Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär soitti tänään.

Vierailija
08.07.2015 |

En ole kuullut siitä yli kahdeksaan kuukauteen muuta kuin että on hengissä. Senkin poliiseilta. Haluaisi tulla kotiin. Pyysin tietysti tulemaan heti. On kuulemma ollut vieroituksessa viimeiset puoli vuotta. Hänen siskollaankin on valtava ikävä. On aivan upeaa jos se pääsisi irti päihteistä. Olisi kyllä voinut ilmoittaa edes sen aikaisemmin että on turvassa. Olen täällä pelännyt monta kuukautta. No illalla hän on kotona. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää kohta 21. Vaikka olisi 41 niin tyttäreni se olisi silti. Ja varmasti yhtä huolissani.

Vierailija
2/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida sellainen vastuunkanto onnistua siinä vaiheessa. Minä syyttäisin asiasta terveydenhuoltoideologiaamme. Mikäs piru heitä estää kertomasta omaisille tai ohjaamasta potilasta ottamaan yhteyttä vaikka sitten kortilla, jos ei ole voimia kohdata puhelimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille uuteen alkuun. Toivon kovasti että tyttärelläsi riittää voimia jättää päihteet. Onneksi sinulla on voimaa rakastaa häntä, ap. Kaikkea hyvää elämäänne!

Vierailija
4/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:01"]Ei taida sellainen vastuunkanto onnistua siinä vaiheessa. Minä syyttäisin asiasta terveydenhuoltoideologiaamme. Mikäs piru heitä estää kertomasta omaisille tai ohjaamasta potilasta ottamaan yhteyttä vaikka sitten kortilla, jos ei ole voimia kohdata puhelimessa.
[/quote]
Mikähän pakko vanhemmilleen on ilmoittaa kun kerran on täysikänen? Ei se vanhemmille kuulu.
M-96

Vierailija
5/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:12"]Pitäisin itseäni melkoisena luuserina, jos tyttäreni olisi jossain vieroituksessa!
[/quote]

Mä pitäisin itseäni sairaana ihmisoksennuksena jos kirjoittaisin jotain tuollaista.

Vierailija
6/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä halusi itse nähdä ensin pysyykö vieroituksessa. Eikä halunnut että petyt heti. Hävennytkin ehkä itseään. Käytin nuorena vain viinaa runsaasti,mutta sekin aiheutti kamalan häpeän.

Vierailija
7/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:12"]Pitäisin itseäni melkoisena luuserina, jos tyttäreni olisi jossain vieroituksessa!
[/quote]

sen kun pitäisit, vanhemmuudella ei ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa kuka joutuu/pääsee vierotukseen. Mahtavaa ap, että tuet lastasi ja älä vaan syyllistä itseäsi. Tsemppiä teille.

Vierailija
8/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:12"]Pitäisin itseäni melkoisena luuserina, jos tyttäreni olisi jossain vieroituksessa! [/quote] Mä pitäisin itseäni sairaana ihmisoksennuksena jos kirjoittaisin jotain tuollaista.

[/quote]

No on todellakin kasvatuksessa mennyt pahasti jotain pieleen, jos oma lapsi on narkkari.
[/quote]

taidat olla niin mustavalkoista tyyppiä, että järkesi ei riitä ymmärtämään, että elämässä on aika monta muutakin muuttujaa kuin kasvatus, säälin sinua

Vierailija
9/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:12"]Pitäisin itseäni melkoisena luuserina, jos tyttäreni olisi jossain vieroituksessa! [/quote] Mä pitäisin itseäni sairaana ihmisoksennuksena jos kirjoittaisin jotain tuollaista.

[/quote]

No on todellakin kasvatuksessa mennyt pahasti jotain pieleen, jos oma lapsi on narkkari.
[/quote]
Mun sisko on narkannut nuoruudessa, eikä taatusti ole ollut kasvatuksessa vikaa. Saatiin huomiota, päästiin ulkomaille, vanhemmat vietti meidän kanssa aikaa eikä kotona ikinä ollut päihteitä (absolutistivanhemmat), eikä meiltä puuttunut mitään. Ajautui poikaystävän myötä vääriin piireihin, päätti kokeilla ja sille tielle jäi kunnes viiden vuoden päästä pääsi kuiville.

Vierailija
10/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu te jotka oletatte että se on suoraan vanhemman vika että lapsesta "tulee" narkki. 

Mun kaveriporukkaan mahtuu jos jonkimoista ja yleensä ne "täydellisestä" perheestä tulevat joutuu väärille teille. Minä jonka vanhemmat on ollut pahoja alkoholisteja aina olen korkeastikoulutettu ja työssä käyvä ilman yhtäkään huumekokeilua elämäni aikana.

Vierailija
11/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkasi... Oltiin kumpikin kilttejä tyttöjä ja tultiin sina sivittuna aikana kotiin ja säännöt oli muutenkin olemassa.

Vierailija
12/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan nuorempi tytär nähnyt vierestä mihin päihteet johtaa. Se on vannonut ettei ikinä koske mihinkään. Nuorimmainen rupesi tekemään heti siskolleen sen lempi pizzaa. Odottaa sitä niin kauheasti kotiin.ap

Vierailija
13/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tyttöjen isä on? Ei vissiin kotona.

Vierailija
14/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:01"]Ei taida sellainen vastuunkanto onnistua siinä vaiheessa. Minä syyttäisin asiasta terveydenhuoltoideologiaamme. Mikäs piru heitä estää kertomasta omaisille tai ohjaamasta potilasta ottamaan yhteyttä vaikka sitten kortilla, jos ei ole voimia kohdata puhelimessa.
[/quote]

Jos asiakas ei halua kertoa missä on niin sitä tulee kunnioittaa

Vierailija
15/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:31"]

Onpahan nuorempi tytär nähnyt vierestä mihin päihteet johtaa. Se on vannonut ettei ikinä koske mihinkään. Nuorimmainen rupesi tekemään heti siskolleen sen lempi pizzaa. Odottaa sitä niin kauheasti kotiin.ap

[/quote]

Ei pizzaa kannata tehdä etukäteen.

Vierailija
16/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:31"]

[/quote]

Ei pizzaa kannata tehdä etukäteen.
[/quote]

Parastahan pizza on kylmänä

Vierailija
17/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, en mä taidakaan tulla. Täällä päihdevierotuksessa on sittenki paljon rennompaa porukkaa. 

Vierailija
18/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen isä on kuollut. Siitä tämä vanhemman alamäki alkoikin. Nelisen vuotta sitten. Isä oli sille niin tärkeä. Joskus olen sitä miestä iltaisin syyttänyt kun jätti meidät. Vaikka ei se hänen syynsä ollut. Onnettomuus liikenteessä.ap

Vierailija
19/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vituttaa nää vanhempien syyllistäjät. Mun kahdesta kaverista tuli narkkeja, vaikka kotioloissa ei ollut mitään vikaa. Kummallakin sisaruksia, toisella korkeastikoulutettuja, ja toisen sisaruksilla toisen asteen koulut käytyinä ja vakkariduunit. Mikseivät loputkin sisarukset ole narkkareita? Mikseivät nämä narkit ole koskaan valittaneet, että kotioloissa olisi jotain vikaa? Itse olen läheltä seurannut, kun molemmat ystäväni joutuivat vääriin piireihin, toinen entisen poikaystävän ja toinen luokkakaverin kautta. Eipä siinä vanhempia voi syyttää.

Vierailija
20/46 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, teitä on kyllä koeteltu :-( Toivottavasti tyttö on päässyt puhumaan menetyksestään siellä vierotushoidossa. Teidän täytyy nyt tukea toinen toisianne, että selviätte perheenä! Tsemppiä teille ja halauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän