Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian minulla pieni penis?

Vierailija
16.06.2011 |

Ongelma on se, että vaimo ei saa orgasmia kuin sormella. Oon miettinyt, että onko vikaa elimessä. Siitä pari kuvaa. Näyttääkö normaalilta?

http://aijaa.com/v.php?i=005798196589.jpg

http://aijaa.com/v.php?i=001998196590.jpg

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..

uskaltaako tänne laittaa kuvan peniksestään? olisi kiva saada kommentteja :)

Vierailija
2/45 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..

loukkaannu saamastasi arvostelusta!

Tuo ketjun aloittajan kulli oli kamala tuppikulli ainakin minun mielestäni..olen tottunut sellaisiin ympärileikattujen näköisiin,suonikkaisiin tapauksiin!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..

loukkaannu saamastasi arvostelusta!

Tuo ketjun aloittajan kulli oli kamala tuppikulli ainakin minun mielestäni..olen tottunut sellaisiin ympärileikattujen näköisiin,suonikkaisiin tapauksiin!:D

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1435904/miesten_vuor…

laitoin tuonne ketjuun kuvan..viimeisenä siis ;)

Vierailija
4/45 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit varmaan itse ottanu kuvat?ei saanu mitään tolkkua minkä kokonen se on karvoja vaan.aatteleppa kun vaimosi saa sormella,sen jälkeen pyydät haluan tulla takaa päin,sillon vaimos alkaa sekoaan monet orkut tulee,kokemusta on.

Vierailija
5/45 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina puhutaan on pieni penis tai väljä pillu,pientä penistä ei ole?kunhan sitä osaa oikein käyttää siitä on kysymys,nainen ku nainen saa orkun ku osaat käyttää sitä oikein. mä teen vaimolle eka orkun sormella ja hän minulle suihin otolla sit vasta oikee rakastelu alkaa.

Vierailija
6/45 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan hyvältä. Kauniita kuvia olet ottanut.

Vierailija
7/45 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan penikseltä, mutta on huomattavasti pienempi.

Vierailija
8/45 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miltä juhlakunnossa, on paljonkin eroa. Erektio tasoittaa pituuseroja, joten vaikea tuosta kuvasta on sanoa onko peniksesi keskivertoa pienempi/liian pieni vaimollesi. Seksiaktin aikanahan peniksesi näyttää vähän erilaiselta?!

Jos haluat mittailla jormaasi, niin 90%:lla miehistä on 12-17cm pitkä penis erektiossa (peniksen päältä mitattuna häpyluusta peniksen tyvestä terskan päähän).

Vierailija
9/45 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni on tosi samanlainen. :) Mutta meillä onkin ollut ehkä vähän samanlaiset ongelmatkin. Mutta kyse EI OLE siitä, etteikö tuonnäköinen penis kiihottaisi! Itse en ainakaan voi sille mitään, jos en vaan saa pelkästä lykkimisestä orkkua. Meitä molempia miellyttävä tapa onkin nykyään, että mieheni pitää penistään kiinni alapäässä samalla, kun hieroo klitoristani. Siinä pääsee sitten mieskin hetken päästä kunnolla mukaan, kunhan ensin vähän lämmitellään. :)

Vierailija
10/45 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

velttona.

paljon pituus kovana?

puristaako normaalikokoinen kondomi hyvin vai luisuuko herkästi pois?

Vierailija
11/45 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että vika on elimessä. Usein vaan on niin, että orgasmin saa helpommin sormettamalla. Paljon on naisia jotka ei saa ollenkaan orgasmia. Mä saan sormettamalla nopeasti. Mutta itse elimellä ja sormella klitorista, kestää todella kauan ennenkuin tulee...

Vierailija
12/45 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja esinahkaa riittää, ei houkuttele.

Vierailija
13/45 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kokoinen ja näköinen meikäläiselle. Kelpaisi mainiosti. Kivat yksityiskohdat kuvassa!

Vierailija
14/45 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollutkaan tajunnut miten rumia nuo esinahalliset versiot on, kun miehilläni on aina ollut ympärileikatut. Jotenkin niin hassun näköinen tuo vehje, tulee vähän mieleen joku norsun kärsä :)

Mut koko on varmana hyvä silti.

Vierailija
15/45 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse toivoisin karvojen siistimistä. Joko kokonaan pois tai saksilla lyhyemmäksi niin suuseksissä saisi keskittyä muuhunkin kuin kielen raapimiseen ;)

Koosta en osaa noin sanoa... Mitkä mitat ovat?

Vaikka koosta riippumatta, kaikki naiset eivät vain saa orgasmia yhdynnässä. Ja jos siitä ei laita vaimolle liikaa paineita, niin hän voi hyvinkin kokea yhdynnän silti todella miellyttäväksi ja nautinnolliseksi. Ja jos kerran saat hänelle orgasmin käsin, niin mitään maailman kaatavaa ongelmaa ei liene?

Vierailija
16/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että olet saanut vain silvottuja versioita. Itse en tykkää ympärileikatuista pilluista...

En ollutkaan tajunnut miten rumia nuo esinahalliset versiot on, kun miehilläni on aina ollut ympärileikatut. Jotenkin niin hassun näköinen tuo vehje, tulee vähän mieleen joku norsun kärsä :) Mut koko on varmana hyvä silti.

Vierailija
17/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan perusteella koko erektiossa ei paljon kasva, koska iho oli aika rypytön. Olen huomannut että penisten erektiokoon voi arvata paljolti sen ryppyisyydestä. Se tavallaan kertoo paljonko penis mahtuu kasvamaan. Olen tavannut miehiä, joilla velttona on paksu sileä potkö ja erektiossa se ei siitä juuri kasvakkaan ja toisaalta miehiä joiden ryppyinen nysä kasvaa lähes nelinkertaiseksi.

Penisten ihmeellinen maailma!

Vierailija
18/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla miehelläni löysänä 10-11 cm ja kovana 16-17 cm.

sit toisaalt alaston suomessa poseeraa ihmemiehiä, joilla muna löysänä 20cm ja kovana 23cm.

Vierailija
19/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut pitkään Yhdysvalloissa, joissa ympärileikattuja miehiä on paljon. Nyt asun Suomessa, ja minulla on täälläkin sattumalta (terveydellisistä syistä, eli kireä esinahka) ympärileikattu mies, vaikken sitä todellakaan kriteerinä pitänyt. En vaan voi sille mitään, että noi nahalliset vehkeet näyttää _minun_ silmään naurettavilta, mutta se johtuu vain siitä, etten ole tottunut tuon näköisiin. Pahoittelen jos mielipiteeni loukkasi...

N30

Vierailija
20/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Mun on pakko sinänsä kompata, sillä koska olen päässyt kokeilemaan sekä leikattuja, että leikkaamattomia, niin kyllä leikatut vievät mennen tullen voiton, nimenomaan siinä kestävyydessä, sekä onhan se paremman ja hygieenisemmän näköinen, sellainen veistoksellisempi, kuin tuollainen ryppyinen pussi.

Anteeksi OT.)

Aiheeseen, ihan normaalilta tuo kuvissa näyttää, eikös se pääasia ole, että vaimosi pitää?? :) Turhat murheet pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme