Minkä pituinen nainen on mielestäsi pitkä?
Mun mielestä 175cm -->
Kommentit (51)
Olen 172cm ja olen mielestäni siinä pitkän ja tavallisen välimaastossa. Luokittelisin itseni kuitenkin pitkäksi, eli yli 172cm ovat pitkiä. Tosi hyvä pituus tämä ainakin minulle on. :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:35"]
Sehän on hienoa olla pitkä nainen. Tuo fiiliksen että nainen on vahva siis myös henkisesti eikä pillahda itkuun heti jos sormeen tulee pipi. Kasvattaa naisten saamaa arvovaltaa ja kunnioitusta kun ovat miesten kanssa konkreettisesti samalla korkeudella. Voi ottaa lujille joillekin vanhoille sovinistisedille kun nuoret naiset katsoo alaspäin. Nautinnollista:)
[/quote]
Totta! On kiva kun esittää asiansa napakasti ja kiertelemättä ja sitten vielä vähän oikaisee ryhtiä.. Ei tulla helposti hyppimään nenille.
Sori, oot onnettoman lyhyt.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:27"]165 ja ylöspäin on aika hujoppi [/quote] lisäys: Niin siis itse olen 152 cm koen olevani keskimittaiden.
[/quote]
Mä olen 170cm ja moni sanoo mua pitkäksi, vaikka en mielestäni ole. Muut vaan on ihmeen lyhyitä!
Olen 175cm ja miellän itseni pitkähköksi. Pitkä nainen on mielestäni ehkä 180cm ja yli.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:38"]Lol. Niin on makuja monia. Itse olen 169 cm, mutta olisin oikein mielelläni kymmenisen senttiä pidempi. Olen miesvaltaisella alalla töissä ja käytän yleensä n. 12 cm korkoja. Rakastan sitä tunnetta, kun voi katsoa muutamaa sovinistista ja itserakasta työkaveria (miehiä) kirjaimellisesti alaspäin. :)
[/quote] Asenteesi kertoo että olet itse aika itserakas. Onneksi totuus paljastuu viimeistään makuuhuoneessa kun pieni avuton kääpiö astuu esiin :)
Yli 175 cm ovat pitkiä. Mutta kumma juttu miten minuakin monet pitävät minuakin pitkänä, olen 166cm. Riippunee sitten seurasta, ex-mies oli 195 ja tunsin itseni pieneksi, mutta sitten on näitä lyhyitä naisia alle 160cm, jolloin koen olevani iso. Mieluusti olisin vaikka 10 senttiä lyhyempi.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:35"]Sehän on hienoa olla pitkä nainen. Tuo fiiliksen että nainen on vahva siis myös henkisesti eikä pillahda itkuun heti jos sormeen tulee pipi. Kasvattaa naisten saamaa arvovaltaa ja kunnioitusta kun ovat miesten kanssa konkreettisesti samalla korkeudella. Voi ottaa lujille joillekin vanhoille sovinistisedille kun nuoret naiset katsoo alaspäin. Nautinnollista:)
[/quote] Mistä johtuu tämä miesviha?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:04"]175+. Minun pituuttani päivitellään aina, olen 185cm pitkä nainen.
[/quote]
Moi Ines!
Yli 175 cm on kyllä pitkä. Korkokenkien kanssa voi olla 185 cm pitkä jo. Omasta mielestäni 190 cm pitkä mies on hujoppi, ei voi olla pituutensa puolesta kovin edustava. Samalla tavalla naisista tulee epäedustavia, jos ovat liian pitkiä. T. mies.
Miksi ihmeessä sinä tätä pohdit ? Kaiken pituiset ystäväni ja tuttavani ovat löytäneet itselleen ihan tarpeeksi miehiä, myös 190 cm pitkät. Tosin kaikkein pisimmillä tutuillani on itseään hiukan lyhyempi mies. Pituus eikä kyllä muutkaan ulkonkötekijät ole kovin ratkaisevia parisuhdetta muodostettaessa.
Olennaista olla mukava ihminen ja tajuta että täydellisiä ihmisiä ei ole ja hyväksyä omat ja toisen puutteet.
Ainoat asiat mihin tämä pituus oikeasti vaikuttaa on housujen lahkeet ja malliksi pääseminen.
Housujakin nykyisin saa kaiken mittaisina, joten jos kuulut meihin 99% joiden tulevaisuudensuunnitelmiin ei kuulu vaatehengarin ura ulkomailla voit unohtaa koko asian.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:02"]Yli 170 cm.
[/quote]
Joo sama.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:15"]Alle 170 on lyhyitä, 170-175 keskipituisia, sen yli pitkiä.
[/quote]
Naisten keskipituus on suomessa alle 170cm.
[/quote]
Siis suomalaiset naiset on aika lyhyitä.