Tytär soitti tänään.
En ole kuullut siitä yli kahdeksaan kuukauteen muuta kuin että on hengissä. Senkin poliiseilta. Haluaisi tulla kotiin. Pyysin tietysti tulemaan heti. On kuulemma ollut vieroituksessa viimeiset puoli vuotta. Hänen siskollaankin on valtava ikävä. On aivan upeaa jos se pääsisi irti päihteistä. Olisi kyllä voinut ilmoittaa edes sen aikaisemmin että on turvassa. Olen täällä pelännyt monta kuukautta. No illalla hän on kotona.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:03"]
Tyttöjen isä on kuollut. Siitä tämä vanhemman alamäki alkoikin. Nelisen vuotta sitten. Isä oli sille niin tärkeä. Joskus olen sitä miestä iltaisin syyttänyt kun jätti meidät. Vaikka ei se hänen syynsä ollut. Onnettomuus liikenteessä.ap
[/quote]
Äiti, sulla menee taas vähän lujaa.. Eihän mikään noista pidä paikkaansa.
En varmaan jaksaisi jos joutuisin kokemaan saman. Miten siis olet kestänyt?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:12"]Pitäisin itseäni melkoisena luuserina, jos tyttäreni olisi jossain vieroituksessa! [/quote] Mä pitäisin itseäni sairaana ihmisoksennuksena jos kirjoittaisin jotain tuollaista.
[/quote]
No on todellakin kasvatuksessa mennyt pahasti jotain pieleen, jos oma lapsi on narkkari.
[/quote]
Mun sisko on narkannut nuoruudessa, eikä taatusti ole ollut kasvatuksessa vikaa. Saatiin huomiota, päästiin ulkomaille, vanhemmat vietti meidän kanssa aikaa eikä kotona ikinä ollut päihteitä (absolutistivanhemmat), eikä meiltä puuttunut mitään. Ajautui poikaystävän myötä vääriin piireihin, päätti kokeilla ja sille tielle jäi kunnes viiden vuoden päästä pääsi kuiville.
[/quote]
Tää kaikki narkit jotka tiedän on perheistä joissa suhtautuminen päihteisiin on epäluonnollista ja kieroutunutta. Osa on saanut pelätä kännistä äitiään ja tämän kännisiä miesystäviä. Toiset on taas absolutistiperheistä, jotka ovat omasta mielestään hieman muita parempia kaikessa muussakin.
Yhtään narkkia en tiedä perheistä, joissa olisi ollut normaalisuhtautuminen päihteisiin.
Ja työssä olen näitä narkkeja tavannut, itsellä ei ole kokemusta huumeista.
Tytär tulee tunnin kuluttua. Haemme hänet asemalta. Pizza nyt täytyy lämmittää. Mutta eiköhän siskoksilla ole tänään aika paljon asiaa toisilleen. Saunomaan ainakin nuorempi haluaa. Annan heidän olla illan ihan kahdestaan. Juttelen huomenna sitten tyttären kanssa kunnolla. Sain huomiseksi vapaata. Kiitos pomolle. Hän kyllä tietää kaiken tilanteestani. Saan ehkä nukuttua kunnolla pitkästä aikaa.ap
Toivottavasti elämänne on jatkossa onnellisempaa.
Voi voi. Toivon teille kaikkea hyvää.
Raivoaisin taatusti tyttärelleni tommosen jälkeen. Sitten halaisin sitä pitkään. Jos on monta kuukautta pelännyt niin varmasti purkaisin sen heti.
Komppaan aiempaa kommentoijaa, onnea uuteen alkuun :) Olette kumpikin todella vahvoja ja joutuneet kokemaan paljon.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:27"]Hyi vittu te jotka oletatte että se on suoraan vanhemman vika että lapsesta "tulee" narkki.
Mun kaveriporukkaan mahtuu jos jonkimoista ja yleensä ne "täydellisestä" perheestä tulevat joutuu väärille teille. Minä jonka vanhemmat on ollut pahoja alkoholisteja aina olen korkeastikoulutettu ja työssä käyvä ilman yhtäkään huumekokeilua elämäni aikana.
[/quote] vahinko alapeukku. Sori!
Toivon sydämestäni teille iloa ja onnea elämään. Tytöt ovat onnekkaita kun heillä on noin upea äiti.
Pidä rahavaroista ja muusta omaisuudesta huoli, voi olla, että tulee paikalle vain sen takia, että saa lisää massia.
T. Riippuvaisten touhuja sivusta seurannut
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:15"]
Raivoaisin taatusti tyttärelleni tommosen jälkeen. Sitten halaisin sitä pitkään. Jos on monta kuukautta pelännyt niin varmasti purkaisin sen heti.
[/quote]Raivoaminen olisikin järkevää kun lapsi tulee kotiin. Varmasti keskustelen hänen kanssaan kunhan on nyt ensin edes kotiutunut. Eiköhän kuule tänään siskoltaan kuinka huolissaan olemme olleet. Vaikka pyysin häntäkin vain kertomaan että on ollut valtava ikävä. Ei kai kannata heti alkamaan syyllistämään jostakin?ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:30"]
Pidä rahavaroista ja muusta omaisuudesta huoli, voi olla, että tulee paikalle vain sen takia, että saa lisää massia.
T. Riippuvaisten touhuja sivusta seurannut
[/quote]Toivotaan kuiteskin että likka on päättänyt lopettaa. Jos itse,kuten ilmeisesti on,mennyt sinne vierotukseen. Jotkut varmaan haluaa ja voi muuttua. Toiset ei.
Okei mutta älä anna rahaa, vaan anna apusi ostamalla vaatteita/ruokaa ym.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:54"]
Tytär tulee tunnin kuluttua. Haemme hänet asemalta. Pizza nyt täytyy lämmittää. Mutta eiköhän siskoksilla ole tänään aika paljon asiaa toisilleen. Saunomaan ainakin nuorempi haluaa. Annan heidän olla illan ihan kahdestaan. Juttelen huomenna sitten tyttären kanssa kunnolla. Sain huomiseksi vapaata. Kiitos pomolle. Hän kyllä tietää kaiken tilanteestani. Saan ehkä nukuttua kunnolla pitkästä aikaa.ap
[/quote]
Äiti, mä jään tänne päihdevierotukseen, usko ny jo. Sä aina jankkaat samoja asioita, hankkisit oman elämän. Onks tää tänne vauva-sivuille kirjottaminen jotenki järkevää. No, sä aina sanot ettei sulla oo muutakaan tekemistä ku keksiä näitä juttuja vaan. Äiti, tää on niin surullista. Kokoo ittes, mee ees käymään kirjastossa. Tai uimaan, kävelylle, soita jollekki.
En ole ikinä aineista päässyt. Vaikken ole yli kahdeksaan vuoteen käyttänyt niin esim.verikokeet saavat ajattelemaan kunnon piikkiä.n32
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:04"]
En ole ikinä aineista päässyt. Vaikken ole yli kahdeksaan vuoteen käyttänyt niin esim.verikokeet saavat ajattelemaan kunnon piikkiä.n32
[/quote]
Mitä teet nykyään elämälläsi?
Iltaa. Tytöt lähti koiran kanssa rannalle. Äiti ei saanut mennä mukaan. Tyttäreni menee huomenna työvalmennukseen ja elokuussa takaisin lukioon. Olen niin onnellinen.
Lähtenyt hänestä itsestään raitistuminen. Muuten se ei onnistuisikaan.m44
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:03"]Tyttöjen isä on kuollut. Siitä tämä vanhemman alamäki alkoikin. Nelisen vuotta sitten. Isä oli sille niin tärkeä. Joskus olen sitä miestä iltaisin syyttänyt kun jätti meidät. Vaikka ei se hänen syynsä ollut. Onnettomuus liikenteessä.ap
[/quote]
Hemmetisti voimia teille kolmelle, olette kokeneet tarpeettomasti kurjaa! Lämpöä ja rakkautta siihen suuntaan.