Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset tykkää saada kukkia?

Vierailija
21.02.2022 |

Miksi naiset tykkää saada kukkia?
Ihan tosissani kysyn. Kysyn koska en tiedä.
t. Mies

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat tuliaiset on kahvipaketti ja kukkakimppu, ei siitä mihinkään pääse. Kaikki muu on turhaa.

Vierailija
42/50 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä halua koskaan saada leikkokukkia. Nehän on tapettuja kasveja.

Puutarhaan istutettavat kelpaavat ja ruukkukasvi, myös kukkien siemenet.

Samat sanat! Minulla on itse asiassa jopa jonkinasteinen fobia leikkokukkia kohtaan. Ällöttää niin paljon se vesi kukkamaljakon vesi, joka muuttuu hyvin nopeasti limaiseksi ja pahan hajuiseksi.

Leikkokukkiakin on tarkoitus hoitaa: vesi vaihdetaan ja leikataan uudet imupinnat varsiin esim joka toinen päivä. Ja kun saat kukkia ja laitat ne veteen, poista varsista lehdet jotka jäävät veden alle, se haju tulee niistä vedessä pilaantuvista lehdistä, jos ne poistaa vesi ei haise.

Joo kiitos vinkeistä, mutta kun en pysty. Mulla alkoi kädet hiota jo ihan tuosta ajatuksesta, että pitäisi muka koskea kukkien varsiin joka toinen päivä ja leikata jotain imupintoja 🤢 Mulle se kukkavarsi muuttuu oksettavaksi samantien, kun kimppu menee maljakkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat typeriä.

Jälleen asia millä ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.

Siksi.

Se, ettei sinun ymmärryksesi riitä jotain asiaa käsittämään, on lähinnä kohteliaisuus

Riittihän aivan kuten sinäkin viestilläsi tulit aiemman minun viestini todeksi todistamaan.

Vierailija
44/50 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä halua koskaan saada leikkokukkia. Nehän on tapettuja kasveja.

Puutarhaan istutettavat kelpaavat ja ruukkukasvi, myös kukkien siemenet.

Samat sanat! Minulla on itse asiassa jopa jonkinasteinen fobia leikkokukkia kohtaan. Ällöttää niin paljon se vesi kukkamaljakon vesi, joka muuttuu hyvin nopeasti limaiseksi ja pahan hajuiseksi.

Leikkokukkiakin on tarkoitus hoitaa: vesi vaihdetaan ja leikataan uudet imupinnat varsiin esim joka toinen päivä. Ja kun saat kukkia ja laitat ne veteen, poista varsista lehdet jotka jäävät veden alle, se haju tulee niistä vedessä pilaantuvista lehdistä, jos ne poistaa vesi ei haise.

Joo kiitos vinkeistä, mutta kun en pysty. Mulla alkoi kädet hiota jo ihan tuosta ajatuksesta, että pitäisi muka koskea kukkien varsiin joka toinen päivä ja leikata jotain imupintoja 🤢 Mulle se kukkavarsi muuttuu oksettavaksi samantien, kun kimppu menee maljakkoon.

No niin, menehän nyt siitä, sait 15 minuuttisesi julkisuudessa, me jatketaaan leikkokukista :))

Vierailija
45/50 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan kukkia, joten tykkään jos joku tuo minulle asioita joista tykkään, ei kai siinä sen kummempaa syytä ole. Kukat ovat värikkäitä ja kauniita, ne tuo mieleen kevään ja kesän, ja piristää sisällä silloin kun ei voi astua omasta kotiovesta ulos ihailemaan puutarhan kukkia. Kesäisin istun puutarhassani ihailemassa kukkivia kukkiani. En ymmärrä miksi miehet eivät välitä kukista.

Mukavimmat miehet välittävät.

Vierailija
46/50 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos joskus seurustelen niin ostan naiselle kaktuksen

Kaktuskin on kiva kukkalahja.

Vierailija
47/50 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa resurssien haaskausta, koko tuotantoketju viljelystä kuljetuksineen kotiin asti.

En ihan heti hölmömpää keksi. Ehkä joku polttomoottorin huudattaminen huvittelumielessä on samalla viivalla.

Niih, s*tana!!!  Kenen luvalla sitä vedetään suuta hymyyn ja nautitaan leikkokukista ja omista kulkemisista autolla, kun minä vihaan kaikkea?

Vierailija
48/50 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat typeriä.

Jälleen asia millä ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.

Siksi.

Juuri näin. Tässähän se totuus tulikin lyhyesti ja ytimekkäästi kerrottua.

Vierailija
49/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään huomionosoituksista, pienistä yllätyksistä joilla kumppani osoittaa välittävänsä. Se voi olla kukkia, suklaata, koru, kirja, lahjakortti hierojalle tai ihan vaikka toisen laittama aamupala.

Vierailija
50/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään saada kukkia ja itsekin ostan viikottain. Ja aina leikkokukkia. Ne säilyvät minulla yhtä kauan kuin ruukkukukat.

Miksi? Koska kukat ovat kauniita ( niin - kukkien pitäö olla kauniita, eikä mitään tulilatvoja). Koska niistä tulee samanlainen arjen luksus - fiilis kuin hyvästä cappucinosta tai kasvomaskista.