Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jolla puhelinfirmalle kuuluu?

Vierailija
08.07.2015 |

Eli mikä meno nykyään, ei ole mitään kuulunut. Av kun tietää kaiken..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö kukaan mamma tiedä?

Vierailija
2/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pettynyt teihin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just vasta oli juttu että venäläinen puhelinfirma vaihto androidin jollaan.

http://www.talouselama.fi/uutiset/venalainen+kannykkayhtio+vaihtoi+androidin+jollaan/a2313660

Tätähän sää kysyit

Vierailija
4/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos!

Mä jo ajattelin, että onko palstan insinöörit niin järkyttyneitä, etteivät ole tänään palstalla. Wikipediasta selvisi, että jolla aikoo lopettaa oman laitevalmistuksen ja on vain softatalo.

Vierailija
5/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:22"]Hei kiitos!

Mä jo ajattelin, että onko palstan insinöörit niin järkyttyneitä, etteivät ole tänään palstalla. Wikipediasta selvisi, että jolla aikoo lopettaa oman laitevalmistuksen ja on vain softatalo.
[/quote] tästä taidettiin uutisoida eilen tai toissapäivänä. Lisäksitekevät sitä tablettiaan nyt.

Vierailija
6/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odottelen Jolla-tablettiani saapuvaksi. Firma teki vastikään organisaatiojärjestelyjä, jako kahteen, oma laitefirma ja softafirma muodostettiin. Mä tykkään jollastani, mulla ja miehellä on molemmilla ja hyvin ovat pelanneet. Ei osata ihmeemmin niitä näprätä, mutta haluttiin tukea suomalaista insinöörityötä.

Vierailija
7/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosiaan nyt mieleen tää jolla kun microsoft on kartalla. Toivon että saisivat markkinaosuutta vaikka vaikeaa se voi olla.volla.voisin kyllä itsekin ostaa jollan jos siihen vaan saa appseja, siitä en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi