kyseleekö teidän miehet teidän itsetyydytyksestä?
Tapailemani mies kysyi että tyydytänkö usein itteni ja miten sen teen.
Hävettää sitten sanoa mitään kun oon niin estoinen ja koen sen jotenkin nolona :(
Kommentit (25)
Kyllä hämmästyttää ainakin hieman tuo dikotomia. Toisaalta mennään kipsiin yksinkertaisesta kyssäristä, mutta samaan aikaan ollaan valmiita levittämään ketarat miehelle jotta hänen peenorinsa voisi penetroitua vaginaan tai anukseen. Eikö se sitten ole yhtään noloa? :o
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:05"]Tapailemani mies kysyi että tyydytänkö usein itteni ja miten sen teen.
Hävettää sitten sanoa mitään kun oon niin estoinen ja koen sen jotenkin nolona :(
[/quote]
Kuulehan. Mun miehen ei tarvitse kysellä. Usein harrastetaan itsetyydytystä yhdessä ja siitä siirrytään seksiin. Kumpikin tietää että harrastetaan sitä myös soolona.
Siis mikä ihme näitä ihmisiä vaivaa??
Multa on miehet aika useinkin kysellyt et tyydytänkö itteeni, ihan rehellisesti olen sanonut että kyllä. Se on täysin luonnollista!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:14"]Siis mikä ihme näitä ihmisiä vaivaa??
Multa on miehet aika useinkin kysellyt et tyydytänkö itteeni, ihan rehellisesti olen sanonut että kyllä. Se on täysin luonnollista!
[/quote] hyi miten oksettava pervo oot!
Ei mun mies kysele mitään mun itsetyydytyksestä. Tosin ollaan oltu jo niin monta kymmentä vuotta yhdessä, ettei mua nolotai. Mitä vastasit Ap?
Kyllä monikin on kysellyt, mutta sävyssä on ollut suuriakin eroja. Jotkut ovat avoimen kiinnostuneita jotta osaisivat tyydyttää minut sängyssä paremmin. Jotkut taas kokivat itsetyydytykseni uhaksi heidän osuuteen joten utelivat sävyyn "et kai ole masturboinut viime aikoina?" Näihin en välittänyt oikein vastailla, muille olen jopa näyttänyt miten homma hoidetaan - ja kannatti!
Oisit antanu opetuksen tollasille törkimyksille
No ei todellakaan! Sehän on ainakin meillä ihan itsestäänselvää, että avioliitossa ei sellaista tehdä. Mulla on ainakin mies sitä varten.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:16"]Ei mun mies kysele mitään mun itsetyydytyksestä. Tosin ollaan oltu jo niin monta kymmentä vuotta yhdessä, ettei mua nolotai. Mitä vastasit Ap?
[/quote]
Jotain tosi ympäripyöreetä :D
En nyt ihan selvinpäin ja ensimmäisillä tunneilla alkaisi kenellekään vieraille asioita selvittelemään muuten kuin sanomalla, että tottakai tyydytän. Kun hieman paremmin tutustuisi ja tietäisi miehen olevan muutakin kuin joku sairas typerys, voisi jutustelu aiheesta olla ihan mielenkiintoinen. Ei minua aiheesta puhuminen selvinpäinkään kyllä oudoksuta, luonnollistahan itsetyydytys on.
Kieltämättä kummallinen kysymys sellaisessa tilanteessa, ettei kysyjä tiedä toisen kiusaantuvan kysymyksestä.. Ei tulis itellä mieleen.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:05"]Tapailemani mies kysyi että tyydytänkö usein itteni ja miten sen teen.
[/quote] ootko vajaa? Puhut itsetyydytyksistä vieraitten kanssa
Kyllä keskustellaan ihan avoimesti pilke silmäkulmassa :D
Kyllä varmaan kysyisin, mutta en suinkaan arvostellakseni, vaan oppiakseni tuntemaan jotakin kumppanin fysiikasta, jotta miten ja mistä tuntuu hyvältä.
m41