Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluatte lapsia? Miten joku haluaa vapaaehtoisesti vaihtaa vaippoja joka päivä parin vuoden ajan?

Vierailija
21.02.2022 |

Eikö ole inhottavaa, kun haisee?

Entä jos on tosi paha atooppinen iho? Voiko silloin käyttää käsineitä pestessä vauvaa?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että lapset ovat parasta mitä tiedän. Yksin on välillä raskasta kolmen kanssa,mutta koko ajan he kasvaa ja kehittyy. En vaihtaisi sitä mihinkään. Kaikesta muusta voisin luopua,mutten äitiydestä. Kun lapset on isompia,rupean varmasti tukiperheeksi.

Vierailija
122/127 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä halusin lapsen koska halusin tietää miten paljon jotakin voi rakastaa, ja se on paljon.

Myös itseään ja maailmaa voi rakastaa paljon. Enemmän kuin lasta. 

Ehkä, mutta aika moni vanhemmuuden kokenut on toista mieltä. Minä olin vela 40 v saakka, sitten ehkäisy petti. Mietin aborttia, mutta onneksi päätin lopulta (ja osin miehen painostuksesta) toisin, sillä vaikka olen saanut kokea järisyttävän romanttisen rakkauden ja olen nähnyt ja kokenut vaikka mitä, ei mikään ole koskaan ollut mitään siihen verrattuna, millaista on rakastaa omaa lastaan.

Mutta sehän tän jutun kauneus onkin: jos ei ole sitä itse kokenut, ei ole myöskään mitään käsitystä siitä mitä menettää ja voi ajatella, että ei menetä yhtään mitään.

Älä jauha  p askaa. Et ollut vela. Oikea vela olisi tehnyt abortin. Sinä olet juuri sellainen halveksittava takinkääntelijä, jonka takia oikeat velat saavat kuulla sitä " kyllä mieli muuttuu"-mussutusta.

Jos minulle kävisi vahinko, ei vain olisi sydäntä tehdä aborttia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä halusin lapsen koska halusin tietää miten paljon jotakin voi rakastaa, ja se on paljon.

Myös itseään ja maailmaa voi rakastaa paljon. Enemmän kuin lasta. 

Ehkä, mutta aika moni vanhemmuuden kokenut on toista mieltä. Minä olin vela 40 v saakka, sitten ehkäisy petti. Mietin aborttia, mutta onneksi päätin lopulta (ja osin miehen painostuksesta) toisin, sillä vaikka olen saanut kokea järisyttävän romanttisen rakkauden ja olen nähnyt ja kokenut vaikka mitä, ei mikään ole koskaan ollut mitään siihen verrattuna, millaista on rakastaa omaa lastaan.

Mutta sehän tän jutun kauneus onkin: jos ei ole sitä itse kokenut, ei ole myöskään mitään käsitystä siitä mitä menettää ja voi ajatella, että ei menetä yhtään mitään.

Älä jauha  p askaa. Et ollut vela. Oikea vela olisi tehnyt abortin. Sinä olet juuri sellainen halveksittava takinkääntelijä, jonka takia oikeat velat saavat kuulla sitä " kyllä mieli muuttuu"-mussutusta.

:D joo, voi olla. Mutta kyllä mä musta ihan oikea vela olin. Mutta ehkä sit tosiaan kyse olikin pelkästä erikoisuuden tavoittelusta ja yrityksestä tapella luonnonlakeja vastaan. Hävisin. Onneksi!

Vierailija
124/127 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma miten paljon joillain nakertaa se, että toiset saa lapsia.

Keskittykää omaan elämäänne ja unohtakaa moinen negatiivisuudessa kieriskely, ei kenenkään tarvitse tehdä lapsia eikä itseäni ainakaan kiinnosta tippaakaan tekeekö joku niitä vai ei.

Olkaa ihan rauhassa sellaisia kuin olette.

Kumma miten paljon joitain nakertaa se, että toiset eivät hanki lapsia.

Keskittykää omaan elämäänne ja unohtakaa moinen negatiivisuudessa kieriskely, ei  itseäni ainakaan kiinnosta tippaakaan tekeekö joku niitä vai ei.

Olkaa ihan rauhassa sellaisia kuin olette.

Ei minua ole ikinä nakertanut se, etteivät toiset hanki lapsia. Kuten kirjoitin, minua ei ylipäätään edes kiinnosta tekeekö joku lapsia vai ei. 

Vierailija
125/127 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaihtavat työssään vaippoja vapaaehtoisesti vuosikymmeniä. Tuon rinnalla oman lapsen vaipat parin vuoden ajan tuntuu aika mitättömältä.

T. Lapseton lastenhoitaja

En vaihtele työkseni vaippoja, mutta parin vuoden oman lapsen vaipan vaihdot eivät tunnu silti missään.

Vierailija
126/127 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua omiakin lapsia pikkuisina tänne r*skattaviksi.

Vierailija
127/127 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippa-aika ei kauaa kestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi