apua kirppishinnoitteluun
Lasten Guess-mekko, ostettu lastenvaatekaupasta. Ehjä ja siisti.
Mikä olisi sopiva hinta? Farkkumekko n. 6-v, lyhyet hihat, joissa rypytykset
Kommentit (16)
Mitä itse maksaisit jos tulisi kirpparilla vastaan?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:19"]Mitä itse maksaisit jos tulisi kirpparilla vastaan?
[/quote]
Noin 15e
Tavallisella kirppiksellä max 10€, fb merkkikirppis ehkä 30€
Oli n satasen mekko uutena eikä ole paljon käytetty.
Myy facessa, saat parhaimman hinnan.
kirpparilla ei kukaan osta yli kympin lastenvaatteita.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:22"]
[/quote]
Ei auta. Normi kirppiksellä porukka haluaa ilmaiseksi vaatteita, melkein pitää maksaa jotta joku ostaisi. Ite voisin maksaa 30e tavallisellakin hyvistä vaatteista, mutta ei niitä sinne enää kukaan vie, koska vain 50snt-2€ vaatteet menee kaupaksi.
Siellä pitää olla uuden veroista, kivan näköistä eikä saa maksaa..
Huutonetissäkin voisi mennä kohtuullisella hinnalla.
Ok, fb-kirppiksellä ja hinta 10-15e :-)
15€ on mielestäni liikaa tavallisella kirpparilla. Mulla kipuraja on 8€.
Sinne kuitenkin mennään tekemään heräteostoksia ja tekemään löytöjä.
Pistä nettikirppikselle, sieltä saat enemmän!
Tokihan voit koittaa jos sillä 15 eurolla sen joku ostaa :) Saahan hintaa laskettua jos ei mene tai sitten joku sen ostaakin pyytämälläsi hinnalla.
Mä laittasin hinnaksi 18e. Ainakin meidän kirpparilla tollaset merkkimekot lähtee heti käsistä;)
Me&I -vaatteet ovat yleensä menneet 10-15 e /kpl.
Voit pistää fb-kirppikselle enemmän hintaa. Pistä vaikka 35/tarjous, nin saat varmaan 25
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:22"]
[/quote]
Ei auta. Normi kirppiksellä porukka haluaa ilmaiseksi vaatteita, melkein pitää maksaa jotta joku ostaisi. Ite voisin maksaa 30e tavallisellakin hyvistä vaatteista, mutta ei niitä sinne enää kukaan vie, koska vain 50snt-2€ vaatteet menee kaupaksi.
Siellä pitää olla uuden veroista, kivan näköistä eikä saa maksaa..
Huutonetissäkin voisi mennä kohtuullisella hinnalla.
[/quote]
Tuo on niin totta!
Itse kerran kyselin mitä voin laittaa hinnaksi uudeenveroiseen racoonin tyttöjen toppahaalariin niin 20 euron hintani lynkattiin maan rakoon! Muutamalla eurolla olisi pitänyt myydä 150 euron haalari :-o No pistin sen 20 euroa ja vietiin käsistä! ;)
Tavalliset peruskledjut myyn aina 50cnt-2e /kpl. Niitä mullakin suurin osa on.
Ap
Guess on ostettaessa kallis, muttei kovinkaan arvostettu merkki (esim jenkeissä todella halpa). Jos malli on todella kiva niin fb kirppiksellä joku voi maksaa n. 20e.
toivottavasti saat myytyä!
Up