Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoinnin lopettaneita paikalla?

Vierailija
07.07.2015 |

Mulla nyt 8.päivä menossa. Alusta asti tehny KOKO AJAN mieli ruokaa. Jonkun verran normaalia enemmän on siis tullut syötyä, mutta lähinnä marjoja jne välipaloina. Äsken kun tulin töistä ni oli aivan sairas ruuanhimo. Vedin sitten pienet hiilariöverit. Nyt ymmärrän miks moni lihoo tupakoinnin lopettamisen yhteydessä, mutten ikinä ois uskonu omalle kohdalle, aina sen verran terveellisesti tullu syötyä.
Eli kysymys, millä te ootte tosta ruuanhimosta päässy eroon? :/

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:19"]Pari vuotta tupakoimattomuutta takana. Nicoretten avulla menny. Nyt koitan niitä vähentää. Vaikeaa. Mutta huomattavasti helpompaa kuin röökistä irtautuminen. Korventaa silti. Pahasti. Tsemppiä ap:lle! [/quote] Mä oon laastarit ja purkat kokeillu. Kumpikaan ei sopinu. Onko kokemusta niistä imeskelytableteista? Ap

[/quote]

korvaushoidot on turhia. se fyysinennikotiiniriippuvuus häviää yllättävän nopeasti. pari viikkoa ja olet selvillä vesillä. eri asia on henkinen riippuvuus ja tapariippuvuus. niistä pääsee eroon keksimällä vaihtoehtoista toimintaa tupakkahetkien tilalle. Normaalin purkam pureskelu ja ajatustem siitärtäminen pois tupakasta toimii. hyvän musiikin kuuntelu keskittyneesti esimerkiksi voi viedä ajatukset pois tupakasta. 

kaikkein tärkein on usko,siihen, että pystyt hallitsemaan riippuvuuttasi. riippuvuutesi ei tarvitse hallita sinua. 

itse onnistuin lopettamaan 13 vuotta sitten kirja avulla "how to stop.smoking and stay stopped foor good".
[/quote]
Kyl mulla ainakin autto korvaustuotteet, ja jos niillä helpommin pääsee irti niin kait se oarempi on ku röökiin palaaminen. Ohis

Vierailija
22/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ruuanhimo laimeni ajan myötä. En tehnyt siitä ongelmaa, vaan ahmin sen minkä maha veti. Sain pienen napatyränkin joka sekin parani kun mässäilyn himo väheni. Puoli vuotta kun on tupakoimatta, voi pitää itseään voittajana, ja philip morrisia häviäjänä.

Nyt olen ollut kaksi ja puoli vuotta ilman tupakkaa ja toisinaan tulee mieleen että mitä jos nyt ostaisi askin? Eipä tule ostettua kun mietin nykyistä hapenottokykyä ja koitan muistella tupakointiajan "hapenottokykyä".

T. pyöräilijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:19"]Pari vuotta tupakoimattomuutta takana. Nicoretten avulla menny. Nyt koitan niitä vähentää. Vaikeaa. Mutta huomattavasti helpompaa kuin röökistä irtautuminen. Korventaa silti. Pahasti. Tsemppiä ap:lle! [/quote] Mä oon laastarit ja purkat kokeillu. Kumpikaan ei sopinu. Onko kokemusta niistä imeskelytableteista? Ap

[/quote]

korvaushoidot on turhia. se fyysinennikotiiniriippuvuus häviää yllättävän nopeasti. pari viikkoa ja olet selvillä vesillä. eri asia on henkinen riippuvuus ja tapariippuvuus. niistä pääsee eroon keksimällä vaihtoehtoista toimintaa tupakkahetkien tilalle. Normaalin purkam pureskelu ja ajatustem siitärtäminen pois tupakasta toimii. hyvän musiikin kuuntelu keskittyneesti esimerkiksi voi viedä ajatukset pois tupakasta. 

kaikkein tärkein on usko,siihen, että pystyt hallitsemaan riippuvuuttasi. riippuvuutesi ei tarvitse hallita sinua. 

itse onnistuin lopettamaan 13 vuotta sitten kirja avulla "how to stop.smoking and stay stopped foor good".
[/quote]
Kyl mulla ainakin autto korvaustuotteet, ja jos niillä helpommin pääsee irti niin kait se oarempi on ku röökiin palaaminen. Ohis
[/quote]
Niin, tätä mietin itsekin. Kattoo nyt kuin käy. ap

Vierailija
24/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:46"]Itsellä ruuanhimo laimeni ajan myötä. En tehnyt siitä ongelmaa, vaan ahmin sen minkä maha veti. Sain pienen napatyränkin joka sekin parani kun mässäilyn himo väheni. Puoli vuotta kun on tupakoimatta, voi pitää itseään voittajana, ja philip morrisia häviäjänä.

Nyt olen ollut kaksi ja puoli vuotta ilman tupakkaa ja toisinaan tulee mieleen että mitä jos nyt ostaisi askin? Eipä tule ostettua kun mietin nykyistä hapenottokykyä ja koitan muistella tupakointiajan "hapenottokykyä".

T. pyöräilijä
[/quote]
Toivotaan että menee mullakin ohi, ja mielellään nopeesti :) Ap

Vierailija
25/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuaistin paraneminenkaan ei taida ihan pelkästään hyvä juttu olla. Tajusin mitä mies on tarkottanu ku on sanonu et meidän kraanavesi maistuu peelle :s Aivan karmean makuista. Löydänköhän mä hetkeen vielä tästä mitään hyvää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi