Miksi naiset tykkää saada kukkia?
Miksi naiset tykkää saada kukkia?
Ihan tosissani kysyn. Kysyn koska en tiedä.
t. Mies
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä halua koskaan saada leikkokukkia. Nehän on tapettuja kasveja.
Puutarhaan istutettavat kelpaavat ja ruukkukasvi, myös kukkien siemenet.
Samat sanat! Minulla on itse asiassa jopa jonkinasteinen fobia leikkokukkia kohtaan. Ällöttää niin paljon se vesi kukkamaljakon vesi, joka muuttuu hyvin nopeasti limaiseksi ja pahan hajuiseksi.
Käytä kukkavirkistettä, hyvä ihminen.
Miksi käyttäisin, kun pelkään leikkokukkia enkä halua niitä asuntooni? En siis oikeasti pysty vaihtamaan kukkien vettä, vaan joko valjastan siihen hommaan mieheni (jos esim. anoppi on tuonut kukkia lahjaksi eikä niitä kehtaa heittää heti pois) tai sitten vaan viskaan kukat roskiin ihan heti, ettei niitä tarvitse miettiä enää ollenkaan.
Rakastan kukkia mutta ostan ne mieluiten itse (kesäkukat terassille tai viherkasveja asuntoon). En vai koe kukkien saamista mitenkään romanttisena, kaiken lisäksi se on vanhanaikaista ja kukkien antajalla ei ole aina puhtaat jauhot pussissa.
"Puutarhaan istutettavat kelpaavat ja ruukkukasvi, myös kukkien siemenet" mainitsi toinen kommentoija. Niistä olisi iloa pitkäksi aikaa ja jäisi muisto kauniista eleestä.
Kukat ovat kauniita, piristävät mieltäni. Olen esteettinen ihminen. Jäävät muistuttamaan ajattelevaisesta lahjasta ja koristamaan asuntoani, piristämään arkeani. Katson kukkia ja mietin niiden antajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ele on kiva, mutta todellisuudessa en halua saada kukkia kissojeni takia. Joko kukat ovat myrkyllisiä tai ne päätyvät kissojen suihin.
Ei niin myrkylliisä kukkia ole myynnissäkään. Ja toiseksi, kissalle pitääkin olla ruohoa pureskeltavaksi. Voi kasvattaa joko vehnänorasta, tai muita kissanheiniä, tai jotakin viherkasvia. Kesällä kannattaa tuoda heiniä maljakkoon lattialle ja antaa kuivua, kissa tykkää niistä kuivininakin.
Jo muinaiset egyptiläiset ja kreikkalaiset.
En halua. Nolostun jos huomioidaan ja jään kiitollisuudenvelkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukat ovat kauniita, piristävät mieltäni. Olen esteettinen ihminen. Jäävät muistuttamaan ajattelevaisesta lahjasta ja koristamaan asuntoani, piristämään arkeani. Katson kukkia ja mietin niiden antajaa.
Jos kissa syö leikkokukat, se on merkki siitä, että sillä on vakava puute omista ruohoista, joita sen ruuansulatus vaatii.
Abi-tytöt haluu saada älliä ja kukkia...
Joillakin on aina leikkokukkia maljakossa. Yleensä itse ostettuja ja kotikin on tyylikäs missä kukat ovat edukseen. Mutta kukkapuskan antaminen liittyy enimmäkseen palkitsemiseen tai juhlaan. Sukupuolesta riippumatta.
Minä rakastan kukkia, joten tykkään jos joku tuo minulle asioita joista tykkään, ei kai siinä sen kummempaa syytä ole. Kukat ovat värikkäitä ja kauniita, ne tuo mieleen kevään ja kesän, ja piristää sisällä silloin kun ei voi astua omasta kotiovesta ulos ihailemaan puutarhan kukkia. Kesäisin istun puutarhassani ihailemassa kukkivia kukkiani. En ymmärrä miksi miehet eivät välitä kukista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä halua koskaan saada leikkokukkia. Nehän on tapettuja kasveja.
Puutarhaan istutettavat kelpaavat ja ruukkukasvi, myös kukkien siemenet.
Samat sanat! Minulla on itse asiassa jopa jonkinasteinen fobia leikkokukkia kohtaan. Ällöttää niin paljon se vesi kukkamaljakon vesi, joka muuttuu hyvin nopeasti limaiseksi ja pahan hajuiseksi.
Leikkokukkiakin on tarkoitus hoitaa: vesi vaihdetaan ja leikataan uudet imupinnat varsiin esim joka toinen päivä. Ja kun saat kukkia ja laitat ne veteen, poista varsista lehdet jotka jäävät veden alle, se haju tulee niistä vedessä pilaantuvista lehdistä, jos ne poistaa vesi ei haise.
Toimiva parisuhde on aika paljon sitä, että tehdään asioita pelkästään siksi, että se ilahduttaa toista. Luulen, että kukkiin yhdistyy ihan kulttuurimme vuoksi huomaavaisuuden, romantiikan ja ilahduttamistarkoituksen mielikuvat, joten mikseipä sellaisesta eleestä tulisi hyvä olo. Onhan kätteleminenkin ollut kautta aikain täysin turhaa, mutta sillä on ollut suuri symboliarvo ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa (ainakin tähän saakka, ellei korona tätä sammuta). Minusta parisuhteessa kannattaa viestiä välittämistä ja lämpimiä tunteita kaikilla mahdollisilla tavoilla.
jos joskus seurustelen niin ostan naiselle kaktuksen
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat typeriä.
Jälleen asia millä ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.Siksi.
Se, ettei sinun ymmärryksesi riitä jotain asiaa käsittämään, on lähinnä kohteliaisuus
Vierailija kirjoitti:
En halua. Nolostun jos huomioidaan ja jään kiitollisuudenvelkaan.
Eli et halua huomioida sitten muitakaan? Oletko ajatellut että läheisesi voivat loukkaantua siitä kun et halua muistaa heitä millään tavalla, edes kukilla?
Kamalaa resurssien haaskausta, koko tuotantoketju viljelystä kuljetuksineen kotiin asti.
En ihan heti hölmömpää keksi. Ehkä joku polttomoottorin huudattaminen huvittelumielessä on samalla viivalla.
Rakastan kukkia, erityisesti ruusuja. Kauniita ja tuo minulle iloa ja hyvää mieltä. 😊
Vierailija kirjoitti:
jos joskus seurustelen niin ostan naiselle kaktuksen
Hupsista keikkaa, tällä palstalla ei pelata Fortnitea. Joko hampulit on pesty?