Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä mikä olen?

Vierailija
15.07.2015 |

Ompas outoa, että vielä kolmekymppisenäkään sitä ei tiedä kummasta sukupuolesta on kiinnostunut. Onko tämä edes mahdollista? Molempia on kokeiltu ja puolensa tosiaan on kummassakin. Olen ihan pulassa ja jumissa tämän asian kanssa vaikka olen miettinyt että kun se joku tulee vastaan niin siinähän se sitten selviää. Onko kukaan muu miettinyt näitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän julkisuudessakin on ihmisiä jotka sanovat "löytäneensä rakkauden" toisen naisen kanssa vasta neljäkymppisenä miehestään erottuaan yms.

Vierailija
2/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole kuullut biseksuaalisuudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse tehdä päätöstä. Tärkeintä on mitä ihmisellä on korvien välissä. Ei se, mitä on jalkojen välissä.

Vierailija
4/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti liikaa. Ei ihmisen tarviikkaan lokeroida itseään johonkin tiettyyn "laatikkoon". Ei tarvi olla lesbo, hetero, bi tai mikään muukaan. Kun se asia selvisi mulle, oon ollut sinut itseni kanssa, koska ihminen voi pitää ihmisestä itsestään, ei sukupuolesta. Ota lunkisti beibe.

Vierailija
5/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet bi? Onko uusi sana sulle? Joku viisas sanoi kerran, ettei rakastu sukupuoleen, vaan ihmiseen. Sä et vaan ole löytänyt sitä oikeaa ihmistä.