Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso muuttunut mustasukkaiseksi.

Vierailija
21.02.2022 |

Lapsemme on nyt 1.v ja puoliso on muuttunut hirveän mustasukkaiseksi jopa niin että mietin onko ero ainoa vaihtoehto.

Olen yllättänyt hänet nyt monesti että tutkii puhelimeni, viestit ja puhelut, kun sanon että asia loukkaa minua enkä halua hänen lukevan minun viestejäni suuttuu ja kysyy mitä salattavaa minulla on.

Tonkii takin taskuni ja työlaukkuni, kuitit yms.

Jos olen harrastuksessa saattaa soittaa viisikin kertaa ja kysyä koska oikein tulen.

Viimeinen niitti oli viikonloppuna kun olin lapsen kanssa vanhemmillani enkä ollut vastannut puhelimeen kahteen tuntiin ni vaati lähettämään kuvan lapsesta joka on vanhempieni luona että varmasti olen siellä.

Alan olla aika kypsä tähän ja olen sen sanonutkin hänelle monesti, mitä tässä voi enää tehdä? Muuttuuko hän enää koskaan sellaiseksi kuin oli ennen lasta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde hyvän sään aikana. Mene vaikka vanhemmille siksi aikaa kunnes pääset muuttamaan.

Vierailija
2/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaihtoehto on pelastaa itsesi ja lapsesi ajoissa eli lähteä. Kuulostaa todella pelottavalta, ei ole normaalin ihmisen käytöstä.

Äläkä mene siihen lankaan, että kyttääminen vähenisi ja loppuisi. Tulee pahenemaan, ja kohta sekopää ryhtyy tutkimaan ostoskuittien kellonaikoja, ottaa puhelimesi kokonaan pois ja eristää sut perheestäsi ja ystävistäsi. Nyt pakoon, kun vielä pääset! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa vaihtoehto on pelastaa itsesi ja lapsesi ajoissa eli lähteä. Kuulostaa todella pelottavalta, ei ole normaalin ihmisen käytöstä.

Äläkä mene siihen lankaan, että kyttääminen vähenisi ja loppuisi. Tulee pahenemaan, ja kohta sekopää ryhtyy tutkimaan ostoskuittien kellonaikoja, ottaa puhelimesi kokonaan pois ja eristää sut perheestäsi ja ystävistäsi. Nyt pakoon, kun vielä pääset! 

En voi oikein ottaa lasta mukaan kun äiti on hänen kanssaan hoitovapaalla kun minä olen töissä.

Ap

Vierailija
4/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi suoraan, että suhteellanne ei ole tulevaisuutta ilman molemminpuolista luottamusta. Ja sitten mies hoitoon. Mutta vähän heikolta näyttää... suoraan sanottuna...

Vierailija
5/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se rakkaus teettää. Tykkää susta niin et halkee.

Vierailija
6/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehellesi suoraan, että suhteellanne ei ole tulevaisuutta ilman molemminpuolista luottamusta. Ja sitten mies hoitoon. Mutta vähän heikolta näyttää... suoraan sanottuna...

Miehellesi? Mille ihmeen miehelle?

Vierailija
7/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi oikein ottaa lasta mukaan kun äiti on hänen kanssaan hoitovapaalla kun minä olen töissä.

Ap

Häh?!

Vierailija
8/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättöaika.

Vierailija
9/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi välittää sinusta. Tervettä naisen uteliaisuutta.

Vierailija
10/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuteen taitaa olla aihetta?

Vierailija
11/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi kattoa puhelintas vain tarkistaakseen onko asetukset kohillaan?

Vierailija
12/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ryhtynyt pettämään sinua. Tai sitten sinä olet liikaa poissa ja hän on saanut päähänsä, että petät. Menkää pariterapiaan.

Vierailija
13/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah miksi ei yllätä että heti kaikki oletti kyseessä olevan mustasukkainen mies!

Nooh mutta miksipä eivät pätisi nuo ihan samat neuvot eli ota lapseSi ja juokse jätä se sika jne

Vierailija
14/14 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuuteen taitaa olla aihetta?

Mustasukkaisuuteen ei koskaan ole aihetta. Jos et luota puolisoosi, niin eroa. Eroon se kyttääminenkin kuitenkin lopulta johtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme