Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko antaisit rahaa miehelle jonka luona söisit päivällisen j

Vierailija
08.07.2015 |

ja hengailisit muutenkin töiden jälkeen 4 päivää viikossa? Ollaan suht tuore pari, puolisen vuotta vasta yhdessä. En halua siipeillä.

Eli paljonko esim. kuukaudessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi rahaa, tarjoausin noin puolet ruuasta.

Vierailija
2/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan antaminen jotenki noloa. Vie vaikka ruokapussi kerta viikkoon tai sopikaa mitä kokkaatte ja vie sitten niitä aineksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi rahaa, toisin ruokatarvikkeita ja auttaisin ruoanlaitossa.

Vierailija
4/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt kysyä että tarviiko tuoda kaupasta jotain kun tulen, mutta koskaan ei tarvitse. Mies on parempituloisempi kuin mä ja aikamoinen herrasmies, mutta mulle tulee siipelijäolo jos se maksaa aina kaiken. Käytännössä siis asun siellä 4 päivää viikossa, yövyn, saunon yms.

-ap

Vierailija
5/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu missä ravintolassa se asuu.

Vierailija
6/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet vaan kysymättä sinne silloin tällöin ruokakassin mennessäsi. 

Vierailija
7/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie silti sitä sapuskaa välillä, älä kysele.

Vierailija
8/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:43"]Olen yrittänyt kysyä että tarviiko tuoda kaupasta jotain kun tulen, mutta koskaan ei tarvitse. Mies on parempituloisempi kuin mä ja aikamoinen herrasmies, mutta mulle tulee siipelijäolo jos se maksaa aina kaiken. Käytännössä siis asun siellä 4 päivää viikossa, yövyn, saunon yms.

-ap
[/quote]

No sitten vain viet tai ostat ainakin aamu/iltapalavehkeitä, kahvia yms

Vierailija
9/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:43"]Olen yrittänyt kysyä että tarviiko tuoda kaupasta jotain kun tulen, mutta koskaan ei tarvitse. Mies on parempituloisempi kuin mä ja aikamoinen herrasmies, mutta mulle tulee siipelijäolo jos se maksaa aina kaiken. Käytännössä siis asun siellä 4 päivää viikossa, yövyn, saunon yms.

-ap
[/quote]
Kun kerran olet tarjoutunut auttamaan kauppalaskussa ja mies on kieltäytynyt, minusta voit ihan hyvällä omallatunnolla antaa miehen tarjota. Ainakaan ei kannata tarjota suoraan rahaa, siitä mies ehkä pahastuu kun tuliaisetkaan eivät kelpaa.

Mies ottakoon puheeksi, jos hän myöhemmin toivookin sinun osallistuvan.

Vierailija
10/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:43"]Olen yrittänyt kysyä että tarviiko tuoda kaupasta jotain kun tulen, mutta koskaan ei tarvitse. Mies on parempituloisempi kuin mä ja aikamoinen herrasmies, mutta mulle tulee siipelijäolo jos se maksaa aina kaiken. Käytännössä siis asun siellä 4 päivää viikossa, yövyn, saunon yms.   -ap [/quote] Kun kerran olet tarjoutunut auttamaan kauppalaskussa ja mies on kieltäytynyt, minusta voit ihan hyvällä omallatunnolla antaa miehen tarjota. Ainakaan ei kannata tarjota suoraan rahaa, siitä mies ehkä pahastuu kun tuliaisetkaan eivät kelpaa. Mies ottakoon puheeksi, jos hän myöhemmin toivookin sinun osallistuvan.

[/quote]

Ihanaa loisimismentaliteettia. Kyllä sille miehelle voi viedä vaikka sitten jotain spessumpaa ruokaainesta taikka viiniä. Tosin sinä loisena et semmoista ymmärrä.

Vierailija
11/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:43"]Olen yrittänyt kysyä että tarviiko tuoda kaupasta jotain kun tulen, mutta koskaan ei tarvitse. Mies on parempituloisempi kuin mä ja aikamoinen herrasmies, mutta mulle tulee siipelijäolo jos se maksaa aina kaiken. Käytännössä siis asun siellä 4 päivää viikossa, yövyn, saunon yms.   -ap [/quote] Kun kerran olet tarjoutunut auttamaan kauppalaskussa ja mies on kieltäytynyt, minusta voit ihan hyvällä omallatunnolla antaa miehen tarjota. Ainakaan ei kannata tarjota suoraan rahaa, siitä mies ehkä pahastuu kun tuliaisetkaan eivät kelpaa. Mies ottakoon puheeksi, jos hän myöhemmin toivookin sinun osallistuvan.

[/quote]

Ihanaa loisimismentaliteettia. Kyllä sille miehelle voi viedä vaikka sitten jotain spessumpaa ruokaainesta taikka viiniä. Tosin sinä loisena et semmoista ymmärrä.
[/quote]
Ihanat käytöstavat sinulla.

Vierailija
12/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä käydä kaupassa, ei sun tarvii mieheltä lupaa kysellä.

Vierailija
13/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:48"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:43"]Olen yrittänyt kysyä että tarviiko tuoda kaupasta jotain kun tulen, mutta koskaan ei tarvitse. Mies on parempituloisempi kuin mä ja aikamoinen herrasmies, mutta mulle tulee siipelijäolo jos se maksaa aina kaiken. Käytännössä siis asun siellä 4 päivää viikossa, yövyn, saunon yms.   -ap [/quote] Kun kerran olet tarjoutunut auttamaan kauppalaskussa ja mies on kieltäytynyt, minusta voit ihan hyvällä omallatunnolla antaa miehen tarjota. Ainakaan ei kannata tarjota suoraan rahaa, siitä mies ehkä pahastuu kun tuliaisetkaan eivät kelpaa. Mies ottakoon puheeksi, jos hän myöhemmin toivookin sinun osallistuvan. [/quote]   Ihanaa loisimismentaliteettia. Kyllä sille miehelle voi viedä vaikka sitten jotain spessumpaa ruokaainesta taikka viiniä. Tosin sinä loisena et semmoista ymmärrä. [/quote] Ihanat käytöstavat sinulla.

[/quote]

Loisena en paljon huutelisi käytöstavoista.

Vierailija
14/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pääruoka aine aterialle( pihvit kala broileri tms) ja sano että tehdään tästä ruokaa tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi