"pettäminen"
Täyttä tuskaa...emme asu mieheni kanssa yhdessä ja vieläpä eri paikkakunnilla. Rakastan häntä yli kaiken.. Kerrankin saan olla nainen suhteessa enkä se äijä. Olemme olleet yli vuoden yhdessä., mutta on ollut mutkia matkassa ja paljon. Herra on kirjoitellut monelle naisille asiattomia viestejä ainakin 7 kertaa ja jopa ns. "vitsinä" laittanut varattuna seuranhaku ilmoituksen. Itkee ja sanoo että ei tahdo mua loukata.. ja olen yleensä todella vahva ihminen..mihin se on hävinnyt minusta? Haukkuu vain minua eikä koskaan kehu on tosin kehunut muita exiä yms... ehkä jonkinlaisa narsistisia piirteitä.. tiedän moni kysyy MIKSI olen hänen kanssa ja tiedättekö niin minäkin! Minä vahva ihminen joka on aina ollut niin itsevarma niin nyt en sitä ole... Ja on jopa kerran käyny minuun kiinni ja aina minä olen tyhmä ja en ymmärrä ja minä aiheutan kaiken.. jonkin aikaa uskoinkin näin, mutta ei enää... Kaikki menee minun edelle, mutta kuitenkin selittää kuinka paljon rakastaa ja ei tahdo elää ilman minua ja olen ainut nainen kenen kanssa tahtoo elämään... olen ihan rikki..ja siis mies on yleensä kovin avoin ja jopa kertonu että on pettänyt exäänsä ja miksi... huoh... muuttuuko hän ikinä? ja joo tiedän olevani tyhmä :/
Kommentit (3)
Exäni oli äärettömän mustasukkainen ja sai samaten minut tuntemaan itseni syypääksi kaikkeen. Osin toki olinkin mustasukkaisuuskohtausten aiheuttaja, mutta mikään ei parantunut, kunnes lukuisten yritysten jälkeen itkien pysyin päätöksessäni erota. Ja hetkeäkään en ole tätä päätöstä myöhemmin katunut, päinvastoin arvet on vieläkin tallella liian kauan kestetystä helvetistä... Joten: jätä se. Muu ei valitettavasti auta. Toivottavasti se edes, joskus ajan kuluessa...
Tilanteesi on tukala, toivottavasti olosi on parin kk:n aikana helpottunut mutta tilanne tuskin on muuttunut?
Toivon sinulle voimia, että ottaisit etäisyyttä ja aikalisää suhteessanne. Kohtelusi on julmaa, etkä missään olosuhteissa sitä voi sallia rakastamaltasi ihmiseltä.