Sain käsiini pari miehen exän alastonkuvaa
Mieheni kaverilta siis (älkää kysykö, pitkä juttu, lyhyesti sanottuna olin Whatsapissa miehen kännykällä ja esitin siellä olevani mieheni, kaveri kysyi haluatko nämä sun ja "Maijan" vanhat kuvat).
Nyt kuitenkin heräsi kauhea himo laittaa ne nettiin... Tekisittekö te niin? Miehen ex on siis ärsyttävin ja kusipäisin nainen jonka tunnen. Mietin nyt kuitenkin, että olisiko se liian rajua? Ja muutamassa kuvassa näkyy myös miehenikin, mutta hänet voin rajata pois.
Miehelläni ja exällään on muuten yksi lapsi (on muuten todella suloinen ja mukava poika), niin hänenkin takia mietin, että olisiko kuvien laittaminen sittenkin liian rajua... Saatettaisiin kiusata koulussa yms.
Mutta mitä te tekisitte? Laitaisitteko nettiin?
Kommentit (82)
No mikset sä piirrä vain jotain hymiöitä niiden päiden kohdalle ja niin että vain pimppi näkyy. Ei mitään muuta. zoomaat siihen pimppiin ja laitat sen aijaa.com sivulle. se riittää. en minä naamaa tms halua nähdä. pelkät pimpit riittää.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:23"]Laita ilman muuta! Tai vaihtoehtoisesti kirjaston koneelle taustakuvaksi! Ja laita mieluusti sellainen missä näkyy koko komeus!
Öö, käykö sun kateeksi kun et itse ole päässyt samantapaisiin kuviin? Vai miksi on hankalaa olla aikuinen?
[/quote]
No en ole kateellinen sille hutsulle, vaan hän on itse idiootti.
-ap
Laita joo tänne yks kuva niin annetaan kommentteja. Rajaa kasvot pois
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:25"]No mikset sä piirrä vain jotain hymiöitä niiden päiden kohdalle ja niin että vain pimppi näkyy. Ei mitään muuta. zoomaat siihen pimppiin ja laitat sen aijaa.com sivulle. se riittää. en minä naamaa tms halua nähdä. pelkät pimpit riittää.
[/quote]
Tunnistaakohan se nainen oman värkkinsä? Tai no tunnistaisitteko te?
-ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:25"]Laita joo tänne yks kuva niin annetaan kommentteja. Rajaa kasvot pois
[/quote]
Ei pysty koska provo.
Leikkaa siitä kuvasta se pelkkä pimppi ja näytä se. Ei mitään naamoja, ei tissejä, ei käsivarsia, ei huonekaluja, ei miehiä, ei mitään muuta. Pelkkä pimppi. Ja sen näytät meille :§
Kostosi on suloinen eikä sinua saada kiinni mutta saat hykerrellä vielä mummonakin kiikkustuolissa että vilautimpa XY:n pimppiä av-mammoille!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:01"]Ja minkähän takia laittaisit? [/quote] Koska nainen on kusipää. -ap
[/quote]
JA SINÄ MUKA ET OLE?
HAAAHAHAHAHHHHHHHAHAHAHHAAA :D
Oikeesti nyt.... vittu kun olet naurettava & pieni ihminen.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:25"]No mikset sä piirrä vain jotain hymiöitä niiden päiden kohdalle ja niin että vain pimppi näkyy. Ei mitään muuta. zoomaat siihen pimppiin ja laitat sen aijaa.com sivulle. se riittää. en minä naamaa tms halua nähdä. pelkät pimpit riittää. [/quote] Tunnistaakohan se nainen oman värkkinsä? Tai no tunnistaisitteko te? -ap
[/quote]
Ei sitä voi tunnistaa. Jos kuvassa on pelkkä värkki niin ei voi sanoa että kappas tuohan on mun. Se voi olla kenen vain. Katso että kuvassa on vain ja ainoastaan se värkki. Ei mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:27"]Leikkaa siitä kuvasta se pelkkä pimppi ja näytä se. Ei mitään naamoja, ei tissejä, ei käsivarsia, ei huonekaluja, ei miehiä, ei mitään muuta. Pelkkä pimppi. Ja sen näytät meille :§
Kostosi on suloinen eikä sinua saada kiinni mutta saat hykerrellä vielä mummonakin kiikkustuolissa että vilautimpa XY:n pimppiä av-mammoille!
[/quote]
Pystyykö IP-osoitetta jäljittää?
-ap
Ap. Usko jo. Ihan sama miten paljon rajaat kuvaa Ja laitat toisen koneelta. Sä jäät kiinni. Eipä muuta kuin että siinä kohtaa sä olet myös kyseisen miehen eksä ja ihan saatanan isoissa ongelmissa.
Miksi nainen on kusipää? Siksikö, että on miehen ex? Valaise vähän.
Ala katsella sitä pimppiä sillä silmällä ja kohta kiinnostunut siitä ja tekisi mieli lipaista!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:30"]Miksi nainen on kusipää? Siksikö, että on miehen ex? Valaise vähän.
[/quote]
Esim. maksattaa kaikki lapsen kulut miehellä VAIKKA ITSELLÄÄN ON PAREMPI TALOUDELLINEN TILANNE!
-ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:30"]
[/quote]
sillä on sileä posliinipinppi eikä yhtään roikkuvaa röpöä ja peräaukkokin on valkoinen :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:30"]Miksi nainen on kusipää? Siksikö, että on miehen ex? Valaise vähän.
[/quote]
Esim. maksattaa kaikki lapsen kulut miehellä VAIKKA ITSELLÄÄN ON PAREMPI TALOUDELLINEN TILANNE!
-ap
[/quote]
Ei se tee naisesta kusipäätä vaan FIKSUN.
quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:30"]
[/quote]
sillä on sileä posliinipinppi eikä yhtään roikkuvaa röpöä ja peräaukkokin on valkoinen :(
Ap
[/quote]
Mene pois ketjustani!
-ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:21"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:20"]Tämän täytyy olla provo. Ei noin katkeria ja kostonhaluisia ihmisiä ole kuin Salatuissa elämissä. Ja toiseksi, on laitonta mennä toisen kännykälle ja vielä tuplalaitonta esiintyä toisena henkilönä.Kolmas laittomuus tulisi kuvien jakamisesta. [/quote] Niin, mutta ei minua saada kiinni?? -ap [/quote] Miten niin ei saada? Takuulla saadaan :D [/quote] Jos laitan esim. jonkun muun koneelta? -ap
[/quote]
Ei kuule auta.