Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset käyttää korkokenkiä

Vierailija
08.07.2015 |

Onko teillä naisilla alemmuuskompleksi kun käytätte korkokenkiä? Yritätte huijata olevanne pidempiä kun me miehet vaikkette olekaan. Oma vaimoni onneksi ei käytä korkokenkiä on sinut oman pituuden kanssa.
M178cm

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mulla ainakaan pituuden häpeämiseen mitenkään liity. Ei ne converset kaikkiin housuihin sovi :-)

Vierailija
82/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:05"]Jalat näyttää kivalta! Nainen 185cm, viihdyn korkeissa koroissa ;) [/quote] Hirvee amatsoni olet. ap [/quote] Varmaan kiinnostaa jonkun lyhytkasvuisen mielipide. T. Korkeissa koroissa viihtyvä 180cm nainen [/quote] Baarissa me miehet kierretään kaukaa tollaset luonnonoikut. Naisen kuuluu olla pieni ja siro. ap

[/quote]

Onko miehinen olo kun haukut naista? Itse pienenä ja sirona kierrän kaltaisesi haukkujat kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:00"]Onko teillä naisilla alemmuuskompleksi kun käytätte korkokenkiä? Yritätte huijata olevanne pidempiä kun me miehet vaikkette olekaan. Oma vaimoni onneksi ei käytä korkokenkiä on sinut oman pituuden kanssa.
M178cm
[/quote]
Muttei sinun lyhyyden kanssa koska ei käytä korkkareita.

Vierailija
84/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun kasvaa tarpeeksi isoksi eli naiseksi, niin osaa ostaa sellaisia korkokenkiä, joilla voi vaikka juosta. Pikkutytöt käyttää sellaisia joilla ei pysty edes kävelemään.

Vierailija
85/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korkkareita usein shoppailureissuilla, koska silloin yletyn ylähyllylle. Baarissa, koska ne sopivat yhteen asuni kanssa.

Vierailija
86/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttävät korkoja näyttääkseen hoikemmilta. Haittapuolena on, että jalat kärsivät virheasennosta, ja harva kävelee arjessa nätisti koroilla. Itse olen nainen 166 cm, ja käytän nykyään vain mukavia matalia kenkiä. Olen saanut paljon kohteliaisuuksia joustavasta kävelystäni.

Mitä miesten pituuteen tulee, saavat pitkät naiset, joiden itsetunto ei kestä itseä lyhyempää miestä, kaikin mokomin kilpailla niistä pitkistä. Mulle riittää pienempikin määrä miestä, kunhan laatu on paras.

Vierailija
87/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:06"]Miellyttääkseen miehiä ja antaakseen sillä korkojen kopinalla viestin, että "hei kaikki miehet kääntäkäähän päänne tänne päin! Täältä tulee alistettava vosu joka tekee kaiken mitä tahdotte. ;) " Ja näin vosut luulevat pyörittävänsä miehiä ja hallitsevansa kaikkea ja luulevat olevansa muka ohjaksissa. Vaikka tosiasiassa ne korot vain halventavat naista, ja saavat siten ne tietyntyyppiset miehet kuolaamaan niitä. Eli siinä vakka löytää kantensa, pelkkä panopuu panijansa. N27 [/quote] Wtf

[/quote]

Joskus ihmettelen palstalaisten tyhmyyttä. Kenties sitä itse on tietysti liikkunut kaiken maailman paskasaitteja, kun ylläoleva lainattu kommentti on selkeä miehen tekemä provo. Naiset eivät nyt noin kirjoita, piste. Samaa paskaa mitä esim. ylilaudalla näkyy.

[/quote]Mitä ihmettä nyt oikeasti. Olin juuri aikeissa kirjoittaa "veit sanat suustani, sisko" - ja nyt sitten sinä kyökki-Sherlock olet tietävinäsi, että "naiset eivät noin kirjoita, piste".

!!!NEWS FLASH * NEWS FLASH * NEWS FLASH * NEWS FLASH * NEWS FLASH * NEWS FLASH * NEWS FLASH!!!

Tämä nainen voisi ihan todella noin kirjoittaakin, piste!!!

Vierailija
88/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:41"]

Olen saanut paljon kohteliaisuuksia joustavasta kävelystäni.

[/quote]

Näinkö on? :D

Vierailija
89/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:32"]

Sitten kun kasvaa tarpeeksi isoksi eli naiseksi, niin osaa ostaa sellaisia korkokenkiä, joilla voi vaikka juosta. Pikkutytöt käyttää sellaisia joilla ei pysty edes kävelemään.

[/quote]

Sitten kun kasvaa tarpeeksi isoksi eli naiseksi, huomaakin saaneensa vaivaisenluut.

Vierailija
90/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:41"]

Olen saanut paljon kohteliaisuuksia joustavasta kävelystäni.

[/quote]

Näinkö on? :D

[/quote]

Kyllä, ihan oikeasti :D Hassulta se kuulostaa, mutta nähtävästi tennareissa puoljuoksua kiitävä nainen vetoaa sittenkin miehiin enemmän kuin korkokenkätypy.

Vierailija
91/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkareita käyttävät sellaiset naiset, jotka ajattelevat koko ajan ulkonäköään, eivät käytännölisyyttä tai mukavuutta. Naiset, jotka on ehdollistettu olemaan koko ajan katseiden kohteena ja uskomaan, että on tärkeämpää se miltä asiat näyttävät kuin se, mitä ne todella ovat. Joiden itsetunto riippuu siitä, mitä muut heistä ajattelevat. Jotka ovat nielleet kyselemättä stereotyyppiset kauneuskäsitykset. 

Näin päätteli muuan nainen, joka ei mokomia kidutusvälineitä käytä.

Vierailija
92/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korkokenkiä, koska ne ovat kauniita ja sopivat moniin asukokonaisuuksiin hyvin. Minulle on täysin yhdentekevää pituuteni eikä haittaa että olen lyhyt korkeimmilla korkokengillänikin.

Vierailija
93/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä korkojen kopinalla saa huomiota miehiltä ja se on seksikäs naisellinen juttu.

Vierailija
94/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska korkokengät ovat kauniita, tyylikkäitä ja naisellisia. Ja ne kopisee.

Vierailija
95/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:00"]Onko teillä naisilla alemmuuskompleksi kun käytätte korkokenkiä? Yritätte huijata olevanne pidempiä kun me miehet vaikkette olekaan. Oma vaimoni onneksi ei käytä korkokenkiä on sinut oman pituuden kanssa.
M178cm
[/quote]
Epälooginen kysymys. Oletko itse ylemmyydentuntoinen, kun et käytä korkokenkiä? Taidat olla. Mutta se ei automaattisesti tarkoita että niitä käyttävät olisivat alemmuutta tuntevia. Olisihan se mahtavaa jos huonon itsetunnon korjaamiseen riittäisi säätö kengänkoroissa!

Vierailija
96/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät kanat käyttää korkokenkiä. Viesteistä ja peukutuksista päätellen AV-palsta on täynnä tyhmiä kanoja. Käytöskin on täysin kanamainen, nokitaan oikein kilpaa niitä siskoja, jotka eivät suostu samaan kanamuottiin. Kooot-kot-kot-kot!

Vierailija
97/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korkkareita, koska rakastan kauniita kenkiä. Mielestäni niillä on mukava kävellä, en muuta käyttäskään jos ei olis lasta ja raskaana :D
Ex sanoi että korkkareita käyttävät näyttävät huorilta. On syystäkin ex.

Vierailija
98/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:32"]

[/quote]

Sitten kun kasvaa tarpeeksi isoksi eli naiseksi, huomaakin saaneensa vaivaisenluut.
[/quote]
Suurimmat jalkavaivat saa kyllä liian pienillä kengillä. Myöskään täysin korottomat kengät eivät ole jalalle hyvät. Jos tekee seidomatyötä, olisi hyvä vaihtaa kenkiä päivän mittaan.

Nainen, joka viihtyy töissä koroissa ja mekoissa, ne sopivat business-tyyliin. Vapaa-ajalla jalkineet ovat tilanteen mukaan, lenkille lenkkarit jne.

Vierailija
99/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mikään ei ole seksikkäämpää, kuin nainen joka osaa kävellä kauniisti korkokenkien kanssa. Hyvin vaikea taito, eikä edes puolet korkkareilla kulkeva osaa kävellä oikein. Enkä osaa minäkään, joten pysyn tennareissa tai hyvin pienissä koroissa juhlissa.

Korkkareilla kävelevä nainen, jonka lanteet keinuu puoli ja toisin ei tosiaankaan ole mikään alemmuuskompleksinen. Siitä löytyy sellaista charmanttia ja selittämätöntä voimaa, että oksat pois!

T. Persjalkanen neito

Vierailija
100/114 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä ikinä tajunnut miksi sanotaan että jalalle olis paras pieni korko (vrt. tasapohja). Miten voi pitää paikkansa, ei mun jalalle kyllä ainakaan. Eikä ilmeisesti miesten jaloille... Paras on kävellä paljain jaloin nurmikolla. Käytännössähän tätä ei kauheen usein voi toteuttaa joten käytän matalia kenkiä oikeastaan aina. Niitä on sitten eri tilanteisiin omansa ja on mulla pienillä koroilla jotain juhlakenkiä, mutta kyllä on jalat väsyneet koroilla kipsuttelun jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi