään ääniä. Nyt istun peiton alla makuuhuoneessa valokatkasijan vieressä.

Ja just luin aamulla sitä keskustelua, että mitä outoa on tapahtunut kotona.....

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat aistii ;)

Vierailija
2/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä yönä... Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:20"]Koirat aistii ;)
[/quote]
Älä pelottele helvetti sentään!!!
Koira rauhottui ja tuli mun viereen nukkumaan. En kyllä uskalla ite nukahtaa.. Varsinkaan kun takaovi ei ole takalukossa mutten uskalla mennä sitä lukitsemaankaan. Koira ei ole ennen tehnyt mitään vastaavaa! Hyi hitto

Vierailija
4/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:21"]Tänä yönä... Ei mulla muuta.
[/quote]
Anteeksi,olen paniikissa

Vierailija
5/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siellä kuka tahansa, niin koirasi pelotti sen pois. Anna sille hyvä pihvi huomenna :-) onhan ovedi kuitenkin lukossa? Takalukot ei hyödytä mitään, jos joku sisälle haluaa.

Vierailija
6/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:20"]Koirat aistii ;)
[/quote]
Älä pelottele helvetti sentään!!!
Koira rauhottui ja tuli mun viereen nukkumaan. En kyllä uskalla ite nukahtaa.. Varsinkaan kun takaovi ei ole takalukossa mutten uskalla mennä sitä lukitsemaankaan. Koira ei ole ennen tehnyt mitään vastaavaa! Hyi hitto
[/quote]
Sori, oli ihan pakko :D Vaikka tottahan se on. Nuku nyt vaan, koira säikytti sen pois, ei se varmaan ihan heti tuu takasin.

Vierailija
7/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:25"]Oli siellä kuka tahansa, niin koirasi pelotti sen pois. Anna sille hyvä pihvi huomenna :-) onhan ovedi kuitenkin lukossa? Takalukot ei hyödytä mitään, jos joku sisälle haluaa.
[/quote]
Ovi on kahvasta auki myös. Koira piti kyllä sellasta meteliä että uhkarohkea on kyllä jos sisälle meinaa tulla. Mulla on aidattu piha ja yleensä kuulen kun takapihan portti aukeaa. Tarviisin jotain kättä pidempää tälläsiä öitä varten. Pissaan kohta housuun kun jännittää :D

Vierailija
8/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:25"]Oli siellä kuka tahansa, niin koirasi pelotti sen pois. Anna sille hyvä pihvi huomenna :-) onhan ovedi kuitenkin lukossa? Takalukot ei hyödytä mitään, jos joku sisälle haluaa. [/quote] Ovi on kahvasta auki myös. Koira piti kyllä sellasta meteliä että uhkarohkea on kyllä jos sisälle meinaa tulla. Mulla on aidattu piha ja yleensä kuulen kun takapihan portti aukeaa. Tarviisin jotain kättä pidempää tälläsiä öitä varten. Pissaan kohta housuun kun jännittää :D

[/quote]

Laita nyt hyvä ihminen poliisi pikavalintaan ja heti.

Vierailija
9/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:25"]Oli siellä kuka tahansa, niin koirasi pelotti sen pois. Anna sille hyvä pihvi huomenna :-) onhan ovedi kuitenkin lukossa? Takalukot ei hyödytä mitään, jos joku sisälle haluaa. [/quote] Ovi on kahvasta auki myös. Koira piti kyllä sellasta meteliä että uhkarohkea on kyllä jos sisälle meinaa tulla. Mulla on aidattu piha ja yleensä kuulen kun takapihan portti aukeaa. Tarviisin jotain kättä pidempää tälläsiä öitä varten. Pissaan kohta housuun kun jännittää :D

[/quote]

Laita nyt hyvä ihminen poliisi pikavalintaan ja heti.

[/quote]

Taitaa olla ihan yhtä nopeeta näppäillä se 112 kun laittaa pikavalintaan ja paniikissa unohtaa missä numerossa se oli, käyttääks joku muuten vielä pikavalintoja!!

Vierailija
10/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iphonessa on suora pääsy hätänumeroon, onneksi. Koira tuijottaa vielä pimeyteen ja murisee. :(
Ap

Vierailija
11/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:36"]iphonessa on suora pääsy hätänumeroon, onneksi. Koira tuijottaa vielä pimeyteen ja murisee. :(
Ap
[/quote]
Ei hyvälle kuulosta.

Vierailija
12/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:37"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:36"]iphonessa on suora pääsy hätänumeroon, onneksi. Koira tuijottaa vielä pimeyteen ja murisee. :(
Ap
[/quote]
Ei hyvälle kuulosta.
[/quote]
Joo ei minustakaan ja en uskalla tehdä mitään ! Voi kun olisi vielä pieni ja asuisi vanhempien luona<3

Vierailija
13/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat sen kaulimen tai pannun mukaan.sJa koiran vierelles. Kävelet sinne ovelle ja laitat sen lukkoon. Jos et vieläkään uskalla nukahtaa niin laita vaikka tuoli oven eteen niin varmasti herää jos siitä nyt joku haluais tulla. Sit kännykkä viereen laturiin. Vaan jos sulla on haukkuav koiruus siellä niin en usko että kukaan niin tyhmä olis että tulis testaan onko se äkänen vai ei. Hyvää yötä! :)

Vierailija
14/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen haukkuääni sun koiralla on? Se on nyt ihan siitä kiinni tuleeko se takasin vai ei?

Vierailija
15/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:41"]Millanen haukkuääni sun koiralla on? Se on nyt ihan siitä kiinni tuleeko se takasin vai ei?
[/quote]
On pieni koira mutta kuullostaa näkemättä isommalta. Ja on kyllä sellainen että varmasti käy päälle jos joku vieras tänne tulee. Nyt se rauhoittui nukkumaan. Jätän valot päälle ja katson piirrettyjä hetken netflixistä ja yritän sitten nukkumista uudelleen. :D

Vierailija
16/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:35"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:30"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:25"]Oli siellä kuka tahansa, niin koirasi pelotti sen pois. Anna sille hyvä pihvi huomenna :-) onhan ovedi kuitenkin lukossa? Takalukot ei hyödytä mitään, jos joku sisälle haluaa. [/quote] Ovi on kahvasta auki myös. Koira piti kyllä sellasta meteliä että uhkarohkea on kyllä jos sisälle meinaa tulla. Mulla on aidattu piha ja yleensä kuulen kun takapihan portti aukeaa. Tarviisin jotain kättä pidempää tälläsiä öitä varten. Pissaan kohta housuun kun jännittää :D [/quote] Laita nyt hyvä ihminen poliisi pikavalintaan ja heti.   [/quote] Taitaa olla ihan yhtä nopeeta näppäillä se 112 kun laittaa pikavalintaan ja paniikissa unohtaa missä numerossa se oli, käyttääks joku muuten vielä pikavalintoja!!

[/quote]

Ei vaan 3 kertaa hitaampaa. Osaat kai sinä laskea? Painaako kolmea numeroa vai vain kerran sitä numeroa 1.