Tyttöystävä ei saa orgasmia.
Eli siis tyttöystäväni ei onnistu laukeamaan seksiä harrastaessa. Kaikkea olen yrittänyt ja meinaa jo hermo mennä.Tyttö siis 19v ja harrastettu kaksi vuotta seksiä. Aluksi tyttö oli vain rakastajattareni kunnes jätim vaimoni ja muutin tytön kanssa yhteen. Välillä tekee mieli läimäistä kun on nussinut tuota penikkaa tunnin putkeen ja laukean, josta tyttö alkaa valittamaan ettei taaskaan saanut.
M58
Kommentit (11)
Uskomaton tumpelo. Äijä jyystää mehupillillä tunnin, eikä tajua, että sillä konstilla se ei laukea. Käytä mielikuvitusta= sormia, kieltä, mikä tahansa mikä tärisee ja laita se klitoriksen päälle ja lue sillä aikaa vaikka hesari.
On näitä näköjään vielä, ja sitten ihmetellään kun vaimo/mies käy vieraissa.
Olet liian vanha naimaan penikkaa tunnin putkeen.
Mitä se sua liikuttaa? Jokainen vastaa omasta orgasmistaan.
Minusta olet sekaantunut vähän niinkuin lapseen. Etkö saa ikäistäsi seuraa?, Jos jatkatte "penikan" kanssa yhteiseloa niin kysy mitä hän haluaa sinun tekevän, jos itse et osaa tyydyttääM50+.
Minusta olet sekaantunut vähän niinkuin lapseen. Etkö saa ikäistäsi seuraa?, Jos jatkatte "penikan" kanssa yhteiseloa niin kysy mitä hän haluaa sinun tekevän, jos itse et osaa tyydyttääM50+.
Eiköhän se mene niin, jos tuon ikäinen saa 19 vuotiasta, niin taatusti sitten saa ikäistäänkin. Kyllä minäkin mieluummin 19 vuotiasta panisin, kuin n. 6 kymppistä.
Käyttäkää leikkikaluja. Niiden värinä on nopeampitahtista kuin sinun edestakaiset jyystöt.
Kokeile peniksen jatketta. Voihan olla että tyttö tarvitsee isoa lauetakseen. Sama konsti saattaisi auttaa niitä muitakin arvaukselta 70% naisista jotka eivät laukea "pelkällä yhdynnällä" (ilman klitoriksen stimulaatiota)...
Sitte heräsit housut märkänä ja päästit kissan pihalle, ainut märkä reikä minkä todellisuudessa näit oli hikinen napa peilin kautta ?
Ton ikänen eikä osaa naista tyydyttää.
Käytä sormias apuna .
Meillä saa parhaat orkut sormliila .
Saa myös nussimalla m41