Miksi naiset käyttää korkokenkiä
Onko teillä naisilla alemmuuskompleksi kun käytätte korkokenkiä? Yritätte huijata olevanne pidempiä kun me miehet vaikkette olekaan. Oma vaimoni onneksi ei käytä korkokenkiä on sinut oman pituuden kanssa.
M178cm
Kommentit (114)
Tanskan edellinen pääministeri Helle Thorning-Schmidt (nainen) on pari senttiä nykyistä pääministeriä Lars Løkke Rasmusseniä (mies) pidempi. Käyttämällä korkeakorkoisia kenkiä Thorning-Schmidt onnistui vaikuttamaan todella pitkältä Løkke Rasmussenin rinnalla. Katsokaa vaikka: http://www.bt.dk/politik/thorning-jeg-kunne-bedre-lide-foghs-udlaendinge-politik. Todellista tasa-arvoa?
Kuvalinkki ei näköjään toimi Vauva-sivun kautta, mutta kuvia saa näkyviin laittamalla Google-hakuun henkilöiden nimet.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:28"]Naiset ovat pinnallisia. Ei ole mitään muuta syytä käyttää kenkiä, jotka jalassa ei pääse edes kunnolla pakenemaan mahdollisesti uhkatilanteessa.
[/quote]
Monissa työpaikoissa naisten on pakko käyttää korkoja ja hameita koska sovinisti pomot käskee. Kuka se olikaan pinnallinen
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:26"]Tanskan edellinen pääministeri Helle Thorning-Schmidt (nainen) on pari senttiä nykyistä pääministeriä Lars Løkke Rasmusseniä (mies) pidempi. Käyttämällä korkeakorkoisia kenkiä Thorning-Schmidt onnistui vaikuttamaan todella pitkältä Løkke Rasmussenin rinnalla. Katsokaa vaikka: http://www.bt.dk/politik/thorning-jeg-kunne-bedre-lide-foghs-udlaendinge-politik. Todellista tasa-arvoa?
[/quote]
Todellista tasa-arvoa olisi ymmärtää että mies voi olla naista lyhyempi ja nainen miestä pidempi. Se ei tee naisesta vähemmän naista olla pitkä tai miehestä vähempää olla lyhyt
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:00"]Hyvä, että ketjun pitkät naiset ovat tyytyväisiä pituuteensa. Minusta naisen pituus on kuin nenän koko, isonenäinen nainen saattaa kyllä kiinnittää huomioni, mutta ei välttämättä viehättävyytensä takia.
[/quote]
Minä olen pitkä ja kaiken lisäks mulla on isohko nenä, mutta se sopii täydellisesti mun kasvoihin. En vaihtaisi pienempään, enkä haluaisi olla lyhyt.
N180cm
Miks te ees jaksatte vastata tälle elämäänsä kyllästyneelle trollille jolla on nähtävästi niin huono olla ettei enää muuta tekemistä ole kuin koittaa haastaa :D
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:07"]
Tyhmät kanat käyttää korkokenkiä. Viesteistä ja peukutuksista päätellen AV-palsta on täynnä tyhmiä kanoja. Käytöskin on täysin kanamainen, nokitaan oikein kilpaa niitä siskoja, jotka eivät suostu samaan kanamuottiin. Kooot-kot-kot-kot!
[/quote]
Mitä tuo teksti on olevinaan, oletko päiväkoti-ikäinen? Omat oppilaani ovat sinua fiksumpia - ja he ovat seitsemäsluokkalaisia....
Se on nopein tapa laihtua. Laskepa BMI korkokengillä ja ilman :)
Mä tunnen oloni naiselliseksi, näyttäväksi, tyylikkääksi ja joskus jopa seksikkääksi korkokengät jalassa. Rakastan niitä ja käytän lähes päivittäin. Olen pitkä nainen muutenkin, mutta kyllä hyvällä itsetunnolla varustettu mies korkkarit kestää!
Käytän korkokenkiä koska niissä tunnen itseni itsevarmemmaksi ja naiselliseksi. Minulla on paljon enempi itseluottamusta kun kävelen korkkarit jalassa, onko se huono asia? T. N 159cm
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:16"]
Esim ruotsinlaivalla tai vantaalla voi joutua joukkoraiskatuksi. En siis ehdoin tahdoin haluaisi itse tehdä omasta liikkumisestasi vaivalloisempaa. En siis käytä korkkareita.
[/quote]
joopajoo ja esim. ulkonäkö ei vaikuta tähän siis mitenkään? ootko koskaan tuntenut/nähnyt ketään raiskauksen uhria ja tiedätkö millaiset kengät heillä oli? raiskaajat ovat tyhmiä elukoita jotka eivät katso mitä naisella on päällä ei etenkään kenkiä ne huomaa, ne vain katsovat minkä näköinen nainen on ja sitten käyvät kimppuun kuin sika limppuun! ei siinä paljoa merkkaa mitkä kengät minkä korkuiset tai minkä merkkiset kengät on jalassa kuten ei muutkaan vaatteet. T. minut on yritetty raiskata vaikka jalassani olivat lenkkarit ja minua on myös ahdisteltu niin että jalassa on ollut vain tavalliset lättäpohjaiset sandaalit
[/quote]
Niimpä! T. Minut raiskattiin, kun minulla oli huppari ja tavalliset farkut ja tennarit..
"Todellista tasa-arvoa olisi ymmärtää että mies voi olla naista lyhyempi ja nainen miestä pidempi. Se ei tee naisesta vähemmän naista olla pitkä tai miehestä vähempää olla lyhyt"
Juu, näinhän se on, mutta miten se liittyy korkokenkiin?
siksi, että on kiva kävellä polvet yhdessä ja perse pitällään, niin peppu näyttää ihan fitnesbimbon perältä. Luulisin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:32"]
Sitten kun kasvaa tarpeeksi isoksi eli naiseksi, niin osaa ostaa sellaisia korkokenkiä, joilla voi vaikka juosta. Pikkutytöt käyttää sellaisia joilla ei pysty edes kävelemään.
[/quote]
Sitten kun kasvaa tarpeeksi isoksi eli naiseksi, huomaakin saaneensa vaivaisenluut.
[/quote]
Kuka hullu niitä korkkareita koko ajan käyttää... Tilanteen mukaan. Sopivista korkkareista ei vaivaisenluita tule, epäsopivista kaikenlaisista kengistä voi tulla.