Kuinka pitkään olette olleet erossa miehestänne?
Meillä pisin aika on 1 viikko kun mies oli lomalla poikaporukalla, silloin tuli jo kova ikävä :)
Muuten ei olla 15 vuoteen oltu erossa kuin muutamia viikonloppuja..
Kommentit (13)
Reilu kolme viikkoa, kun hän oli työmatkalla ulkomailla. Joskus myös nuorina kun hän oli intissä niin oli kolmen viikon kiinnioloja.
2kk. Olin ulkomailla työkokeilussa. Mies tuli perässä.
Vajaa 16vuotta, sen jälkeen pisin aika varmaan 3vk.
N22
Viikko täälläkin. Matkan ajan. Se oli ihan maksimi. Luulin, että olisi helppo homma, koska minä oli se, joka oli reissussa. 19v yhdessä.
3kk. Oli tosi rankkaa, puhuttiin joka ilta monia tunteja puhelimessa.
3kk kun olin työkomennuksella ulkomailla. Puhuttiin kyllä päivittäin, ollaan puhuttu joka ikinen päivä sen jälkeen kun tavattiin aikaerosta yms huolimatta.
Yhdessä kohta 20 vuotta.
Vajaa kuukausi. Muutettiin ulkomaille ja mies työskenteli siellä puoli vuotta etukäteen.
2kk joka kesä. Asun kaukana ulkomailla ja haluan aina kesäksi suomeen tapaanaan perhettäni ja ystäviä, vaikka ikävä onkin kova. Toisaalta koko loppuvuoden ikävä on perhettä ja Suomea...
mies tulee suomeen kesäisin muutamakis viikoksi mikä katkaisee hieman erossa olemista.
2,5 viikkoa monesti. Olen ollut reissussa. Ikävä tulee, mutta ero tekee myös hyvää. Muistaa kuinka paljon toista kaipaa, saa aikaa ajatuksille ja jälleennäkeminen on ihanaa. 7 vuotta yhdessä
Kolmisen viikkoa. Juuri oli pari viikkoa työmatkalla ja meinasin kuolla ikävään. Yhdessä 18 vuotta.