Ei hitto mikä hellaneuroosi!! En pääse lähtee töistä!
Oon nyt 50 min kokeillut ja katsonut kahvinkeitintä että onko se päällä vai ei.. Oon menettänyt järkeni, enkä pysty lähtee töistä! En tajua miksen usko aistejani, ettei se ole päällä..
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:37"]Ota mukaan se
[/quote]
Koko kahden pannun moccamaster? :D
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:37"]Ota mukaan se [/quote] Koko kahden pannun moccamaster? :D
[/quote]
Kyllä se auton takapenkille tai bussiin mahtuu :D
Sano ääneen. "On pois päältä"!!!!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:37"]Koska haet terapiaa?
[/quote]
Todellakin haluaisin tähän terapiaa.. En tiedä mistä tää on tullut, ennen en miettinyt hetkeäkään sähkölaitteita, nyt koko ajan.. Varmistan kaiken aina mieluiten koskemalla..
Tuntuu että oon varmistellut niin monta kertaa että olen ihan sekaisin..
Koposen mukaan häiriöstä puhutaan yleensä silloin, kun pakkoajatuksiin ja -toimintoihin menee vähintään puoli tuntia päivässä. Tällaisissa tilanteissa oireita ei pysty itse vastustamaan.
http://yle.fi/uutiset/huoli_hellasta_muuttuu_pakko-oireeksi_kun_tarkistelu_vie_puoli_tuntia_paivassa/7724076
Kaadoin jopa säiliöihin vettä jotta näkisin ettei se ala tippumaan, mutta sekään en auta.. Joudun varmaan jäämään tänne yöksi ja antaa olla viimeinen kerta kun lähden viimeisenä,
Tossa artikkelissa oli että tää voi liittyä muuhun ahdistukseen ja mun lemmikki on juuri kuollut.. Varmaan siks tää on tällasta..
Koska haet terapiaa?