mitä alkaisin seurata Netflixissä?
Orange is the new black, Breaking bad, Silta ja Lilyhammer ainakin jo katsottu. Joku mihin jäis koukkuun!
Kommentit (35)
Kannattaa varmistaa, että on saatavilla tuotantokausia mahdollisimman pitkälle. Usein tahtoo netflixissä olla vain osa. Itse turhauduin ja vaihdoin hbo:lle josta löytyy aina kaikki kaudet.
Dexter <3 Reilut 6 kautta neroutta!!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:36"]Mad men!
[/quote]
Jooo ihan sika hyvä. Sherlock on rakkaus myös.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:58"]Kannattaa varmistaa, että on saatavilla tuotantokausia mahdollisimman pitkälle. Usein tahtoo netflixissä olla vain osa. Itse turhauduin ja vaihdoin hbo:lle josta löytyy aina kaikki kaudet.
[/quote]
Loput voi ladata.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:58"]Kannattaa varmistaa, että on saatavilla tuotantokausia mahdollisimman pitkälle. Usein tahtoo netflixissä olla vain osa. Itse turhauduin ja vaihdoin hbo:lle josta löytyy aina kaikki kaudet.
[/quote]
Loput voi ladata.
[/quote]
Itse en jaksa ladata kun kuitenkin maksan siitä, että näkisin esim. sarjoja. Netflixiin tulee todella hitaasti uusia tuotantokausia.
shameless ja american horror story.
Bloodline! Katsoin just koko kauden.
- Sons of anarchy
- Walking dead
- Hannibal
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:29"]Nannysta oli aiemmin kaikki kuusi tuotantokautta mutta vähin äänin on osa poistunut, murr. Kerran ajattelin nostalgian vuoksi katsoa häät uudelleen mutta eihän niitä enää siellä ollut.
[/quote]
Miksiköhän poistavat niitä? Tai siis ymmärrän että haluavat että monella jatkuu tilaus pitkään mutta ärsyttävää että poistavat sieltä semmoisia mitkä on jo joskus lisätty. Muutenkin alkanut tympimään koko Netflix, onhan siellä paljon katsottavaa mutta itse haluaisin nähdä sarjoista kaikki tuotankaudet sen sijaan kun sinne tulee joka viikko jotain ö-luokan leffoja mitkä ovat 10 tai 15vuotta vanhoja.
New Girl - pari ekaa jaksoa aiheuttaa vähän irvistelyä, mutta sitten paranee
Supernatural - jos yhtään kiinnostaa yliluonnollinen, bonuksena komeat miehet
Buffy the Vampire Slayer - kulttiklassikko, ysärimuotia, komea David Boreanaz, ei liian vakava sarja:)
House of Cards - todella vakava sarja:D hyvä, ei kannata katsoa väsyneenä tai menee yli hilseen
Uusi Sherlock - 90 minuutin jaksot ei tunnu niin pitkiltä kun on niin hyvä, ovela, hauska, minisarja
A Young Doctors Notebook - ainakin jotain ihan erilaista, minisarja tämäkin, erikoisen viihdyttävä