Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyseleekö teidän miehet teidän itsetyydytyksestä?

Vierailija
08.07.2015 |

Tapailemani mies kysyi että tyydytänkö usein itteni ja miten sen teen.

Hävettää sitten sanoa mitään kun oon niin estoinen ja koen sen jotenkin nolona :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan kysyisin, mutta en suinkaan arvostellakseni, vaan oppiakseni tuntemaan jotakin kumppanin fysiikasta, jotta miten ja mistä tuntuu hyvältä.
m41

Vierailija
2/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hämmästyttää ainakin hieman tuo  dikotomia. Toisaalta mennään kipsiin yksinkertaisesta kyssäristä, mutta samaan aikaan ollaan valmiita levittämään ketarat miehelle jotta hänen peenorinsa voisi penetroitua vaginaan tai anukseen. Eikö se sitten ole yhtään noloa? :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysele enkä minäkään kysele

Vierailija
4/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:05"]Tapailemani mies kysyi että tyydytänkö usein itteni ja miten sen teen.

Hävettää sitten sanoa mitään kun oon niin estoinen ja koen sen jotenkin nolona :(
[/quote]

Kuulehan. Mun miehen ei tarvitse kysellä. Usein harrastetaan itsetyydytystä yhdessä ja siitä siirrytään seksiin. Kumpikin tietää että harrastetaan sitä myös soolona.

Vierailija
5/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
6/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit lyöny turpaan

Vierailija
7/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihme näitä ihmisiä vaivaa??

Multa on miehet aika useinkin kysellyt et tyydytänkö itteeni, ihan rehellisesti olen sanonut että kyllä. Se on täysin luonnollista!

Vierailija
11/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:14"]Siis mikä ihme näitä ihmisiä vaivaa??

Multa on miehet aika useinkin kysellyt et tyydytänkö itteeni, ihan rehellisesti olen sanonut että kyllä. Se on täysin luonnollista!
[/quote] hyi miten oksettava pervo oot!

Vierailija
12/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies kysele mitään mun itsetyydytyksestä. Tosin ollaan oltu jo niin monta kymmentä vuotta yhdessä, ettei mua nolotai. Mitä vastasit Ap?

Vierailija
13/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monikin on kysellyt, mutta sävyssä on ollut suuriakin eroja. Jotkut ovat avoimen kiinnostuneita jotta osaisivat tyydyttää minut sängyssä paremmin. Jotkut taas kokivat itsetyydytykseni uhaksi heidän osuuteen joten utelivat sävyyn "et kai ole masturboinut viime aikoina?" Näihin en välittänyt oikein vastailla, muille olen jopa näyttänyt miten homma hoidetaan - ja kannatti!

Vierailija
14/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit antanu opetuksen tollasille törkimyksille

Vierailija
15/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Sehän on ainakin meillä ihan itsestäänselvää, että avioliitossa ei sellaista tehdä. Mulla on ainakin mies sitä varten.

Vierailija
16/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:16"]Ei mun mies kysele mitään mun itsetyydytyksestä. Tosin ollaan oltu jo niin monta kymmentä vuotta yhdessä, ettei mua nolotai. Mitä vastasit Ap?
[/quote]

Jotain tosi ympäripyöreetä :D

Vierailija
17/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan selvinpäin ja ensimmäisillä tunneilla alkaisi kenellekään vieraille asioita selvittelemään muuten kuin sanomalla, että tottakai tyydytän. Kun hieman paremmin tutustuisi ja tietäisi miehen olevan muutakin kuin joku sairas typerys, voisi jutustelu aiheesta olla ihan mielenkiintoinen. Ei minua aiheesta puhuminen selvinpäinkään kyllä oudoksuta, luonnollistahan itsetyydytys on.

Vierailija
18/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kummallinen kysymys sellaisessa tilanteessa, ettei kysyjä tiedä toisen kiusaantuvan kysymyksestä.. Ei tulis itellä mieleen.

Vierailija
19/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:05"]Tapailemani mies kysyi että tyydytänkö usein itteni ja miten sen teen.

[/quote] ootko vajaa? Puhut itsetyydytyksistä vieraitten kanssa

Vierailija
20/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keskustellaan ihan avoimesti pilke silmäkulmassa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän